Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik hebben trouwens nog flink feest gevierd gisteravond Er zijn twee flessen champagne doorheen gegaan, haha! En allebei een stukje aardbeientaart genomen

Heb de kaarsen weer gezellig aan en de kat ligt heerlijk knus in zijn kattenhol. Ben wel moe nu, ben weer lekker naar het zwembad geweest vandaag en weer flink gezwommen. Daarna als vaste afsluiter lekker wezen ontspannen in het bubbelbad!
Oh leuk, wat klinkt dat heerlijk!

En die lantaarn doet me denken aan iets van decoratie dat ik jaren terug in een etalage van een snackbar zag staan. Soort witte lantaarn/windlicht dat ging ronddraaien door de warmte van het kaarsje. En dan zaten er van die hertjes in die dan dus ronddraaiden.

Klinkt heel kitcherig maar het was echt heel leuk! Gevraagd aan het meisje in de snackbar waar die dan gekocht was, ze wist het helaas niet :( Ik wil zoiets nog steeds eens hebben.
Het was ook heerlijk En kijk al helemaal uit naar mijn massage morgen! En maar vijf minuutjes fietsen.

Die hertjes-lantaarn klinkt ook heel leuk! Misschien kun je als substitute die bij de Ikea kopen?
Houden jullie ook van sfeervolle winterplaatjes?

Ik heb namelijk een facebook pagina waar ik regelmatig mooie winterplaatjes op post

https://www.facebook.com/WinterAddicts

Wat een prachtige plaatjes, droom er helemaal bij weg!
Mooi hoor!
Dank! Fijn om te lezen dat jullie het leuk vinden

Als je de pagina leuk vind krijg je die plaatjes automatisch op je tijdlijn
quote:NYC schreef op 21 augustus 2014 @ 21:13:

Oh leuk, wat klinkt dat heerlijk!

En die lantaarn doet me denken aan iets van decoratie dat ik jaren terug in een etalage van een snackbar zag staan. Soort witte lantaarn/windlicht dat ging ronddraaien door de warmte van het kaarsje. En dan zaten er van die hertjes in die dan dus ronddraaiden.

Klinkt heel kitcherig maar het was echt heel leuk! Gevraagd aan het meisje in de snackbar waar die dan gekocht was, ze wist het helaas niet :( Ik wil zoiets nog steeds eens hebben.

Sorry dat ik even inbreek in jullie topic. NYC als het is wat ik denk dat je bedoelt kun je die kopen op de Duitse kerstmarkten. Ze heten volgens mij iets van Weihnachtspyramiden. Hopelijk is het wat je zoekt.

Ik laat jullie nu weer verder genieten van het natte weer, terwijl ik nog even met een kruik onder een deken op de bank een filmpje ga kijken.. brrrrrr...
Life is far too important a thing ever to talk seriously about
Ik heb mijn witte lantaarn

Heb er wel heel wat voor over moeten hebben. Wat was het DRUK! We hadden eerst een hamburger verorberd (ik een big king xxl en een cheeseburger, en vriend een whopper met kaas, de sla eruit getoedeledokied en een cheeseburger) met het plan daarna wat bij de Ikea te drinken (ik ben zo gek op die gele limonade) maar er stond een rij van vijf kilometer en het klonk alsof er tien varkens levend werden gevild. Ik weet weer meteen waarom ik gesteriliseerd ben!

We besloten het drinken dus over te slaan en zo snel mogelijk onze spullen te pakken die we wilden hebben en dan maken dat we weg kwamen. Wat nog niet zo makkelijk bleek te zijn want bij de kassa's nog meer klootjesvolk. Uiteindelijk door het zelfscanplein gerend en op de terugweg kwamen we in de spits terecht, ook niet relaxt.

Nu gelukkig weer thuis na ook nog even bij de Lidl te zijn geweest, helemaal overprikkeld met iets lekkers te drinken en een sigaret. En de witte lantaarn natuurlijk! Ben er gelukkig wel helemaal blij mee en vanavond ga ik hem gezellig aansteken! Zou eigenlijk nog even snel de stad ingaan maar heb voor vandaag genoeg mensen en drukte gezien. Ga maandagmiddag wel, dan is het lekker rustig.

Vanavond genieten van het kaarslicht!
Wat ben ik aan het genieten van het weer van de laatste dagen. Héérlijk die dikke buien en deze temperaturen zijn zo fijn. Ik word weer helemaal mezelf. Ben weer vrolijk en zit weer vol energie.

Op radio en tv klagen mensen alleen maar dat het zulk slecht weer is en dat het zo'n verregende zomer is. Nou, ze zijn vast die hitte al vergeten. Maar bij mij staat het nog vers in mijn geheugen gegrift. Daarom geniet ik extra van dit weer. Én het betekend weer het einde van mijn depressie (voor nu tenminste... het kan in september ook nog best 30 graden worden. Maar daar denk ik maar niet aan.. )
Please Sara67 dit jaar geen 30 graden meer

Terwijl dat iedereen klaagt en zure gezichten trekt bloei ik open en geniet zalig gevoel en die zalige frisse nachten heerlijk
Ik ben blij!!!!!!!!!!!!!

We waren vandaag bij mijn ouders en vlak voor we naar huis gingen zei mijn moeder: "er liggen hier nog wat kleren van jou, zou je eens willen kijken wat je daarmee wil?"

En wat zit ertussen??? MIJN BOSVEST!!!!

Mijn bosvest is een donkergroen wollig oud gevalletje dat ik graag draag als ik ga wandelen en voor lekker bij de open haard.

Maar ik was mijn bosvest kwijt. Ik dacht, nou dan zal ik die wel ooit in een kledingzak hebben weggedaan...

Bleek die dus al die tijd bij mijn ouders te liggen!!! En ik heb m nu dus weer terug, dat koezeliekoezelie lieve bosvest. Op naar de herfstwandelingen!
Hahahaha NYC wat heerlijk voor je! Ik word helemaal blij en gelukkig van je spontane vrolijke berichtje.

Wat super dat je je fijne bosvest weer terug hebt! Dat je nog maar veel fijne herfstwandelingen mag maken en je vest ook lekker mag dragen terwijl je gezellig met je vrouw en zoon voor de open haard zit
In ons eigen huis helaas geen open haard dus daar laten we ons op trakteren als we bij mijn ouders op bezoek zijn in herfst- of winterperiode. Maar we hebben wel bos! En velden!

Ik schijn te hebben staan springen en juichen als een kind van zes toen ik het bosvest zag

En jij hebt je lantaarn!!!!! Is ie lekker aan nu? En het drinken bij Ikea is lekker hè, ik ben zelf vooral gek op de rode limonade (cranberry)

En neeeee, geen 30 graden meer hoor! Ik ruik herfst, en elke avond ruik ik die vuren. Géén zomer meer nu, dat klopt gewoon niet. :(
Dan maar lekker vaak op bezoek gaan bij je ouders in de herfst en winter!

Bos en velden klinkt ook geweldig. En helemaal geen schande hoor dat je hebt staan springen en dansen, je was gewoon helemaal blij en begrijpelijk!

Ja heb de zwarte en de witte lantaarn (allebei identiek) diagonaal langs elkaar gezet op mijn fotodienblad (met stylish foto's erin) op de salontafel en allebei aangestoken. Zo ontzettend gezellig!
Ik rook ook vuur toen ik naar bed ging gister! En ja, je ruikt die kille herfstgeur nu al..

Ik geniet echt van die avonden. Boekje lezen, tv aan, warme chocolademelk met slagroom... heerlijk! Zelfs met de zon erbij voelt het heerlijk aan!

En ik ben blij voor je dat je nu zoveel leuke dingen al doet, blue_lagoon! En dat terwijl het nog zomer is.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
quote:sebastiaan1234 schreef op 24 augustus 2014 @ 10:22:

Ik rook ook vuur toen ik naar bed ging gister! En ja, je ruikt die kille herfstgeur nu al..

Ik geniet echt van die avonden. Boekje lezen, tv aan, warme chocolademelk met slagroom... heerlijk! Zelfs met de zon erbij voelt het heerlijk aan!

En ik ben blij voor je dat je nu zoveel leuke dingen al doet, blue_lagoon! En dat terwijl het nog zomer is.

Lief van je, Sebastiaan1234! Ik ben blij dat jij ook lekker aan het genieten bent!

Vanmiddag lekker op een terrasje zitten met een vriendin, heb er zin in!
Heerlijk. De herfst is vlakbij. Gisteren zag ik al die donkere najaarskleding weer hangen. Geweldig. Ik geniet daar zo van.
De herfst is mischien vlakbij maar ik lees weer dat er kans is voor temperaturen van 22-25 graden voor de eerste week van September gelukkig is het nog een week en kan er nog veel veranderen op de weerkaarten. 22 oké maar zeker geen 25 of meer graden heb ik echt geen zin meer in. Als het al zo ver komt denk ik maar aan het posetieve dat weer zal geen meer maanden duren
Vandaag in ieder geval op en top herfst dag
Hi everyone!

Ben al een paar dagen verkouden (had vriendin op bezoek met snotterende peuter ) en moest ook naar het ziekenhuis voor onderzoek.

Heb nu giga hoofdpijn dus ga zo mijn bed weer in met poezemeis en boek (en nog wat slaapjes doen ); het is er weer voor!

Word wel heel blij van het feit dat ik net een wolwitte mantel (tussenjas) heb besteld (mijn oude is echt op nu) dus ik hoop dat 'ie net zo leuk is als degene die ik al had/heb.

brouwer 09, ik heb je geliked op FB dus 'keep the pictures coming'
It's hip(ster) to be square!
Ja, volgens mij heerst er wat. Ik voelde me vanmorgen ook wat snotterig en merkte het ook aan kleintje.

Maar het is herfstig weer en daar geniet ik zo van! Heb ook al helemaal zin om nieuwe najaarsmode te gaan shoppen! En 's avonds heerlijk lekker met een dekentje op de bank.

Gister wortelstamp gemaakt en klein restje over, dat neem ik strakjes lekker als lunch! En vanavond... warme choco!
quote:hipstercat schreef op 26 augustus 2014 @ 08:58:

Hi everyone!

Ben al een paar dagen verkouden (had vriendin op bezoek met snotterende peuter ) en moest ook naar het ziekenhuis voor onderzoek.

Heb nu giga hoofdpijn dus ga zo mijn bed weer in met poezemeis en boek (en nog wat slaapjes doen ); het is er weer voor!

Word wel heel blij van het feit dat ik net een wolwitte mantel (tussenjas) heb besteld (mijn oude is echt op nu) dus ik hoop dat 'ie net zo leuk is als degene die ik al had/heb.

brouwer 09, ik heb je geliked op FB dus 'keep the pictures coming'

Dank! Ik zal eens een paar mooie opzoeken!

De laaste paar dagen gigantisch druk geweest met ons nieuwe huis.. en gister ook ineens koppijn (gebeurt altijd als ik mezelf voorbij loop en ongi ben). Maar voel me nu weer wat beter..
Beterschap aan alle snotteraars! Vervelend altijd zeg, duurt ook vaak zo lang voordat je dan écht weer helemaal beter en fit bent.

Sinds gisteravond kan ik het hier eindelijk ook voorzichtig herfstig noemen. Vorige week regende het toch vooral 's nachts, en zit je dus overdag alsnog in de warme felle zon. En tegen de 20 graden is niet extreem heet, maar het had voor mij nou niet echt met herfst te maken Dus heb me een beetje koest gehouden.

Vandaag is het echter wél lekker bewolkt, zelfs heel de dag al! Af en toe een buitje en niet te warm buiten. Wat meer wind zou fijn zijn, maar ach.. ik ben hier al heel blij mee!

De vooruitzichten zijn niet best (warm, droog, zonnig), maar het kan nooit lang meer duren! Ook de nachten vind ik nu al vrij goed te doen, onze slaapkamer kan gelukkig ook lekker doortochten.

Nog 4 weken en dan begint de echte herfst Ein-de-lijk
Hipstercat, dat klinkt mooi een wolwitte mantel! Dat je er maar heel veel plezier van mag gaan hebben.

NYC, lekker wortelstamp en warme chocomel! Beterschap voor je kleintje.

Jen, ik heb het al diverse avonden fris en soms zelfs koud en wat geniet ik daarvan! Doe lekker mijn stola om en de kaarsen zijn weer iedere avond aan. Begin nu eindelijk een beetje te genieten. Dit is helemaal mijn weertype! Het is ook zo lekker donker de hele dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven