WTF is er aan de hand!
dinsdag 24 januari 2012 om 21:19
Godverrr wtf is er aan de hand!
Ik weet het nu echt niet meer!
Ik hoor nu net dat de beste vriendin van mijn moeder dood is .
Ik trek dit echt niet meer,iedereen om mij heen gaat dood!
Negen mensen verloren in twee jaar tijd.
Vorige week ook nog bijna mijn beste vriendin verloren.
Ik kan dit niet geloven,ik heb haar 3 dagen terug nog gezien!
Dit is niet mogelijk,dit kan niet!
Ik weet het nu echt niet meer!
Ik hoor nu net dat de beste vriendin van mijn moeder dood is .
Ik trek dit echt niet meer,iedereen om mij heen gaat dood!
Negen mensen verloren in twee jaar tijd.
Vorige week ook nog bijna mijn beste vriendin verloren.
Ik kan dit niet geloven,ik heb haar 3 dagen terug nog gezien!
Dit is niet mogelijk,dit kan niet!
donderdag 26 januari 2012 om 00:09
quote:fantastissima schreef op 25 januari 2012 @ 00:17:
Sterkte, wat zal dat moeilijk voelen! Voel je niet schuldig of wat dan ook dat het om jou heen gebeurt, de dood is nu eenmaal willekeurig en wreed. Je hebt een lieve vriend en alle liefde van naasten van haar is ook voor jou de komende dagen. Maar wat een verdrietige tijd, nu alweer en nog steeds. Het is ook gewoon niet eerlijk allemaal.
Dankjewel voor je fijne berichtje .
Het is ook niet eerlijk en moeilijk te bevatten.
Sterkte, wat zal dat moeilijk voelen! Voel je niet schuldig of wat dan ook dat het om jou heen gebeurt, de dood is nu eenmaal willekeurig en wreed. Je hebt een lieve vriend en alle liefde van naasten van haar is ook voor jou de komende dagen. Maar wat een verdrietige tijd, nu alweer en nog steeds. Het is ook gewoon niet eerlijk allemaal.
Dankjewel voor je fijne berichtje .
Het is ook niet eerlijk en moeilijk te bevatten.
donderdag 26 januari 2012 om 00:14
quote:Mies85 schreef op 25 januari 2012 @ 00:28:
Jeeeeeetje meis! Wat vreselijk!
Ik begrijp dat ze ook plotsling dood is gegaan.
Ik hoop dat je lekker bij je vriend kan zijn en je zelf kan zijn en je laten gaan.
Zulke dingen zijn echt verschrikkelijk!
Dikke dikke knuffel.
Ze hebben nu het vermoeden dat het een hartaanval is geweest.
Pff zo jong,en een klein kindje dat nu zonder moeder door het leven gaat .
Gelukkig is hij er voor me daar war ie kan zijn!
I'm lucky to have him .
Thnx!
Jeeeeeetje meis! Wat vreselijk!
Ik begrijp dat ze ook plotsling dood is gegaan.
Ik hoop dat je lekker bij je vriend kan zijn en je zelf kan zijn en je laten gaan.
Zulke dingen zijn echt verschrikkelijk!
Dikke dikke knuffel.
Ze hebben nu het vermoeden dat het een hartaanval is geweest.
Pff zo jong,en een klein kindje dat nu zonder moeder door het leven gaat .
Gelukkig is hij er voor me daar war ie kan zijn!
I'm lucky to have him .
Thnx!
donderdag 26 januari 2012 om 00:18
quote:leentjedb schreef op 25 januari 2012 @ 00:35:
[...]
Ook dat hoort er bij. Dat je niet weet wat je zeggen moet.
Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.
Vannacht niet kunnen slapen,in de ochtend nog een paar uurtjes gepakt,had gisteravond mijn baas gebeld dat ik vandaag niet kon werken.
Even wat rust an mijn hoofd.
Vandaag heb ik afscheid van haar genomen,zo onwerkelijk,ik kon niet geloven dat zij daar in die kist lag,maar mijn ogen bedriegen mij natuurlijk niet.
Het blijft alleen so surreal.
[...]
Ook dat hoort er bij. Dat je niet weet wat je zeggen moet.
Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.
Vannacht niet kunnen slapen,in de ochtend nog een paar uurtjes gepakt,had gisteravond mijn baas gebeld dat ik vandaag niet kon werken.
Even wat rust an mijn hoofd.
Vandaag heb ik afscheid van haar genomen,zo onwerkelijk,ik kon niet geloven dat zij daar in die kist lag,maar mijn ogen bedriegen mij natuurlijk niet.
Het blijft alleen so surreal.
donderdag 26 januari 2012 om 12:53
Gecondoleerd
Hoe raar het ook moge klinken, als iemand overlijdt die me dierbaar is, ben ik ook heel dankbaar dat ik die persoon heb mogen kennen, voel ik naast het verdriet ook de liefde. En op een of andere manier sleept dat me er dan doorheen.
Voor mij gaat het leven om liefhebben en liefgehad worden, ondanks alle pijn.
Het is wel heel veel, zoveel mensen die je zijn ontvallen de afgelopen jaren. Veel sterkte de komende tijd. Goed dat je de tijd neemt om echt afscheid te nemen en het tot je door te laten dringen.
Hoe raar het ook moge klinken, als iemand overlijdt die me dierbaar is, ben ik ook heel dankbaar dat ik die persoon heb mogen kennen, voel ik naast het verdriet ook de liefde. En op een of andere manier sleept dat me er dan doorheen.
Het is wel heel veel, zoveel mensen die je zijn ontvallen de afgelopen jaren. Veel sterkte de komende tijd. Goed dat je de tijd neemt om echt afscheid te nemen en het tot je door te laten dringen.
zaterdag 28 januari 2012 om 21:53
quote:hanke321 schreef op 26 januari 2012 @ 12:53:
Gecondoleerd
Thnx Hanke voor je fijne berichtje .
Het is ook erg veel,en het grootste deel kende ik al mijn hele leven.
Gecondoleerd
Thnx Hanke voor je fijne berichtje .
Het is ook erg veel,en het grootste deel kende ik al mijn hele leven.
zaterdag 28 januari 2012 om 21:55
quote:666angel schreef op 28 januari 2012 @ 01:18:
Vreselijk zeg, nou meis heel veel sterkte, goed dat je een fijne vriend hebt die je op kan vangen!! Zoveel ineens op je pad, das toch niet normaal, echt super veel sterkte!!!
Dankjewel Angel ,ik heb het ook idd super getroffen met mijn vriend ,ik zou niet weten wat ik nu moest zonder hem.
Normaal niet,maar helaas wel de werkelijkheid .
Vreselijk zeg, nou meis heel veel sterkte, goed dat je een fijne vriend hebt die je op kan vangen!! Zoveel ineens op je pad, das toch niet normaal, echt super veel sterkte!!!
Dankjewel Angel ,ik heb het ook idd super getroffen met mijn vriend ,ik zou niet weten wat ik nu moest zonder hem.
Normaal niet,maar helaas wel de werkelijkheid .
zaterdag 28 januari 2012 om 21:59
quote:fantastissima schreef op 28 januari 2012 @ 14:07:
Hoi littleme, heb je de afgelopen nachten wat kunnen slapen? Wanneer is de uitvaart?
Ik hoop voor je dat je wat afleiding kunt vinden dit weekend.
Hey Fantastissima,
ik heb echt bar slecht geslapen en ben erg moe,niet fysiek maar emotioneel op gewoon.
Ik hoop vannacht wat meer rust te pakken!
Die is over 2 dagen,pff ik word al helemaal draaierig als ik dar aan denk.
Afleiding is er redelijk ik moest gisteren en vandaag werken,en ook
morgen ben ik weer aan het werk.
Vriend heeft allemaal films meegenomen om lekker de gedachten te verzetten,maar ik hoop gewoon dat ik van inslaap val!
Hoi littleme, heb je de afgelopen nachten wat kunnen slapen? Wanneer is de uitvaart?
Ik hoop voor je dat je wat afleiding kunt vinden dit weekend.
Hey Fantastissima,
ik heb echt bar slecht geslapen en ben erg moe,niet fysiek maar emotioneel op gewoon.
Ik hoop vannacht wat meer rust te pakken!
Die is over 2 dagen,pff ik word al helemaal draaierig als ik dar aan denk.
Afleiding is er redelijk ik moest gisteren en vandaag werken,en ook
morgen ben ik weer aan het werk.
Vriend heeft allemaal films meegenomen om lekker de gedachten te verzetten,maar ik hoop gewoon dat ik van inslaap val!