Zomer-en zonliefhebbers kletstopic!

09-07-2020 19:42 3807 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zit in die klote airco 😡
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
14-06-2021 07:04
Ware het niet dat ik, en vele anderen dan aan het werk zijn, heerlijk hoor, maar er echt van kunnen genieten is er dan niet bij. Het weekend wordt het hier niet best.
Ik ben ook aan het werk, dus ik deel je frustratie. Ik ben lichtelijk "getraumatiseerd" door de lente geloof ik, ik ben dankbaar voor het kleinste zonnestraaltje en het flinterste dunne straaltje warmte, stel je voor dat ik die afschrik. :P En ik ben ook een mazzelpik want ik rijd paard op zondag en dan is het juist altijd precies goed rij-weer (20-25 graden en zon).

Ik hoop dat het mee valt want ik wilde eigenlijk naar het strand zaterdag.

Gister heb ik de hele dag binnen gezeten met de airco aan. Ik wilde eigenlijk als een gesund mensch naar buiten, maar op maandag blijf ik vaak het liefste een dagje thuis na een druk weekend, en had dus geen zin. Dus 's avonds het raam open gedaan voor de ilusie dat ik toch een frisse neus heb gehaald. :') Vandaag lekker rijden, wordt het prima weer voor met maar 23 graden. :D
Ja vandaag is perfect! Morgen en overmorgen wordt het warm en benauwd, maar dat betekent ook zomerse kleding aan to the max ( en het dan nog te warm hebben😁).
En natuurlijk heb ik precies op deze dagen dingen op locatie gepland. Dus in de koude airco.

Yas ik hoop dat je toch nog wat kunt meepikken!
Alle reacties Link kopieren
Airco is ronduit kut.

Morgen lekker naar het water zoveel zin in, ik werk alleen de ochtend (werk die uurtjes op andere dagen wel extra, je moet inmiddels iets om wat zon te pakken)
Alle reacties Link kopieren
Genieten!!! Wat een heerlijk weertje dit :heart:
Ik vind het wel heel rot voor degenen die net vrij hebben als het minder weer is. Hopelijk wordt het dit weekend nog mooi.
Ik kan mijn eigen tijd indelen en ik werk toch al niet zoveel uren, dus ik heb echt geluk. Ben nu aan het tuinieren (even pauze dan), daar wordt het straks wel te warm voor denk ik, dan wordt het echt zweten. Zo even koffie drinken of iets koels in de tuin en dan moet ik helaas binnen wel wat dingen doen, maar ik probeer zoveel mogelijk buiten te zijn. Echt perfect deze dagen!
Alle reacties Link kopieren
Fijn he? Ik was in alle vroegte al naar de supermarkt, daarna een flinke wandeling met de hond gemaakt en toen gestofzuigd en de wc geboend, tussendoor even een kop koffie buiten en nu ook weer heerlijk geïnstalleerd in de schaduw! Genieten zolang het kan!
Alle reacties Link kopieren
En ik zit in de airco. Wééhhh!

Om 1400 ga ik weg!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
16-06-2021 10:54
En ik zit in de airco. Wééhhh!

Om 1400 ga ik weg!
Balen! Kun je m niet stiekum uitzetten?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa kom maar door met de warmte! :daisy: Heb 2 dozen ijs in huis dus ik ben voorzien.

Ik ga na werk lekker buiten chillen denk ik, heb ik nog niet gedaan dit jaar.
Elizabethie schreef:
16-06-2021 11:06
Balen! Kun je m niet stiekum uitzetten?
Lekker collegiaal!
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie schreef:
16-06-2021 11:06
Balen! Kun je m niet stiekum uitzetten?
:lol:

Helaas wordt dit centraal in het land geregeld. Wij kunnen niks aan of uit zetten.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik heb in het zonnetje zitten lunchen en vond het heerlijk. Het voelt niet als 30 graden. Nu moet ik helaas weer aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn pakketje is net bezorgd dus mijn huisarrest zit erop :proud: Ik zat einde van de ochtend bij cliënt buiten en moet zeggen, het viel goed te doen.

Nog even wat drinken en dan lekker naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit de airco :jump:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Mede zomerliefhebbers, ik ga jullie missen 😭😭😭
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
16-06-2021 13:06
:lol:

Helaas wordt dit centraal in het land geregeld. Wij kunnen niks aan of uit zetten.

Ik vind toch dat onze stoere jongens en ferme knapen (m/v) beter tegen de hitte zouden moeten kunnen :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
16-06-2021 20:22
Mede zomerliefhebbers, ik ga jullie missen 😭😭😭

Ja! :'(
Jeetje Yas, wat 'kennen' wij elkaar inmiddels lang via dit medium.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een heerlijke middag aan het water gehad.
Ik hoop dat het vandaag wel echt droog blijft, mijn was hangt buiten en wil er nog minimaal een hangen, want na vandaag wordt het kut met peren de komende dagen.

Veel regen voorspelt onweer, kortom we mogen weer binnen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was een heerlijke dag, ik was obv de voorspellingen er van uit gegaan dat dat vandaag ook zo zou zijn Iig tot later op de dag maar hier is het de hele ochtend al betrokken en niet zonnig. Heel jammer dat het mooie weer voor nu alweer voorbij is, hoop echt dat dit niet “de zomer” was….
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-06-2021 07:47
Ja! :'(
Jeetje Yas, wat 'kennen' wij elkaar inmiddels lang via dit medium.
Wij hebben elkaar nog op Facebook.

Verder: wat een shitzooi 😡
Alles komt goed, alleen de rest niet
Gaan we met zijn alle naar een ander forum?
Ik vind www.femme.nl wel iets. Het is er nu heel rustig maar daar kunnen wij verandering inbrengen! De winterliefhebbers zitten er al.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel verkassen ja. Ik ga denk ik gewoon een account maken op Femme en Fok en dan kijk ik wel wat blijft plakken.

Hier is het bewolkt, maar het zou wel 29 graden worden vandaag, dus prima. :) Kunnen de gordijnen tenminste open.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
17-06-2021 11:38
Gaan we met zijn alle naar een ander forum?
Ik vind www.femme.nl wel iets. Het is er nu heel rustig maar daar kunnen wij verandering inbrengen! De winterliefhebbers zitten er al.

Ik lees hier meer mensen over, dus misschien ga ik eens kijken. Ze mogen wel gewaarschuwd worden, als we daar met z'n allen heengaan. :rofl:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
17-06-2021 11:31
Wij hebben elkaar nog op Facebook.

Verder: wat een shitzooi 😡

Klopt.
Maar daar zet jij niet zoveel op. En ik ook niet geloof ik :hihi:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat femme.nl lijkt me wel wat, het is daar nu heel rustig, dus juist leuk als er een groep van Viva bij komt. Fok is toch anders, daar mogen ze ons geloof ik ook niet :-D

Maar even over dit weertje: dit is toch fantastisch! Niet heel veel zon vandaag, maar lekker warm. ‘s Ochtends om 8 uur al 22 graden hebben, de supermarkt uit komen in je zomerjurkje en dan die warmte in stappen, naar buiten met blote benen en armen en niet na hoeven denken of je straks misschien een jas nodig hebt, het ultieme genieten voor mij. Jammer genoeg komt er nu wel een einde aan, je kunt het al merken. Regen is goed voor de natuur en mijn tuin, maar ik hoop dat de zon weer snel terugkomt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven