weet het even niet...

26-08-2011 21:03 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vind het erg eng om dit topic te openen , maar ik denk dat ik het toch maar doe...

Ik denk dat ik met dit topic gewoon even van me af wil praten. Ik voelde me net vrij wanhopig ;gelukkig voel ik me ondertussen weer iets rustiger, maar uh.. vandaar dus in ieder geval dit topic.

Het gaat eigenlijk niet zo ok met me (poeh.. moeilijk om toe te geven!). Ik ben er steeds tegen aan het vechten, de controle proberen te houden. En eigenlijk lukte dat tot voor kort redelijk goed. Ik had me opgegeven voor iets in de richting van preventieve hulpverlening, maar de vrouw aldaar vond dat ik toch wel wat meer nodig heb. Misschien zelfs deeltijdbehandeling. Ik ben naar mijn huisarts gegaan en mijn intentie was om te vertellen waar ik tegen aan loop en om te kijken wat voor opties er zijn qua hulp. Het ging echter anders: ik klapte dicht en was het gewoon helemaal kwijt. Het lukte niet om te praten en heb alleen maar zitten huilen. Uiteindelijk hebben ha en mevrouw van de preventie contact gehad en heeft mijn ha spoed achter de verwijzing gezet.

Ik vind het allemaal erg heftig en wat ik eigenlijk op dit moment een van de moeilijkste dingen vind, is dat ik zelf niks kon zeggen of aangeven en dat er ondertussen vanalles in gang is gezet. (tja, ik ben er zo een die alles zelf wil doen ) Kortom: op dat moment moest ik de controle uit handen geven en dat vind ik heel moeilijk en totaal niet leuk en het gaat even erg snel (misschien te) voor me.. Eerlijk gezegd kan ik niet zo goed bedenken of ik dat een goed iets of een niet zo goed iets vind, maar misschien kan ik ook maar beter even niets vinden..

In ieder geval ben ik op dit moment gewoon nogal bang voor wat er komen gaat. (tja, die controle uit handen geven he..)

Ik voel me steeds best wel wanhopig en dan zakt het - gelukkig!- ook wel weer even af, maar het is alsof er echt iets geknapt is sinds ik bij de ha ben geweest.