Wat te doen?

20-10-2011 23:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen, ik en mijn vriend zijn 3 jaar samen. Daarvan wonen we 2 jaar samen. Alles ging goed tussen ons totdat zijn zusje uit Amerika weer terug is.. Zijn zusje verbleef ivm haar studie en werk in Amerika. Daarnaast had ze problemen met haar ouders, daarom ken ik haar vooral van verhalen en sinds 2 jaar persoonlijk. Het eerste jaar toen ik samen was met mijn vriend heb ik haar dus niet gekend.

Waar zal ik beginnen.. Mijn schoonzusje is een persoon die erg druk is en houdt van aandacht. Dit zie je door haar manier van praten (erg uitbundig en luid), manier van kleden (best ordinair). Daar is natuurlijk niks mis mee, maar ik vind haar relatie tegenover mijn vriend best vreemd.. Toen we elkaar nog net leerden kennen was mijn schoonzusje bij ons en twee vriendinnen van mij. We waren in de keuken met mijn schoonzusje lekkere dingetjes aan het klaarmaken. Toen ze dat deed keek ze de hele tijd naar mijn vriend en gaf knipoogjes en lachte. Dit ging de hele tijd zo door. Ze zei op dat moment: hij wordt zenuwachtig van mij. Ik dacht, waarom? Maar ach ik besteedde er niet veel aandacht aan. Later zeiden mijn vriendinnen dat ze mijn schoonzusje maar raar vonden hoe ze met mijn vriend omging. Weer stond ik er niet bij stil.. Daarna zijn er nog wat dingetjes gebeurd. Ze heeft het altijd over haar broer. Dat hij bv jaloers is als zij een vriendje heeft. Waarom zou hij? Ik denk dat hij hooguit het beste wilt voor zijn zusje. En nog een vb.. Een keer waren we op de kamer van mijn schoonzusje film aan het kijken. Op een gegeven moment nemen we pauze. Op dat moment springt ze letterlijk op mijn vriend en begint te stoeien en hem te kietelen. Ik wist letterlijk niet wat mij overkwam. Ik ben thuis best conservatief opgevoed en vond dit echt niet gepast! Daarnaast wil ze altijd zijn aandacht door heel opvallend te doen. Ik vind dit allemaal niet tof. Ze is zijn zusje, maar ik denk dat er grenzen zijn.. Mensen in mijn omgeving hebben mij aangesproken op haar gedrag. Ze zeggen dat het zelfs lijkt alsof ze verliefd is op haar broer. Nou dat lijkt me erg ziek en niet waar, maar dat neemt niet weg dat ik me er erg aan irriteer. Graag tips als jullie hebben, want dit voelt niet lekker..
Ik zou boos zijn op je vriend. Hij kan vrij gemakkelijk een einde maken hieraan, maar hij kiest ervoor dat niet te doen..

Kan je je afvragen waarom.
Dat ja. Alles wat jij er van zegt is koren op haar molen. Je vriend is degene die hier een einde aan kan maken, maar blijkbaar kiest hij ervoor om jou rot te laten voelen. Hij weet dat je haar gedrag vervelend vindt, maar laat het zich lekker aanleunen.
Maar gedraagt je schoonzusje zich alleen zo ten opzichte van je vriend of is ze eigenlijk altijd een beetje fysiek en uitbundig, wat wellicht flirterig overkomt? Omdat je namelijk ook zegt dat ze druk en uitbundig praat, zich opzichtig kleedt, etc.

Ik bedoel maar, ik leun ook tegen mensen waar ik om geef aan en als ik iemand omhels houd ik er echt geen rekening mee of ik een decolleté heb of niet (en dat heeft zij meestal begrijp ik uit je posts) en misschien knipoog ik ook wel of steek ik mijn tong uit, maar dat is gewoon een manier om contact te maken, daar zitten echt geen seksuele bedoelingen achter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven