Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 8!

12-08-2020 16:13 3683 berichten
Beste winterliefhebbers en zomermoppers,

In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.

Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!

Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!

Welkom!

Afbeelding

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen

Afbeelding
anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 16:28
20.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Madrid! :cheer2: :gift: :rose: Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Ben in de herfst jarig en zelfs die dag is (veel) warmer dan vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben midden juli jarig en heb daar helemaal niets mee.

Wat een heerlijk weer is het nu! Ik ben op vakantie in Overijssel en er is net een geweldige bui overgetrokken. Ik zit hier in een leuk huisje midden in de natuur in mijn warme huispak en geniet met volle teugen.
't Is al met al een heel gedoe
Madrid87 schreef:
25-06-2021 08:46
Ach Moemoe, wat naar zeg dat het weer zo heet word daar zondag. Ik voel je angst. :hug: Ik kan het me zo voorstellen dat je er zo tegenop ziet omdat je ook echt zo ziek word.
Ik reageer later nog even op je PB oke, heb het best druk gehad en ga zo sporten.

Heerlijk dat het zo koel en grauw is vandaag, wat een mooi verjaardagscadeau. Vorig jaar was het stikheet op mijn verjaardag, weet ik nog goed.

Geniet er van allemaal nu het nog zo lekker is.
je bent dus vandaag jarig, sorry want ik dacht echt dat het morgen zou zijn.
:-$ :-$ :-$ :-$ :-$
Het is al best laat nu, maar: gelukkige verjaardag Madrid!! :cheer: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Nog net op tijd: gefeliciteerd met je verjaardag Madrid! Hopelijk had je een leuke dag, in ieder geval lekker bewolkt! Vervelend dat je je extra eenzaam voelt op je verjaardag. Ik zag wel dat er wat reacties waren gekomen op je contactoproepje, dus hoop dat daaruit nog wat leuke contacten komen en dat je je volgende verjaardagen minder eenzaam voelt.
Ook zo fijn aan de zomer: vroeg licht. En al om half zes vogeltjes die gaan tjilpen.

Ik ben druk bezig met verhuizen en vroeg me net af waar ik m’n bazooka heb ingepakt.
Bedankt voor jullie lieve felicitaties en berichten! Deed me erg goed. Ik heb een leuke dag gehad, ben nog met mijn moeder wat lekkers wezen halen en straks komt mijn broer met mijn neefje en mijn schoonzus, dus ik ga zo taart halen. Ik voelde me dankzij jullie berichten een stuk minder eenzaam.
Ik heb inderdaad een leuk contact aan mijn oproepje over gehouden, dus hopelijk komt daar wat leuks uit voort. Ben blij dat ik het gedaan heb in elk geval.

Ik wil graag op iedereen persoonlijk reageren maar ik loop al te rennen vanochtend, broer staat om elf uur op de stoep en ik moet nog een hoop doen en halen.
Maar heel erg bedankt allemaal. :rose:
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond gewandeld in de miezerregen, zonder jas want koud was het niet!
Vandaag wordt het zo'n 20 graden met maar 2 uur zon, heerlijk!
Morgen jammer genoeg wel 25 en 9 uur zon, maar daarna ziet het er goed uit tot 9 juli en een dag later ga ik op vakantie. Lekker vooruitzicht!
Alle reacties Link kopieren
noas_1993 schreef:
26-06-2021 09:08
Gisteravond gewandeld in de miezerregen, zonder jas want koud was het niet!
Vandaag wordt het zo'n 20 graden met maar 2 uur zon, heerlijk!
Morgen jammer genoeg wel 25 en 9 uur zon, maar daarna ziet het er goed uit tot 9 juli en een dag later ga ik op vakantie. Lekker vooruitzicht!
Hier de hele ochtend al volop zon en warm....

Gisteren was zalig!
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschil in temperaturen als ik het zo lees. Hier is het al de hele ochtend kapot zonnig en wordt het 25 graden en morgen en maandag wordt het beide 28.

Zo géén zin in he. :"-(
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet... pfff wat een omschakeling.
Net even boodschappen gedaan en meteen weer zo heet.
Heb nog nooit zoveel zin gehad in de Herfst en Winter als dit jaar. Kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Sterrenstof74 schreef:
26-06-2021 10:57
Hier de hele ochtend al volop zon en warm....

Gisteren was zalig!
Gisteren was echt fijn.. ramen open en gewoon frisse lucht naar binnen. Maar volgens mij de komende dagen ook regen voorspeld, laten we het hopen!
Alle reacties Link kopieren
Hier tot 16.00 uur geen zon, wel broeierig warm!
Komt m'n ma rond die tijd van d'r werk en het eerste wat ze zei was ''dat jullie niet buiten zitten'' en ook al was het als grapje bedoeld. waarom is iedereen zo gefixeerd op mooi weer en/of bij het eerste zonnestraaltje al gelijk buiten zitten!? Ik werd er even chagrijnig van..
Gelukkig kwamen ze er snel van terug, het was namelijk niet te doen in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 25, morgen 27/28, maandag 25 daarna rond 22 graden als het zo blijft kan ik het wel aan
Alle reacties Link kopieren
Wat vies plakkerig weer zeg.. pfff
Het is hier dan ook meteen zo benauwd met die hoge luchtvochtigheid.

Zie voor morgen en maandag ook weer regen en onweer staan.
Ongezond weer dit bah, totaal geen zuurstof in de lucht.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik vind het vervelend om te melden maar er is opnieuw een probleem bij Femme met schermnamen/gebruikersnamen en echte namen. Maar nu niet meer bij je profiel, maar gewoon in de weergave van posts. Ik zou jullie even willen adviseren om hier naar te kijken want sommigen van jullie zijn zichtbaar nu. Ik hoop dat jullie het zelfstandig kunnen oplossen want reactie op mijn berichtgeving richting Femme heb ik nog niet mogen ontvangen.

En daarna weg bij Femme denk ik?
Het waait hier heerlijk. Jammer dat zo drukkend weertje is verder. maar de wind helpt wel.

Gisteren ook al zo benauwd en toen geen zuchtje wind. En geen regen die wel voorspeldt was... ik hoop dat vandaag wel komt en niet weer bijgesteld wordt zo.
Liv8 schreef:
27-06-2021 10:39
Dames, ik vind het vervelend om te melden maar er is opnieuw een probleem bij Femme met schermnamen/gebruikersnamen en echte namen. Maar nu niet meer bij je profiel, maar gewoon in de weergave van posts. Ik zou jullie even willen adviseren om hier naar te kijken want sommigen van jullie zijn zichtbaar nu. Ik hoop dat jullie het zelfstandig kunnen oplossen want reactie op mijn berichtgeving richting Femme heb ik nog niet mogen ontvangen.

En daarna weg bij Femme denk ik?
Ik heb geen echte namen ingevuld daar maar dat is niet fijn.

Ik hoop op dat oudersforum dat geen ouders.nl meer gaat heten. Denk dat ik daarheen verkas. maar kijk nog even aan.
Alle reacties Link kopieren
Windstil hier en zonnig. Slecht geslapen doordat het warm was boven. Moest op een gegeven moment het raam dicht doen, doordat er een één of ander beest/vogel geluid maakte midden in de nacht.

Gisteravond met een vriendin op terras gezeten die ik na overlijden van mijn vader nog niet had gezien. Mijn verhaal nogmaals gedaan en nu is het gemis en verdriet weer zo sterk aanwezig....

Vanavond mijn eerste vaccinatie. Kijk er totaal niet naar uit, zie er best tegenop zelfs....
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
27-06-2021 10:46
Ik heb geen echte namen ingevuld daar maar dat is niet fijn.

Ik hoop op dat oudersforum dat geen ouders.nl meer gaat heten. Denk dat ik daarheen verkas. maar kijk nog even aan.
Ik zit er ook over na te denken.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
@ Sterrenstof :hug: en heel veel succes met je vaccinatie. Ik moet ook nog :-?

Hier een off day.. slecht geslapen, net een poging gedaan om een stukje te fietsen, ook echt geen hol aan met dit weer dus was van korte duur.
Ik word ook zo slap van die warmte.
Sterrenstof, ik zag er ook enorm tegenop maar de prik zelf heb ik echt amper gevoeld, was binnen vijf seconden weer weg.
De vrouw die me prikte was wel super onaardig helaas. Verder was het prima geregeld en krijg ik nu na een uur vijf last van mijn arm en wat hoofdpijn.
Heb Pfizer gehad. Ben wel blij dat ik nu weet dat het niks voorstelt, scheelt stress bij de tweede prik.

Hier is het ook benauwd maar het waait hard en het is bewolkt. Zit lekker binnen met alles dicht, is prima uit te houden. Hoop ook op regen straks, is wel voorspeld maar ja was gisteren ook en toen ook geen regen gezien..

Morgen is het alweer koeler en dinsdag en woensdag staat hier maar 19 graden.. prima hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende, het is meteen weer 30 graden in huis.
Alle reacties Link kopieren
Kan het alsjeblieft heel hard gaan regenen???

In mijn anders redelijk rustige buurtje, heeft nu iemand de speakers + versterker buiten gezet en draait vreselijke Nederlandstalige muziek. Vermoed een voetbalfeestje.... :-?

Madrid, fijn dat de prik je is meegevallen. Ik ben eigenlijk met name bang voor (ernstige) bijwerkingen. Die angst is getriggerd door het plotseling overlijden van mijn vader. Zijn overlijden staat los van de vaccinaties, maar bij alles wat ik voel, krijg ik lichtelijk paniekgevoel. En deze klammige warmte doet daar nog een schepje bovenop.
Alle reacties Link kopieren
Hier begon het rond 17.00 uur met onweren en 3kwartier later ging het even flink tekeer en regende het ook flink. Net de gordijnen dichtgedaan en de lamp aan, lekker knus!
noas_1993 wijzigde dit bericht op 27-06-2021 19:24
Reden: 3kwartier ipv een kwartier
1.45% gewijzigd
Jezus het is warm en benauwd en die regen komt maar niet ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven