Zomaar een huilbui
zondag 13 juli 2014 om 01:51
Heerlijk relaxte avond gehad. Ik stap mijn bed in en ik voel ineens een huilbui opkomen ! En dan niet snik, snik. Nee, echt of dat mijn leven er vanaf hangt. Zo, uit het niets! Geen idee waar het vandaan komt, maar wat lucht dit op!
Meer dames die hier soms last van hebben?
Meer dames die hier soms last van hebben?
Eigen belang is groot belang
zondag 13 juli 2014 om 01:56
zondag 13 juli 2014 om 01:58
zondag 13 juli 2014 om 02:11
Huilen kan een vorm van ontladen zijn hè? Net zoals bijvoorbeeld lachen, schreeuwen, zingen, dramatiseren, schilderen, (poëzie) schrijven, sporten en klaarkomen dat kan zijn. En er zullen vast nog heel veel andere manieren zijn.
Het komt zoals het komt en gaat zoals het gaat.
Maar het kan soms heerlijk opluchten en ook echt opruimen.
Het kan.
Het komt zoals het komt en gaat zoals het gaat.
Maar het kan soms heerlijk opluchten en ook echt opruimen.
Het kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 juli 2014 om 11:13
Ik heb het ook als ik iets hoor of zie, een zielig nummer of voel me gewoon niet zo happy en kijk een zielige film. Dan gebeurt het ineens out of the blue. Ik ben best emotioneel en iedereen in mijn omgeving weet dit ook. Dus tranen komen bij mij vanzelf eigenlijk. Daar hoef ik soms niets voor te doen! Leuk of niet
zondag 13 juli 2014 om 13:17
zondag 13 juli 2014 om 13:32
Ad Vingerhoets (Uva Tilburg) 'Why only humans weep'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 juli 2014 om 13:50
quote:Enn schreef op zondag 13 juli 2014 13:34 <a href="http://books.google.nl/books?id=cxxPxS9 ... &q&f=false" class="link">Ad Vingerhoets (Uva Tilburg) "Why only humans weep' </a>Bedankt Enn, ga het eens lezen.
Eigen belang is groot belang