wie word er nou gek, mijn collega of ik

10-09-2010 22:56 30 berichten
Vandaag zoiets raars meegemaakt. Ik word op mijn vrije dag gebeld omdat ik iets vergeten zou zijn. Het gekke is dat ik voor 100% zeker weet dat mijn collega en ik dat maandag al in de computer hebben ingevoerd. Zij geeft echter aan dat ik niet bij haar ben geweest. Ik dacht echt even dat ze een grapje maakte, maar dat bleek niet het geval. Toen ze echter doorhad dat ik ook serieus was veranderde haar toon (ze kreeg door dat ik niet een of andere smoes ophing). Ik weet nog precies waar we het maandag over gehad hebben. Zij houdt vol dat ik niet geweest ben en dat er ook niks in haar computer staat. Nu is het zo dat ik zeker weet dat ze me er niet op de een of andere manier probeert een loer te draaien. Het zit me gewoon de hele dag niet lekker. Ben ik nou gek of is zij het?
Jammer dat er geen poll is. Ik geef TO gelijk.
Of was je dinsdag geweest TO?
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik heel vaak last van, dat mensen zeggen dat ik iets niet gezegd zou hebben of juist wel.

Mijn ex had hier een handje van en echt er klopte geen reet van. En nou doet mijn manager het ook, gek word ik van die kerels. Moet je dan altijd een recorder meebrengen ofzo.....grrrrr.
Ik heb er een keer bij gezeten terwijl een collega letterlijk de rapportage verzon. Echt idioot.... Iedereen was volgens haar 'goed te pas en goed te spreken...'

Mhèn..... ze hebben de tent afgebroken die dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 10 september 2010 @ 23:11:

Ik heb het serieus een keer gedroomd zo iets, echt waar.Ik heb ook van die belachelijk realistische dromen over mijn werk. En twijfel daardoor regelmatig of iets iets wel of niet al heb gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven