Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Hallo Laila!

Ugh, ik luisterde net naar de radio en wat hoor ik?

"Donderdag wordt het prachtig weer, het wordt op sommige plekken zelfs 20 graden!"

't Is maar wat je prachtig noemt. Ze zeggen wel 20, maar als je in de zon staat is het al gauw een paar graden warmer.
Gelukkig is het maar een dag slecht weer.......

Donderdag wordt een stralende dag met flink wat zon en maxima tussen 16 graden in het noordwesten en 20 in het zuiden en zuidoosten van het land. Er staat dan opnieuw een matige tot vrij krachtige wind uit het zuid(west)en.

Vrijdag tapt het weer uit een heel ander vaatje. De dag verloopt zwaar bewolkt met perioden met regen en de temperatuur doet een stap terug.

De dagen daarna is het wisselvallig weer met vrij veel bewolking af en toe regen en tussendoor wat zon. De middagtemperatuur daalt naar 10-11 graden.
viavia, met je avatar naast je berichtje kreeg ik ineens visioenen van Scratch die het weerbericht presenteert.
Alle reacties Link kopieren
sjonge jonge, zowel zomer-, lente-, herfst- als winterhaters... echt triest dat mensen zich uberhaupt zoveel met het weer bezighouden c.q. zich laten beinvloeden! get a life! niks nuttigers te doen.?!!!
quote:pinky8 schreef op 18 maart 2014 @ 18:03:

sjonge jonge, zowel zomer-, lente-, herfst- als winterhaters... echt triest dat mensen zich uberhaupt zoveel met het weer bezighouden c.q. zich laten beinvloeden! get a life! niks nuttigers te doen.?!!!

Wat doe jij dan op dit topic? Niks beters te doen?

Vandaag vond ik het heerlijk. Lekker grijs en bewolkt en het was fris! Net de weerberichten gezien, in Scandinavië is het prachtig weer nu, het is daar gewoon nog winter!
@hilary,

ik zeg niet dat ik lezen/schrijven op een forum niet nuttig of leuk vindt. verbaas me alleen over dit onderwerp. maar goed ieder z'n ding zullen we maar zeggen. morgen heeerlijk zonnetje !
Inderdaad ieder zijn ding.

Geniet ervan morgen!
Vanaf vrijdag wordt het bijna 10 graden kouder met kans op nachtvorst.

Bedankt Tricella en Hillary!

Ben vandaag expres met het OV naar m`n werk gegaan.. zou op de fiets echt verbranden met zo`n felle zon .

Dat het wat warmer is, vind ik stiekem dan wel weer lekker
Pff...net even naar een paar winkels geweest, heb nu alweer koppijn. Veel te warm!! Ben blij dat het vanaf morgen weer voorbij is.
Wat je zegt Daantje. Ik kon vandaag gewoon zonder jas naar buiten Net een avondwandelingetje gemaakt en het is nu pas lekker buiten. En dagen waarbij het 's avonds pas lekker is zijn over het algemeen geen goede dagen. Gevolgd door dagen waarop het ook 's avonds niet meer lekker is

En dinsdagavond was het nog zo lekker fris...

Hoe gaat het nu met je hoofdpijn?
Zo dames, vandaag is het een stuk beter, he? Het regent en het is fris hier op de Veluwe! Ik hoop dat jullie er ook van genieten.
Ja, heb vanochtend lekker in de regen gewandeld!

* fijn dat ik dat hier gewoon zo kan zeggen
Het is hier donkergrijs en het begint te regenen

Het is zo donker dat ik gezellige kaarsjes heb aangestoken, heerlijk!
Volgens mij hoor ik net buiten iemand z'n autoruit krabben... Yeah!!!
Dag medewinterliefhebbers, ik kom net terug van een weekje Lapland en het was prachtig! Wel 20 graden te warm voor de tijd van het jaar (rond het vriespunt i.p.v. -20) maar er lag ontzettend veel sneeuw en alles zag er lekker fris en sprookjesachtig uit. De moeite waard voor alle zonhaters! :-)

Verder vind ik, nu we geen echte winter gehad hebben in NL: dan ook geen zomer!
Hoi Khaleesi! Rond het vriespunt is echt een droom als je naar de temperaturen hier kijkt. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Lapland! Heb je ook een sneeuwscootertocht gedaan?

En ben het helemaal met je eens!
Ja Hilary, sneeuwscooteren was te gek (heb jij dat weleens gedaan?)! :-) en de huskytocht, en het ijshotel. Zo fijn om toch nog even sneeuw gezien te hebben! Volgend jaar hopelijk ook weer in Nederland...
Nee, nooit maar is wel een echte droom! Een tocht met de hondenslee lijkt me ook geweldig. Echt super dat je in Lapland bent geweest

En een nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen
Kijken jullie ook expeditie poolcirkel?
Sorry voor mn geklaag maar: wat een ellende buiten!! Weinig wind, zon pfff en de zomertijd gaat ook nog in dit weekend

En ik MOET dit fijn vinden volgens de weermannen en -vrouwen??!!
Inderdaad die afschuwelijke zomertijd

Ik zie er zo tegenop...

En Expeditie Poolcirkel is leuk! Net als Ice Road Truckers
Ik keek ook naar Rappers in de sneeuw vorig jaar haha!
Bah, ik heb ook geen zin in die zomertijd. Ik snap ook niet dat 't bestaat, want ik heb gezien dat ze het onderzocht hebben, en er zijn zoveel meer dieren in het wild die dan aangereden worden omdat mensen ineens op een andere tijd de weg opgaan. Voor dieren bestaat er natuurlijk geen zomertijd, die doen alles zonder klok.

Daarbij was het volgens mij ook niet goed voor ouderen en veroorzaakte 't meer stress of zoiets, maar hoe dat zat weet ik niet meer.

Ik keek ook Rappers in de sneeuw. Moest altijd zo om ze lachen.
Nou medewinterliefhebbers. We zitten nu definitief in dé zomertijd.wat mij betreft de meest akelige periode die er is. Ik leef nu alweer naar 21 juni dan is het weer aftellen. En het is al gelijk zo warm. Bah. Geschreeuw op straat en boven het park hangt een immense smoglaag door het hysterische bbq gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven