YEEEEEEHAAAAAAAHHH! Het Positieve Topic

25-10-2011 18:29 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat er naast alle vervelende en ellendige dingen ook nog hele leuke, positieve dingen gebeuren hier dan een speciaal topic voor de vreugdedansjes, spontane huilbuien van geluk en Yes, Yes, Yes, The Smell Of Success®

Voor alles wat er vandaag GOED ging!

De trein reed een keer op tijd..
Internagelaktisch
En wat ging er bij mij dan zo goed? Nou, ik ben al weken bezig met het reviseren van de centrale verwarming. D.w.z. alle dikwandige stalen buizen eruit gezaagd en nieuwe leidingen gelegd. Dingen mooier aangesloten, leidingen meer uit het zicht gelegd, etc. etc.

En vandaag heb ik het laatste stuk aangesloten en alles werkte in 1x Terwijl ik nog nooit eerder van mijn leven aan een cv-installatie heb gesleuteld. Kwestie van veel lezen op internet, vragen stellen aan experts en gewoon doen.

Laat die gruwelijk koude winter nu maar komen

YEEEEEHHHAAAAAAA!!!!!!!! (sorry, ik ben ff ontzettend blij)
Ik heb heerlijk in een warm bed geslapen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Mijn fiets is niet gejat vandaag. Hoera.
quote:maaique schreef op 25 oktober 2011 @ 18:31:

De trein reed een keer op tijd..Yeah! Right on! Let's dance!
quote:fashionfreak schreef op 25 oktober 2011 @ 18:32:

Mijn fiets is niet gejat vandaag. Hoera.Hoera!
Mijn huis is klaar op rolgordijnen en plinten na
Ik heb een vogelhuisje gekocht
quote:InyMiny schreef op 25 oktober 2011 @ 18:34:

Mijn huis is klaar op rolgordijnen en plinten na Dan ben je minstens 5 jaar verder dan ik Reden voor een feestje lijkt me!
quote:Mac123 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:35:

Ik heb een vogelhuisje gekochtLeuk! Ik ga ze binnenkort maken met los niños.
Maar er zat wel verse vogelpoep op mijn zadel waardoor ik 8 kilometer staand naar huis heb moeten fietsen. Hoera, dit is misschien beter voor de calorieën.
Ik heb vandaag mijn rauwe ongezouten gedachten eens niet op de topic gezet !!! :-) maar het gewoon netjes en fatsoenlijk gehouden :-D
quote:manikshamanik schreef op 25 oktober 2011 @ 18:32:

En wat ging er bij mij dan zo goed? Nou, ik ben al weken bezig met het reviseren van de centrale verwarming. D.w.z. alle dikwandige stalen buizen eruit gezaagd en nieuwe leidingen gelegd. Dingen mooier aangesloten, leidingen meer uit het zicht gelegd, etc. etc.

En vandaag heb ik het laatste stuk aangesloten en alles werkte in 1x Terwijl ik nog nooit eerder van mijn leven aan een cv-installatie heb gesleuteld. Kwestie van veel lezen op internet, vragen stellen aan experts en gewoon doen.

Laat die gruwelijk koude winter nu maar komen

YEEEEEHHHAAAAAAA!!!!!!!! (sorry, ik ben ff ontzettend blij)Dat klinkt inderdaad goed!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:fashionfreak schreef op 25 oktober 2011 @ 18:36:

Maar er zat wel verse vogelpoep op mijn zadel waardoor ik 8 kilometer staand naar huis heb moeten fietsen. Hoera, dit is misschien beter voor de calorieën.Vanavond lekker stukje chocola bij de koffie
quote:fashionfreak schreef op 25 oktober 2011 @ 18:36:

Maar er zat wel verse vogelpoep op mijn zadel waardoor ik 8 kilometer staand naar huis heb moeten fietsen. Hoera, dit is misschien beter voor de calorieën.

HAHAHHA !!

Dat is ook mikken geweest voor die vogel hahahha
quote:lies-are-worse schreef op 25 oktober 2011 @ 18:36:

Ik heb vandaag mijn rauwe ongezouten gedachten eens niet op de topic gezet !!! :-) maar het gewoon netjes en fatsoenlijk gehouden :-DEn je hebt vast ook niet gelogen! Want lies-are-worse. Kickuh!
Knap van je, die cv buizen. Kan me voorstellen dat je blij bent!
quote:Mac123 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:40:

Knap van je, die cv buizen. Kan me voorstellen dat je blij bent!Thanks! Bij jou ook dingen goed gegaan?
Ben al bijna 1,5 jaar supergelukkig met mijn lieve vriendje! Jippieeeee
quote:manikshamanik schreef op 25 oktober 2011 @ 18:38:

[...]

En je hebt vast ook niet gelogen! Want lies-are-worse. Kickuh!Ieder heeft zijn eigen 'waarheid' ....
quote:flowerpower91 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:41:

Ben al bijna 1,5 jaar supergelukkig met mijn lieve vriendje! JippieeeeeKijk, zo komen we ergens!
heb vandaag met 86 leerlingen rondjes geschaatst om geld op te halen voor een goed doel, en ondanks dat er veel vielen, heeft niemand wat gebroken!

En ik zelf ben ook niet gevallen!
quote:Saartje84 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:44:

heb vandaag met 86 leerlingen rondjes geschaatst om geld op te halen voor een goed doel, en ondanks dat er veel vielen, heeft niemand wat gebroken!

En ik zelf ben ook niet gevallen!

Dus geen gipsvlucht nodig! Right on!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven