YEEEEEEHAAAAAAAHHH! Het Positieve Topic
dinsdag 25 oktober 2011 om 18:29
dinsdag 25 oktober 2011 om 19:17
quote:manikshamanik schreef op 25 oktober 2011 @ 19:10:
[...]
Zal vast toch nog wel meer heel erg goed gegaan zijn? Geen kattenkots hoeven opruimen (nadat je er met je blote voeten in bent gaan staan, zoals ik af en toe...), geen hoge boetes voor te hard rijden, niet iemand doodgereden na het doorrijden-zonder-te-betalen bij een tankstation?
Nouuu als je het zo gaat bekijken.. Er zijn inderdaad een heleboel slechte dingen vandaag NIET gebeurd ..
[...]
Zal vast toch nog wel meer heel erg goed gegaan zijn? Geen kattenkots hoeven opruimen (nadat je er met je blote voeten in bent gaan staan, zoals ik af en toe...), geen hoge boetes voor te hard rijden, niet iemand doodgereden na het doorrijden-zonder-te-betalen bij een tankstation?
Nouuu als je het zo gaat bekijken.. Er zijn inderdaad een heleboel slechte dingen vandaag NIET gebeurd ..
dinsdag 25 oktober 2011 om 19:19
Laat ik iets meer achtergrondinfo geven voordat ik ècht voor achterlijke malloot word versleten (wat ook wel weer klopt). Ik heb dit huis ruim 3 jaar geleden gekocht, eigenlijk hoofdzakelijk omdat het zo lekker dicht bij mijn ex is en co-ouderschap mogelijk werd. En nu zie ik los niños dus heel erg vaak! Yeah!
Beetje jammer voor pa was wel dat dit huis uit 1966 dateert en ook zo ongeveer uit die tijd geteleporteerd moest worden naar 2011. Oorspronkelijk opgeleverd met een kolenkachel (waar ik nog altijd een kolenkelder voor heb) heeft men begin jaren '70 centrale verwarming in dit huis aangelegd - met de kennis van toen. Met andere woorden, er viel heel erg veel te verbeteren. En ik ben ergens in april begonnen met die cv maar door allerlei andere klussen die tussendoor moesten bleef het maar liggen c.q. ging het maar heel erg langzaam vooruit. Maar nu kan ik mijzelf en de kindjes dus een lekker warm huis bieden, dat ook nog sneller warm is. En on top of it ziet het er ook nog 10x mooier uit.
Vergeef me, gaat wel weer over hoor, morgen als ik weer voor dag en dauw uit bed moet bijvoorbeeld... Maar nu... Yeeeahhh!!
Beetje jammer voor pa was wel dat dit huis uit 1966 dateert en ook zo ongeveer uit die tijd geteleporteerd moest worden naar 2011. Oorspronkelijk opgeleverd met een kolenkachel (waar ik nog altijd een kolenkelder voor heb) heeft men begin jaren '70 centrale verwarming in dit huis aangelegd - met de kennis van toen. Met andere woorden, er viel heel erg veel te verbeteren. En ik ben ergens in april begonnen met die cv maar door allerlei andere klussen die tussendoor moesten bleef het maar liggen c.q. ging het maar heel erg langzaam vooruit. Maar nu kan ik mijzelf en de kindjes dus een lekker warm huis bieden, dat ook nog sneller warm is. En on top of it ziet het er ook nog 10x mooier uit.
Vergeef me, gaat wel weer over hoor, morgen als ik weer voor dag en dauw uit bed moet bijvoorbeeld... Maar nu... Yeeeahhh!!
dinsdag 25 oktober 2011 om 19:20
quote:melief schreef op 25 oktober 2011 @ 19:17:
Heerlijk positief TO! Ik heb lekker gegeten en er ligt een lange, relaxte avond in het verschiet. Regen tikt tegen de ramen, kaarsjes en kachel zijn aan. Geluk ligt voor het oprapen.Lekker portje of wijntje erbij en wat toastjes? Waarom zou je niet van een doordeweekse dinsdag mogen genieten alsof het weekend is?
Heerlijk positief TO! Ik heb lekker gegeten en er ligt een lange, relaxte avond in het verschiet. Regen tikt tegen de ramen, kaarsjes en kachel zijn aan. Geluk ligt voor het oprapen.Lekker portje of wijntje erbij en wat toastjes? Waarom zou je niet van een doordeweekse dinsdag mogen genieten alsof het weekend is?
dinsdag 25 oktober 2011 om 19:24
dinsdag 25 oktober 2011 om 19:55
dinsdag 25 oktober 2011 om 19:59
dinsdag 25 oktober 2011 om 20:01
@ manikshamanik: ik vind je helemaal geen achterlijke malloot hoor. Vind het juist leuk te lezen dat je helemaal blij rond stuitert omdat je zo ver bent gekomen met je huis, en ik kan me helemaal voorstellen dat het een fijn vooruitzicht is dat je je kindjes en natuurlijk ook jezelf een lekker warm huis kunt bieden!!
dinsdag 25 oktober 2011 om 20:04
quote:mayhem schreef op 25 oktober 2011 @ 20:01:en ik kan me helemaal voorstellen dat het een fijn vooruitzicht is dat je je kindjes en natuurlijk ook jezelf een lekker warm huis kunt bieden!!Klopt. Het is natuurlijk nog niet zo heel erg koud (gelukkig maar want de dakisolatie is ook nog niet helemaal af) maar mijn dochter zat 's ochtends al regelmatig onder de fleecedeken afkeurende blikken naar me te werpen
dinsdag 25 oktober 2011 om 20:58