WTF is er aan de hand!
dinsdag 24 januari 2012 om 21:19
Godverrr wtf is er aan de hand!
Ik weet het nu echt niet meer!
Ik hoor nu net dat de beste vriendin van mijn moeder dood is .
Ik trek dit echt niet meer,iedereen om mij heen gaat dood!
Negen mensen verloren in twee jaar tijd.
Vorige week ook nog bijna mijn beste vriendin verloren.
Ik kan dit niet geloven,ik heb haar 3 dagen terug nog gezien!
Dit is niet mogelijk,dit kan niet!
Ik weet het nu echt niet meer!
Ik hoor nu net dat de beste vriendin van mijn moeder dood is .
Ik trek dit echt niet meer,iedereen om mij heen gaat dood!
Negen mensen verloren in twee jaar tijd.
Vorige week ook nog bijna mijn beste vriendin verloren.
Ik kan dit niet geloven,ik heb haar 3 dagen terug nog gezien!
Dit is niet mogelijk,dit kan niet!
dinsdag 24 januari 2012 om 21:30
dinsdag 24 januari 2012 om 21:47
Fijn om te lezen dat je niet alleen bent nu. Laat je maar stevig vasthouden door je vriend, en flink huilen kan ook opluchten.
Heel veel sterkte vanavond, maar ook voor de komende tijd, hopelijk lukt het je toch om een beetje te kunnen slapen vannacht. Hoe is je moeder eraan toe? Kan je haar morgen opzoeken?
Heel veel sterkte vanavond, maar ook voor de komende tijd, hopelijk lukt het je toch om een beetje te kunnen slapen vannacht. Hoe is je moeder eraan toe? Kan je haar morgen opzoeken?
dinsdag 24 januari 2012 om 22:20
dinsdag 24 januari 2012 om 22:22
quote:zoovie schreef op 24 januari 2012 @ 21:47:
Fijn om te lezen dat je niet alleen bent nu. Laat je maar stevig vasthouden door je vriend, en flink huilen kan ook opluchten.
Het is zeker fijn,en jank ook alleen maar.
Dankjewel
!
Mijn moeder is helaas twee jaar terug overleden zoovie.
Het is zeker fijn,en jank ook alleen maar.
Dankjewel
Mijn moeder is helaas twee jaar terug overleden zoovie.
woensdag 25 januari 2012 om 00:17
Sterkte, wat zal dat moeilijk voelen! Voel je niet schuldig of wat dan ook dat het om jou heen gebeurt, de dood is nu eenmaal willekeurig en wreed. Je hebt een lieve vriend en alle liefde van naasten van haar is ook voor jou de komende dagen. Maar wat een verdrietige tijd, nu alweer en nog steeds. Het is ook gewoon niet eerlijk allemaal.
woensdag 25 januari 2012 om 00:28
woensdag 25 januari 2012 om 00:35