Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Nou, het is weer feest hoor. De zomertijd is ingegaan

Ik leef ook naar 21 juni en het aftellen toe dus ik voel met je mee Lammy. Van nu tot 21 juni is voor mij ook de meest rampzalige periode. En dan moet de zomer nog komen Een rottijd is er voor ons aangebroken nu. Hopelijk komen we het allemaal een beetje goed door!
Alle reacties Link kopieren
Jeeej! Nog meer mensen die, net als ik, reikhalzend uitkijken naar de tijd dat de blaadjes weer van de bomen vallen en het weer lekker koud is. Ik heb echt geprobeerd te genieten van dit weer, maar het lukt me nooit. Ik zit nu binnen, omdat ik echt niet gelukkig word om nu buiten te zijn. Gister toch een terras opgezocht, maar ik vond het een kwelling. Ik snap niet waar dit vandaag komt, want mensen horen toch blij te worden van mooi weer? Ik ben echt geen zwartgallig iemand, ik hou van kleur, vrolijkheid en gezelligheid. Maar de zon en warm weer en de zomerse perikelen dragen daar echt niet aan bij.
Hallo allemaal, ik kom hier even buurten. Vorig zomer heb ik ook weleens een berichtje geplaatst

Allereerst veel sterkte voor jullie allemaal de komende zomer!

Ik heb niet zo'n hekel aan de zomer als jullie, maar ik merk dat ik er vandaag en gisteren slecht tegen kan. En dan is het fijn dat dit topic er is, en dat ik weet dat ik niet de enige ben

Ik vind de temperatuur wel lekker, maar die zon de hele dag... En dan het gevoel dat ik daarom iets MOET doen, en naar buiten MOET. Ik kan er op het moment niet goed tegen.

Ik voel me ook wat somber de laatste dagen, en denk wel dat dit er mee te maken heeft. Ik weet van eerdere sombere periodes dat ik ook niet goed tegen dit soort weer kon, misschien omdat het weer dan niet overeenkomt met mijn stemming.

Als ik me beter voel, vind ik het geregeld wel fijn als de zon schijnt, maar nu even niet...
Hoi Lotus27 en Verana!

Voel me echt depri en ben helemaal van slag. Ieder jaar weer hetzelfde liedje... Ik wenste zo dat het een half jaar later zou zijn

Ik HAAT de zomertijd!!!! Heb het gevoel alsof het nu vier uur 's middags is ofzo, heb helemaal geen avondgevoel. En voor het donker wordt duurt nog wel even, en het gaat allemaal alleen maar langer duren de komende rotmaanden
Oh, ik vind de zomertijd ook afschuwlijk! Heb lekker de hele dag binnen gezeten , heerlijk aan mijn poncho gehaakt!

Ik tel af tot 21 juni, dan gaan we de goede kant weer op!

Vind het erg fijn om dit topic te lezen; ik dacht echt dat ik de enige was die niet van warmte en zomer(tijd) houd!

Ben ook vreselijk moe van dit weer! Hebben jullie dat ook?
Hilary:

Het meest vervelende is dat het ook nog niet eens echt winter is geweest ook. Ik kan me voorstellen dat de zomertijd en dit weer dan extra hard aankomt.

Emma, ik heb geen last van vermoeidheid met dit weer. Maar ik ben dan ook minder een zomerhater dan de anderen hier, misschien dat zij daar wel last van hebben.
Dank je voor de knuffel Verana, lief!

Ik ben de enige in mijn omgeving die de echte winter echt gemist heeft, voor de rest is iedereen blij. Maar zoals ik al zei: nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

De vermoeidheid komt me bekend voor, lag gisteravond ook al vroeg in bed, om kwart voor elf al. Maar het heeft me eerlijk gezegd wel goed gedaan.

Gelukkig veel steun aan dit topic!

En over een half jaar... WINTERtijd!
Oh leuk Emma, een gehaakte poncho! Dat vind ik mooi. Ik heb zelf een gehaakte stola, daar ben ik ook erg blij mee!
Allemaal sterkte met dit vieze weer. Vandaag vrij, ik heb fijn binnen gezeten in mijn huispak. Gelukkig is het nog koel binnen. Vrijdag wordt het gelukkig weer koeler...... Fijn dit topic !
Hilary, leuk dat je ook haakt! Ik zeg altijd dat ik ga zweten als ik buiten haak; goed excuus om binnen te blijven hihi!
Wat een vervelend weer de laatste dagen zeg, gatver. Ik voel me niet goed en ik heb nu veel meer last van mijn angststoornis omdat er overal veel meer mensen op de been zijn. Dus dan is het warm en nog druk ook, dubbelop.

Gelukkig wordt het over een paar dagen weer koeler, ja. Tenminste, laten we het hopen, ze hebben het wel eens mis.

Ik wens jullie allemaal genoeg verkoeling toe voor de komende dagen!
Dat is ook een van de nare dingen in de zomer tricella. Die massa mensen op straat. Meestal agressief, schreeuwend vanwege drank(woon in Vogelaarwijk). Ik heb wel geen echte angststoornis maar begrijp jouw gevoel wel. Die herrie geeft mij wel een onveilig gevoel.

Laten we over de vreselijke hitte maar zwijgen, ik was vanmorgen al doorweekt.
Ha Tricella,

ik heb ook een angststoornis en voel me ook minder met dit weer. Ik hoop dat je je beter gaat voelen; ik slik antidepressiva en dat helpt goed. Heb niet meer zo erg last van het weer als eerst. Gelukkig kunnen we lekker klagen op dit topic
Lammy, herrie kan inderdaad een onveilig gevoel geven, heel vervelend is dat, al helemaal als je ook nog wegsmelt van de hitte. Ik kan me niets voorstellen bij een Vogelaarwijk want ik woon in een dorp op de Veluwe, maar het zal daar vast nog veel drukker zijn dan hier. Ik hoop dat je daar wel rust kan vinden!

Emma, wat fijn dat de AD helpen! Ik weet uit ervaring dat ze niet altijd werken, dus dat is heel mooi. En inderdaad, lekker klagen hier, zonder dat mensen je raar aankijken met een 'maar het is zo lekker warm!'

Ik hoop ontzettend dat het binnenkort weer even rond de 10 graden wordt. Geen idee ook wat ik de laatste tijd aan moet trekken, truien en jassen zijn nu te warm pft.
Ik ben er weer!

Heb vanmorgen gedaan wat gedaan moest worden en ook best wel even ontspannen kunnen genieten, maar nu zit ik weer depri binnen. Goddank wordt het zo donker, ik word er echt naar van. Iedereen is gelijk actief alsof de winter niet bestaan heeft (deels waar, gezien de temperaturen). Ik heb me deze één dag echt gelukkig gevoeld, toen mijn omgeving zich klagend afvroeg waar de zon was. Heerlijk, het voelt allemaal zo kalm dan. Geen gestrss, geforceerde uitjes en afspraken. Ik snap echt niet waar dit vandaan komt, het lijkt zo onlogisch allemaal. Misschien omdat ik in oktober geboren ben 😉
Hi ladies!

Ik ben ook weer boven water. Ik heb echt erg last gehad van de zomertijd dit jaar Had die nacht prut geslapen en ook nog eens vergeten om mijn medicatie af te stemmen, helemaal nixs dus!

Is het eind maart/begin april en ik heb al lopen zweten, getver de getver. Blij dat het al weer wat koeler is, en ja, het lawaai op straat is ook al weer wat afgenomen, thank God!

Inmiddels al drie raamhoren gemaakt (1 met pollendoek) en nu nog twee hanghorren voor de balkondeuren. Wat een gedoe toch!

Vanmiddag was de Glee Kerstaflevering op tv, en ik had 'heimwee'

(Hoeveel dagen nog tot Kerst?)
It's hip(ster) to be square!
Hipstercat, nog 6337 uur, ofwel 264 dagen 😜
Ok, van de uren ga ik huilen maar de hoeveelheid dagen klinkt alweer iets beter

Aftellen maar!!!!!!
Haha, maar dat is tot kerst he! Ik vind september ook al prima
Ik ben altijd al zielsgelukkig als het 21 juni is. Dan wordt het langzaamaan weer donkerder. Maar ala het 1 september is gaat de vlag uit. Hoop dat we deze komende tijd een beetje doorkomen.
quote:lotus27 schreef op 05 april 2014 @ 20:26:... Misschien omdat ik in oktober geboren ben 😉

Ik ben benieuwd of dat 't zou kunnen zijn, want ik ben ook in oktober geboren en voel hetzelfde.

Ik kijk uit naar september! 21 juni is fijn omdat dan de dagen weer korter worden, maar 21 juni is ook vreselijk omdat het dan nog maanden heet kan worden.

Nog 143 dagen en dan is het weer september!
Je kunt wel merken dat het (voor ons) lekker weer is, want het is hier erg stil! Ik hoop dat jullie ook genieten van de frisse nachten en de wegwaai dagen.
Ja, de frisse nachten zijn fijn! Gister en vandaag waren er zelfs momenten dat ik het koud had

Word wel helemaal gek van het licht, het begint nu pas te schemeren en overdag laat de zon zich helaas veelvuldig zien. Maar ook daar komt over een half jaar een einde aan!
O jeej volgens mij word het alweer langzaam warmer snif snif
Oh help, ik hoor Piet Paulusma net zeggen dat het volgende week wel 26/27 graden kan worden. Ik wil het niet............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven