Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Psyche
Welkom op de pijler Psyche. Op deze overzichtspagina vind je alles op het gebied van geestelijk welzijn.Zit je niet lekker in je vel? Loop je tegen dingen aan in het contact met mensen? Gebruik je antidepressiva of overweeg je dat te gaan gebruiken?

[break]

Heb je een persoonlijkheidsstoornis en vraag je je af hoe je je leven in moet richten en hoe anderen dat doen? Veel mensen lopen tegen dit soort zaken aan. Hier kun je vragen stellen, herkenning vinden en anderen steunen. Hier mogen geen diagnoses gesteld worden, maar ervaringen delen is zeker zo waardevol.

Who am I? Enlightenment reporting

13-03-2017 18:05 757 berichten
Link kopieren Quote
Hallo beste seekers en enlightened ones,

Ik ben een tijdje geleden begonnen met self enquiry (zelf ondervraging) om mijn echte zelf te leren kennen.

De vraag die ik mezelf stel is "Wie ben ik", onder andere bekend van Ramana Maharshi (who am I).

Ik zou hier mijn voortgang qua enlightenment doorgeven omdat het rapporteren het proces schijnt te versnellen.

Het een en ander liep wat anders dan ik vantevoren gehoopt had omdat ook veel mensen het kennelijk niet eens zijn met de inhoud van het topic en dat ik een en ander ook niet zo goed voorbereid had.

Ben jij ook met enlightenment bezig via dezelfde methode dan nodig ik je uit mee te doen en jij vooruitgang ook Door te geven. Je schijnt namelijk zo'n 50 tot 100 keer sneller enlightenment te bereiken wanneer je vooruitgang mededeelt aan anderen.

Dus daarom.

Alle tips en ervaringen, etcetera op het gebied van enlightenment zijn ook erg welkom.

Ik wil graag snel enlightenment bereiken, vandaar.

Ik hoop dat je echt iets positiefs toe voegen hebt zoals extra informatie over snel enlightenment bereiken of je eigen resultaten op dit gebied.

Ben je tegen dit topic dan heb ik je helaas niets te melden omdat ik vastbesloten ben. Je zult het dan zonder reactie van mij moeten doen. Dit om tijdbesparing en focus redenen. Ik wil niet op ieder tegenargument ingaan.
Link kopieren Quote
O_o
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Link kopieren Quote
Wat ontzettend interessant om te lezen hoe jij jezelf enlightend.
Link kopieren Quote
Draag je een bril?
Je bent zelf een theepot
Link kopieren Quote
Tip: kerstboomplampjes om je nek. Wel LED, anders krijg je brandwonden.
Link kopieren Quote
Heb je geen dagboek? Online maken, doorsturen naar je vrienden en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Link kopieren Quote
Wat voor vorderingen heb je dan gemaakt? Gaat dit over nirvana bereiken enzo? Tjee dat is lang geleden zeg. X-D
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Link kopieren Quote
Ik draag een bril.
Link kopieren Quote
Dan ben je kansloos. Hoeveel je ook mededeelt.
Link kopieren Quote
Phaedra__ schreef op 13 maart 2017 @ 18:16:

[...]

Dan ben je kansloos. Hoeveel je ook mededeelt.
Is dit serieus? Zou je het toe willen lichten?
Link kopieren Quote
Ooookee, verassende wending dit. Ik heb geen bril. En nu?
Link kopieren Quote
Heb je blond haar?
Je bent zelf een theepot
Link kopieren Quote
:facepalm: Okee, het hek, wie? Ik weet zeker dat ik hem dicht heb gedaan. X-D
Link kopieren Quote
Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 18:20:

[...]

Is dit serieus? Zou je het toe willen lichten?
Je gaat het nooit scherp zien.
Link kopieren Quote
Dreamcatcher99 schreef op 13 maart 2017 @ 18:22:

:facepalm: Okee, het hek, wie? Ik weet zeker dat ik hem dicht heb gedaan. X-D
Zelf net nog naar binnnen geglipt hè.
Wat hebbie dan, wasabi-san?
Link kopieren Quote
Phaedra__ schreef op 13 maart 2017 @ 18:23:

[...]

Je gaat het nooit scherp zien.
Die is gemeen :rofl:
Link kopieren Quote
Bij mij komen al minder 'paniek'-gedachten op. Dat is vordering die ik al gemaakt heb.
Link kopieren Quote
Loca_Loca schreef op 13 maart 2017 @ 18:23:

[...]

Zelf net nog naar binnnen geglipt hè.
Flauw. Het was natuurlijk op de weg naar buiten. X-D Maar de grendel zat erop dus er is iemand na me geweest die het vergeten is. O wacht... beetje vergeten dat ik ontsnapt ben. :rofl:
Link kopieren Quote
Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 18:26:

Bij mij komen al minder 'paniek'-gedachten op. Dat is vordering die ik al gemaakt heb.
O okee, da's mooi. Wat heeft je bril ermee te maken?
Link kopieren Quote
Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 18:05:

Ik wil graag snel enlightenment bereiken, vandaar.
Deze opmerking geeft aan hoe weinig je begrijpt van het concept verlichting.
Link kopieren Quote
Ik geloof er niet in. Ik weet er niet zoveel over hoor maar ik geloof dat het principe is dat je bereikt dat je geen gevoelens meer hebt. Nou lekker. Of dat niks je meer kan raken oid. Vind ik niet bereikenswaardig, dat lijkt me niks. Je moet juist geraakt worden, anders ben je dood van binnen, volgens mij.
Link kopieren Quote
Zijn we niet al verlicht sinds de 17e eeuw? X-D
Link kopieren Quote
Ik wil best wel even een spoedcursusje verlichting komen geven hoor.

Iets met

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/17/Prinicipia-title.png/220px-Prinicipia-title.png

https://i.ytimg.com/vi/l04HlEP-N60/maxresdefault.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/0f/44/a2/0f44a27333383bd57c33cc2d86e9f1b9.jpg
Jij zegt nu denken niet ik nooit heb gezegd
Link kopieren Quote
Ben jij ook met enlightenment bezig via dezelfde methode dan nodig ik je uit mee te doen en jij vooruitgang ook Door te geven. Je schijnt namelijk zo'n 50 tot 100 keer sneller enlightenment te bereiken wanneer je vooruitgang mededeelt aan anderen.

Soort piramidespel dus. Goed bedacht.

Nu nog even iets aan je Nederlandse taal doen.
Link kopieren Quote
Hoe kom je hier bij TO? Waar heb je hierover gelezen/gehoord? Heb je hier iets van linkjes over zodat we hier wat meer informatie over kunnen krijgen?

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven