Zomer-en zonliefhebbers kletstopic!

09-07-2020 19:42 3807 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
29-07-2020 00:09
Ik las eerder deze week ergens dat deze zomer gemiddeld een halve graad warmer is en iets zonniger dan normaal. Ik zoek nu net even op naar de neerslag voor de volledigheid, het blijkt dus wel weer natter te zijn dan normaal. Oke dat levelt het wel weer uit en dat klopt wel met mijn perceptie dat het inderdaad veel regent deze zomer, ik probeerde mezelf al wijs te maken dat dat mijn zeer subjective perceptie was haha maar toch gelijk!

Maar je hebt gelijk hoor, de mooie dagen van de hele zomer zijn op 2 handen te tellen en de echte zomer dagen op 1 hand. Niet persé waar we op gehoopt hadden. Hopelijk zet het donderdag echt door.
Zonniger dan normaal :O
Nou, niet waar ik woon, ik heb amper zon gezien!

Maar goed, ik lees hier ook mensen, die wel zon hadden, terwijl wij weer/nog steeds onder de grijze bewolking zaten. Dan kan het landelijk wel beter zijn geweest, hier in het Noorden was dat zeker niet zo.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
29-07-2020 13:22
Zonniger dan normaal :O
Nou, niet waar ik woon, ik heb amper zon gezien!

Maar goed, ik lees hier ook mensen, die wel zon hadden, terwijl wij weer/nog steeds onder de grijze bewolking zaten. Dan kan het landelijk wel beter zijn geweest, hier in het Noorden was dat zeker niet zo.
Ja...Maar ik begin te denken dat mijn bron lente+zomer bedoelde (wat natuurlijk niet zo boeiend is voor onsch zomerliefhebbers). Want ik lees nu weer dat de zomer juist grauwer en koeler is dan normaal. 2x zoveel regen als normaal zelfs. Oké scratch mijn post, we zijn gewoon heul zielig dit jaar. :P
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
29-07-2020 13:27
Ja...Maar ik begin te denken dat mijn bron lente+zomer bedoelde (wat natuurlijk niet zo boeiend is voor onsch zomerliefhebbers). Want ik lees nu weer dat de zomer juist grauwer en koeler is dan normaal. 2x zoveel regen als normaal zelfs. Oké scratch mijn post, we zijn gewoon heul zielig dit jaar. :P

Kijk, dat bedoel ik!

Ik merk ook dat dit voor het eerst is, dat ik baal als ik andermans vakantiefoto's (in de zon) zie. Over het algemeen vind ik leuke dingen bij anderen vooral leuk voor hen. Ook als het wat is, dat ik graag zou hebben, maar gewoon geen geld of tijd voor heb. Maar als ik nu blije vakantiefoto's bij een Frans zwembad zie, denk ik nog steeds 'wat heerlijk voor die persoon!!' , maar ook 'waarom zij wel en ik niet :'( '

Dat is eigenlijk niets voor mij en moet ik me maar snel overheen gaan zetten.
Later is nu
Wij zijn gisteren terug gekomen uit Duitsland en staan nu in Limburg op de camping. En ik zit nu heerlijk in de zon wakker te worden terwijl iedereen nog slaapt. Echt een geniet momentje!
En de komende dagen wordt het nog beter :sun: !
Alle reacties Link kopieren
Yes, eindelijk weer wakker worden met zon, een bijna strakblauwe lucht en niet koud. Hopelijk blijft het nu mooi.

Ik heb dat nu ook wel, Dreamer, dat ik best jaloers ben op mensen die in Zuid-Europa op vakantie zijn met prachtig weer. Normaal heb ik dat ook niet, omdat ik zelf ook meestal wel wat in het vooruitzicht heb. Maar nu is het al een jaar geleden en zit er ook niets aan te komen. We gaan waarschijnlijk toch wel weg, maar niet naar een mooi weer land. We willen niet het risico lopen op een lockdown of iets in die richting, dus gaan we de andere kant maar eens op. Ook veel zin in, maar ik ben wel een beetje bang voor het weer. Het is daar nu niet al te best en vooral erg fris.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

de statistieken
Stressed is just desserts spelled backwards
Jaaaaaa de zon schijnt!!!!
Dat wordt straks sporten, boodschappen doen en daarna de tuin in om er hopelijk vanavond pas uit te komen :yes: :sun:
Het zeil van het zwembad is er af en het aangezicht is al heerlijk met het zonnetje er op.
Geniet ze allemaal B-)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zon, gelukkig. Het wordt niet zo warm als in het zuiden, maar er is zon, dat is al wat.

Dat er niets in het vooruitzicht is, is denk ik het probleem, Pamela. Normaliter weet ik 'ik ga nog' of we zijn net geweest. Nu weet ik niet of we nog weggaan, maar het zal Nederland blijven.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa zomer we hebben je gemist! :cheer2: :cheer2: :cheer2: Vandaag lekker sporten buiten vanavond en ik ga een lekker groot stuk lopen. Morgen de hele ochtend buiten sporten en daarna parkeer ik mijn reet op mijn dakterras voor de rest van de dag. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
30-07-2020 09:04
Afbeelding

de statistieken
Wow we zitten bijna tegen de somberste zomer ooit aan. o_o Ik dacht echt al die tijd dat het aan mij lag, dat ik gewoon verwend was door 2018. Maar er is dus echt weinig zon dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Het is vandaag heeeerlijk! Dit is echt perfect. Ik zit buiten in de zon met koud colaatje te hopen dat het nog zeker 2 maanden zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
29-07-2020 13:22
Zonniger dan normaal :O
Nou, niet waar ik woon, ik heb amper zon gezien!

Maar goed, ik lees hier ook mensen, die wel zon hadden, terwijl wij weer/nog steeds onder de grijze bewolking zaten. Dan kan het landelijk wel beter zijn geweest, hier in het Noorden was dat zeker niet zo.
Bij mij ook niet hoor. Hooguit dat het aan het einde van de dag wat zonniger werd, verder was het al een maand zwaar kloteweer. Ik heb het zo nodig hoe het vandaag is!
.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
30-07-2020 15:32
Het is vandaag heeeerlijk! Dit is echt perfect. Ik zit buiten in de zon met koud colaatje te hopen dat het nog zeker 2 maanden zo blijft.
Ja mooi he! Laat het nog maar even tot november zo zijn! :sun:
Alle reacties Link kopieren
2 dagen zomer :sun:

Genieten :cheer:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat buienradar gek geworden is ;-)
Die meldt voor mijn regio vanaf volgende week woensdag een hele week dik boven de 30 graden
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
31-07-2020 13:11
Ik geloof dat buienradar gek geworden is ;-)
Die meldt voor mijn regio vanaf volgende week woensdag een hele week dik boven de 30 graden
Ik moest ook even twee keer kijken.... bizar toch? Niet alleen 2 dagen zomer, maar na een korte dip wordt het gewoon voorlopig weer warm :hello:
Het kan verkeren blijkbaar (nu eerst nog maar es zien of het de komende dagen niet weer naar beneden bijgesteld wordt :proud: )
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Klinkt hoopvol, maar zoals mijn man dan zegt "eerst zien, dan geloven"
Misschien dat ik dan die dagen 's middags vrij neem. 's Morgens komt er toch niet veel uit m'n handen, qua vakantiedingen, kan ik net zo goed (thuis) werken :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Genieten dit! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Ja he! Ben van 9 tot 14.30 buiten wezen sporten. Net even gedouched en nu lunchen en dan verkas ik weer naar buiten met mijn boek. :hyper: Ik word zo blij van dit weer!
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
31-07-2020 13:11
Ik geloof dat buienradar gek geworden is ;-)
Die meldt voor mijn regio vanaf volgende week woensdag een hele week dik boven de 30 graden
Eerst zien dan geloven, tot nu toe is hun voorspelling steeds zwaar naar beneden uitgevallen. Maar ik hoop dat ze eindelijk eens gelijk hebben, dat zou toch een kadootje zijn, een hele week warm! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt mijn ultieme geluk, om deze tijd nog buiten zitten in een hemdje en korte broek. Boek erbij en in dit geval een glas water :mrgreen: Dat gebeurt echt maar een paar keer per jaar, maar het is zo fijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk zeg! Echt genieten! We gaan morgen op vakantie naar Friesland en de voorspelling ziet er prima uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik ging 21.00 pas naar binnen om te koken want ik zat veel te lekker buiten. :D Goeie timing je vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk!

Vandaag bbq met vrienden eindelijk weer eens met veel zon en geen geloer naar de lucht of er niet toch een bui aan gaat komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven