Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

woensdag 4 september 2013 om 21:05
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.
Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.
Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:
Oh ja, en we komen van hier .
Veel winterplezier!
Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.
Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:
Oh ja, en we komen van hier .
Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd

dinsdag 18 maart 2014 om 10:48
Gelukkig is het maar een dag slecht weer.......
Donderdag wordt een stralende dag met flink wat zon en maxima tussen 16 graden in het noordwesten en 20 in het zuiden en zuidoosten van het land. Er staat dan opnieuw een matige tot vrij krachtige wind uit het zuid(west)en.
Vrijdag tapt het weer uit een heel ander vaatje. De dag verloopt zwaar bewolkt met perioden met regen en de temperatuur doet een stap terug.
De dagen daarna is het wisselvallig weer met vrij veel bewolking af en toe regen en tussendoor wat zon. De middagtemperatuur daalt naar 10-11 graden.
Donderdag wordt een stralende dag met flink wat zon en maxima tussen 16 graden in het noordwesten en 20 in het zuiden en zuidoosten van het land. Er staat dan opnieuw een matige tot vrij krachtige wind uit het zuid(west)en.
Vrijdag tapt het weer uit een heel ander vaatje. De dag verloopt zwaar bewolkt met perioden met regen en de temperatuur doet een stap terug.
De dagen daarna is het wisselvallig weer met vrij veel bewolking af en toe regen en tussendoor wat zon. De middagtemperatuur daalt naar 10-11 graden.

dinsdag 18 maart 2014 om 20:26
quote:pinky8 schreef op 18 maart 2014 @ 18:03:
sjonge jonge, zowel zomer-, lente-, herfst- als winterhaters... echt triest dat mensen zich uberhaupt zoveel met het weer bezighouden c.q. zich laten beinvloeden! get a life! niks nuttigers te doen.?!!!
Wat doe jij dan op dit topic? Niks beters te doen?
Vandaag vond ik het heerlijk. Lekker grijs en bewolkt en het was fris! Net de weerberichten gezien, in Scandinavië is het prachtig weer nu, het is daar gewoon nog winter!
sjonge jonge, zowel zomer-, lente-, herfst- als winterhaters... echt triest dat mensen zich uberhaupt zoveel met het weer bezighouden c.q. zich laten beinvloeden! get a life! niks nuttigers te doen.?!!!
Wat doe jij dan op dit topic? Niks beters te doen?
Vandaag vond ik het heerlijk. Lekker grijs en bewolkt en het was fris! Net de weerberichten gezien, in Scandinavië is het prachtig weer nu, het is daar gewoon nog winter!

donderdag 20 maart 2014 om 19:47
Wat je zegt Daantje. Ik kon vandaag gewoon zonder jas naar buiten Net een avondwandelingetje gemaakt en het is nu pas lekker buiten. En dagen waarbij het 's avonds pas lekker is zijn over het algemeen geen goede dagen. Gevolgd door dagen waarop het ook 's avonds niet meer lekker is
En dinsdagavond was het nog zo lekker fris...
Hoe gaat het nu met je hoofdpijn?
En dinsdagavond was het nog zo lekker fris...
Hoe gaat het nu met je hoofdpijn?

dinsdag 25 maart 2014 om 22:43
Dag medewinterliefhebbers, ik kom net terug van een weekje Lapland en het was prachtig! Wel 20 graden te warm voor de tijd van het jaar (rond het vriespunt i.p.v. -20) maar er lag ontzettend veel sneeuw en alles zag er lekker fris en sprookjesachtig uit. De moeite waard voor alle zonhaters! 
Verder vind ik, nu we geen echte winter gehad hebben in NL: dan ook geen zomer!

Verder vind ik, nu we geen echte winter gehad hebben in NL: dan ook geen zomer!

vrijdag 28 maart 2014 om 15:20
Bah, ik heb ook geen zin in die zomertijd. Ik snap ook niet dat 't bestaat, want ik heb gezien dat ze het onderzocht hebben, en er zijn zoveel meer dieren in het wild die dan aangereden worden omdat mensen ineens op een andere tijd de weg opgaan. Voor dieren bestaat er natuurlijk geen zomertijd, die doen alles zonder klok.
Daarbij was het volgens mij ook niet goed voor ouderen en veroorzaakte 't meer stress of zoiets, maar hoe dat zat weet ik niet meer.
Ik keek ook Rappers in de sneeuw. Moest altijd zo om ze lachen.
Daarbij was het volgens mij ook niet goed voor ouderen en veroorzaakte 't meer stress of zoiets, maar hoe dat zat weet ik niet meer.
Ik keek ook Rappers in de sneeuw. Moest altijd zo om ze lachen.

zondag 30 maart 2014 om 13:23
Nou medewinterliefhebbers. We zitten nu definitief in dé zomertijd.wat mij betreft de meest akelige periode die er is. Ik leef nu alweer naar 21 juni dan is het weer aftellen. En het is al gelijk zo warm. Bah. Geschreeuw op straat en boven het park hangt een immense smoglaag door het hysterische bbq gebruik.