Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Die sneeuw, mijn moeder had het er ook over, en in de winkel hoorde ik het ook. Maar inderdaad, ik zie ook bewolking en regen vanaf zaterdag. Is ook goed, maar ik had zo graag een klein beetje sneeuw gehad dit jaar, al was het maar een dag

Nou ja, aprilletje zoet...?

In ieder geval kunnen we met het weekend waarschijnlijk normaal naar buiten zonder gedoe.

Lammy, ik heb het topic (nog) niet helemaal gelezen, maar wat doe je dan? Werk je met ouderen of iets in die trant?
Vandaag liep ik door gemeentetuin van mijn appartementencomplex waar terrasjes aan grenzen en in een van de tuintjes was vuilnis opgestapeld en toen zag ik daartussen een paarse plastic tas van de AH met 'fijne feestdagen' erop. Ik kreeg meteen heimwee naar die gezellige donkere dagen
Alle reacties Link kopieren
Oh, erg is dat he, Hilary? Ik heb op zolder de grote doos met onze kerstboom staan en dat doet ook altijd een beetje pijn als ik die zie Mijn huis heeft ook nog de winterdecoratie, ik denk dat ik deze week maar overstap op de lente-kleuren.

Sneeuw had echt heel erg leuk geweest, maar regen en bewolking is nu ook al heel welkom Laten we hopen dat het uitkomt zaterdag ja!
Mijn kerstboom ligt in het washok, en de dozen met kerstspullen ook. Ik kom ze dus dikwijls tegen Vlak nadat ik de kerstboom had opgeruimd was ik in staat om hem meteen weer op te zetten

Wat voor lentekleuren heb je? Mijn huis blijft winter
quote:Tricella schreef op 10 maart 2014 @ 22:08:

Die sneeuw, mijn moeder had het er ook over, en in de winkel hoorde ik het ook.

Op FB deed een krantenbericht de ronde dat het kouder wordt vanaf zondag, met kans op winterse buien. FB gonsde er van!

Wat blijkbaar niet veel mensen opgevallen is, is dat er een datum van 6/3/13 boven het krantenbericht stond
Pfff...ik zie nog alweer op Facebook berichten voorbij komen waarin mensen zich afvragen waar de zon blijft. Mensen.. het is 11 maart!!!!!
quote:Daantje1970 schreef op 11 maart 2014 @ 11:08:

Pfff...ik zie nog alweer op Facebook berichten voorbij komen waarin mensen zich afvragen waar de zon blijft. Mensen.. het is 11 maart!!!!!

Sterker nog, volgens mij hebben zonliefhebbers het nu juist goed!

Vandaag voor het eerst zonder jas naar buiten geweest zag gisteren zelfs al tropisch geklede mensen met korte broeken en T-shirts. En vandaag om tien over zeven was het nog niet helemaal donker.

Neehee!!!!!!!!!!!!
Het was inderdaad echt pas laat donker, ik vond het maar een raar gevoel.

Ik hoop dat er wolken en regen aankomen, ik word nu een beetje gestoord van de hoofdpijn die ik krijg van het zonlicht en de felle kleuren.

Rare vraag misschien, maar krijgen jullie ook een soort pukkeltjes van de zon of de warmte? Elk jaar weer, zo gauw het warmer begint te worden, krijg ik overal gekke bultjes. Vooral op armen, schouders, borsten en benen. Ik heb er geen echte last van, maar het staat zo lelijk. En ze gaan pas weg tegen september/oktober.
Ja dat heb ik ook.
Bah, vervelend.

Heb je ook tips om ze weg te krijgen? De zalfjes die ik heb geprobeerd werken helaas niet.
Nee, helaas, ik zou het niet weten. Ik deal er maar elk jaar mee... en krab me suf.
Anders misschien crème van tea tree oil? (courtin)
Dermalex Repair. Te koop bij drogist en apotheek.

Helpt tegen alle jeukende bultjes. Ik heb jeukende blaasjeseczeem op mijn handen en zelfs daar helpt die Dermalex Repair beter dan welke corticosteroidencreme dan ook.
Pfffft... wat een rotweer zeg. Het valt niet meer te ontkennen, die vervloekte lente is dan toch echt begonnen! Het is hier erg warm voor de tijd van het jaar. Ben zo blij als het vanavond weer afkoelt! En dan die zon... Gek word ik ervan!
Dit weer ben ik ook al zat in maart...... Niet iedereen wordt vrolijk van de zon. En dan het terras bomvol bah, hutje...mutje Ohhhhh wat gezellig !!! Ik vind van niet....

Je wordt raar aangekeken als je zegt dat je niet van de zomer houd !

Een beetje zon en wind en 10 graden vind ik heerlijk, kouder nog fijner.

Sterkte allemaal !
quote:Hilary schreef op 12 maart 2014 @ 00:14:

Nee, helaas, ik zou het niet weten. Ik deal er maar elk jaar mee... en krab me suf.Misschien zijn het zonneblaasjes. Hiervoor kun je aloe vera gel gebruiken, helpt goed tegen de jeuk.
Dank je Leeuwenwelp!
Oehhh goed om te weten, bedankt voor de tips! Alles wat de zomer makkelijker maakt is mooi meegenomen.

Pffff, hebben jullie opgelet hoe laat de zon ondergaat? De dagen worden echt steeds langer, ik vind het niet echt fijn. En toen ik niet kon slapen vannacht hoorde ik rond half 5 al vogeltjes. Dat is wel lief, maar niet als je probeert te slapen.

Gelukkig is het niet heel heet! Maar het zou vandaag toch bewolkt zijn en regenen? Hier niets van te zien.
Ik heb het gemerkt Tricella, het wordt pas na zevenen echt donker

De vogeltjes hoor ik ook fluiten, al woon ik midden in een stadscentrum. Regen heb ik ook nog niet gezien maar het is hier gelukkig wel bewolkt!

Even copy paste vanuit ander topic:

Ik zit hier helemaal blij te wezen in mijn nieuwe kleren die vandaag zijn binnengekomen. Twee zwarte leggings en twee zwarte jurkjes met lange mouwen die ik als lange truitjes met een brede riem ga dragen. Laarzen eronder, mooie sjaal erbij en ik zie er prima uit! Ben zo blij, de kleren zitten als gegoten!
Neehee, de zon schijnt
Ladies,

Hier in het Westen is het zo'n beetje de hele dag bewolkt geweest en vanochtend vroeg was het lekker fris (was al om 8.15 uur in de supermarkt).

Tegen zonne-allergie gebruik ik "Zonnebruin" capsules (te koop in oa de natuurwinkel) en dat heeft mij heel goed geholpen. Inmiddels ga ik zo af en toe naar de zonnebank en is mijn lijf redelijk gewend al moet ik wel uitkijken of mijn medicatie in balans blijft. Zo niet, dan geeft dat weer onmiddelijk problemen.

Ik vind het wel weer lekker zo hoor, dit weer, hier heeft het nog niet geregend.
It's hip(ster) to be square!
Oh Hilary wat leuk, nieuwe kleding. Klinkt alsof het hele stoere outfits zijn, super. Ik ben gek op laarzen en riemen haha.

Hipstercat, ga je naar de zonnebank om aan de zon te wennen? Of helpt het met klachten? Misschien een hele domme vraag hoor, maar is het ook warm als je onder de zonnebank gaat? Ik heb dat nog nooit gedaan, het lijkt me een beetje eng.
Mag ik meelezen en schrijven?

Herken de zonne-allergie zo...rode bultjes, graag truitjes met lange mouwen etc.etc.

had al eens gezocht op het forum en zie nu pas dit topic. Ik hou van natuur, maar ga pas graag naar buiten tegen 17uur, wanneer de zon laag staat...een verademing is dat! Hoop dat het vandaag bewolkt blijft, zo`n dik pak wolken waar de zon zich niet doorheen piept!
Hoi iedereen,

Vandaag hier in Den Haag lente weer, blegh.

Ik baal enorm. En tel alweer af naar het najaar. Laila83

Wat gezellig nog een lotgenoot erbij!
Hoi laila83,

Natuurlijk ben je welkom om met ons mee te schrijven! Gezellig!

Hier is het heerlijk bewolkt nu! Ga er een fijne dag van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven