Zomer-en zonliefhebbers kletstopic!

09-07-2020 19:42 3807 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind het opzich ook even niet heel erg dat het nu weer wat minder wordt. Qua temperatuur zakt het i.i.g. niet echt onder de 20 graden, en eerlijk gezegd vind ik die zomerse onweersbuien altijd wel spannend. Het is ook wel lekker als het weer even wat regent zodat je de droogte-paniek een beetje blijft ontlopen.

Wel jammer dat het idd weer in het weekend slecht wordt..

Hoop alleen niet dat het nu weer weken en weken lang kwakkelen wordt. Die 3 weken mooi weer compenseren nog in de verste verte niet het slechte weer van de 8 maanden daarvoor.

Volgens weer.nl wordt het na medio volgende weer weer zomers (24+)
Alle reacties Link kopieren
Nou ja als ik naar de topics op de Femme kijk springen de tranen me in de ogen, maar als dit Zomer topic daar verder gaat vind ik het helemaal prima. :) Heb er altijd veel aan in de wintertijd die eeuwig lijkt te duren.

Hier is eindelijk de zon doorgebroken! Ik heb gisteren in plaats van zitten chillen achter een stel mini paarden aan lopen rennen, dus ik ga vanavond toch echt chillen. :P
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
17-06-2021 17:13
Nou ja als ik naar de topics op de Femme kijk springen de tranen me in de ogen, maar als dit Zomer topic daar verder gaat vind ik het helemaal prima. :) Heb er altijd veel aan in de wintertijd die eeuwig lijkt te duren.

Hier is eindelijk de zon doorgebroken! Ik heb gisteren in plaats van zitten chillen achter een stel mini paarden aan lopen rennen, dus ik ga vanavond toch echt chillen. :P
Heb een kijkje genomen bij Femme, maar ze doen wel echt wat met de suggesties van Viva-ers de wintermoppers hebben hun topic al.
Alle reacties Link kopieren
Male verhuis jij mee?
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
17-06-2021 17:13
Nou ja als ik naar de topics op de Femme kijk springen de tranen me in de ogen, maar als dit Zomer topic daar verder gaat vind ik het helemaal prima. :)
De topics worden vast leuker wanneer er lekker veel forummers van Viva naartoe gaan. Maar even afwachten of anderen ook echt daar naartoe overstappen.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
17-06-2021 17:29
Male verhuis jij mee?
Ja waar iedereen heen gaat ga ik ook :)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
16-06-2021 20:22
Mede zomerliefhebbers, ik ga jullie missen 😭😭😭
:'(

gelukkig gaan de Sjon Frieda grappen en de ongeschreven wetten over wanneer je buiten mag eten en wanneer de zonwering naar beneden mag wel verder op social media :'-(
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
17-06-2021 17:37
De topics worden vast leuker wanneer er lekker veel forummers van Viva naartoe gaan. Maar even afwachten of anderen ook echt daar naartoe overstappen.
Er hebben zich al best een hoop aangemeld.

Enne, als iedereen denkt " ik wacht wel af " dan komt er niemand ;-)
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
17-06-2021 17:49
Ja waar iedereen heen gaat ga ik ook :)
Als je gaat, open je daar dan ook " ons " zomertopic?
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk weer! Ik was vandaag op het strand, waar het geweldig was. Ik heb een week vakantie, wat een geluk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ook al aangemeld bij femme.nl, dus als iemand daar een zomer- en zonliefhebberstopic opent, kom ik ook weer langs.
Ik geniet van deze hitte en ben ervoor gemaakt. Alles is meteen stukken leuker. En slapen doe ik met de airco aan. Net zo makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
17-06-2021 18:07
Als je gaat, open je daar dan ook " ons " zomertopic?
O maar het is niet echt door mij bedacht ofzo hoor. Iemand anders mag het ook doen.
Ik vind het alleen leuk om plaatjes te maken :sun:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ook aangemeld bij femme
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
17-06-2021 18:05
Er hebben zich al best een hoop aangemeld.

Enne, als iedereen denkt " ik wacht wel af " dan komt er niemand ;-)
Zo bedoelde ik het niet hoor, ik had me ook al aangemeld. Maar het was meer dat wanneer anderen bijvoorbeeld nu toch allemaal naar Fok oid gaan, ik dan liever ook daarheen ga.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
17-06-2021 17:13
Nou ja als ik naar de topics op de Femme kijk springen de tranen me in de ogen, maar als dit Zomer topic daar verder gaat vind ik het helemaal prima. :) Heb er altijd veel aan in de wintertijd die eeuwig lijkt te duren.

Hier is eindelijk de zon doorgebroken! Ik heb gisteren in plaats van zitten chillen achter een stel mini paarden aan lopen rennen, dus ik ga vanavond toch echt chillen. :P
Dat verandert vanzelf als de [censuur]vivavrouwen het overnemen daarheen verkassen :lol:

Ik geniet ook enorm van dit weer. Wat Pamela zegt: 's morgens al in een jurkje en met sandalen naar buiten kunnen, hier niet over na hoeven denken. En dan 's avonds het laatste rondje met de hond wéér. Geweldig toch! :sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
17-06-2021 17:52
:'(

gelukkig gaan de Sjon Frieda grappen en de ongeschreven wetten over wanneer je buiten mag eten en wanneer de zonwering naar beneden mag wel verder op social media :'-(

En vergeet niet wanneer je je verwarming aan mag zetten, voor of na je je dikke wollen ondergoed hebt aangetrokken, bijvoorbeeld
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zoylaisback schreef:
17-06-2021 20:44
Ik geniet van deze hitte en ben ervoor gemaakt. Alles is meteen stukken leuker. En slapen doe ik met de airco aan. Net zo makkelijk.

Zoy :hello:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dus, ik heb me aangemeld bij Femme. Het is nog zoeken daar hoe eea werkt (er is een welkomstopic voor de oud vivamensen met uitleg :heart: ), maar Dreamer was nog niet in gebruik, dus 'moest' ik wel :hyper:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ben nog in shock, na 12 jaar en meer dan 20.000 berichten hier, dat het stopt, het eil er nog niet in bij mij :woa: :cry:

Hier bij hutje geen onweer gehad, wel regen vanochtend en nu nog zwaarbewolkt en nu en dan paar druppels regen.
Voorspeld is droge kleffe dag en zon die doorbreekt maar ik zie het niet gebeuren.

Morgen zou eerst een natte dag worden maar bljft het opeens juist droog volgens weeronline, weet nog niet of ik blijf.
Thuis zal het binnen megabenauwd zijn, zit ik ook niet op te wachten.

Volgende week dan koeler, maar stabieler.
Dit kleffe van afgelopen dagen doe ik niet veel, behalve zwemmen en dat gaat steeds beter, viel eerst nog tegen (1 arm en 1 been wilden nog niet zo), maar doe ik ook meerdere keren per dag soepelheisoefeningen en bouwt langzaam op
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
18-06-2021 06:54
Zo bedoelde ik het niet hoor, ik had me ook al aangemeld. Maar het was meer dat wanneer anderen bijvoorbeeld nu toch allemaal naar Fok oid gaan, ik dan liever ook daarheen ga.
Ja dat is ook weer zo. Ik ga daar waar de meesten naar toe verkassen.
Ik neem mijn woorden van vanmiddag terug

Dacht echt dat we deze zomer niet meer teruggingen naar <mei weer, maar kijk net naar de 14 daagse op buienradar en ik schrik me dood. Volgende week weer dagen van 15(!) graden met de hele dag regen en bewolking. We gaan gewoon WEER de herfst in. hallo het is onderhand juli?!
Sodermalm schreef:
18-06-2021 17:47
Ik neem mijn woorden van vanmiddag terug

Dacht echt dat we deze zomer niet meer teruggingen naar <mei weer, maar kijk net naar de 14 daagse op buienradar en ik schrik me dood. Volgende week weer dagen van 15(!) graden met de hele dag regen en bewolking. We gaan gewoon WEER de herfst in. hallo het is onderhand juli?!
:jump: :jump:
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
18-06-2021 17:47
Ik neem mijn woorden van vanmiddag terug

Dacht echt dat we deze zomer niet meer teruggingen naar <mei weer, maar kijk net naar de 14 daagse op buienradar en ik schrik me dood. Volgende week weer dagen van 15(!) graden met de hele dag regen en bewolking. We gaan gewoon WEER de herfst in. hallo het is onderhand juli?!
Hier blijft het rond de 22/24 graden hangen, wel meer bewolking een kans op regen.
Maar als die voorspelling net zo als vandaag is, dan is het een enkele druppel nog geen 5 minuten.

Niet te hard juichen Lucie het wordt heerlijk broeierig warm, hou je van toch? :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
https://www.femme.nl/onderwerp/zomer-en ... letstopic/

Heb het topic aangemaakt maar de plaatjes willen nog niet en ik kan niet editen, dus oh well. En Ugli houdt niet van verandering, dus die tekst is eerlijk gestolen.

Ja hier wordt het komende week 14 graden, ik doe net of ik die niet gezien heb.

Heeft KEIhard gegoten hier vanmiddag. Ik zat in de auto, mijn ruitenwissers konden het niet aan en heb meerdere keren lopen aquaplanen, was echt eng. Het was wonderbaarlijk droog toen ik mijn eindbestemming bereikte en toen scheen de zon weer alsof er niks gebeurd was. Echt lekker was het vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven