Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder op weeronline.nl



nieuws op

22/7: Zomerweer houdt tot ver in de komende week aan

24/7: Verkoeling op komst

25/7: Vakantieweer in Nederland verslechterd.



tot zover het nut van de weersverwachting op langere termijn
Later is nu
quote:Maleficent schreef op 25 juli 2016 @ 10:08:

Hier hoort wel een mooi plaatje bij!



[afbeelding]

Prachtig! Die was wel geschikt voor in de OP.



Hier is het best warm, 26,5 graden. De zon doet af en toe een poging om tevoorschijn te komen, maar lukken doet het niet. Het begint zonnig te worden.



Ik ben naar zomerkleding aan het kijken voor volgend jaar. We gaan op cruise en en wanneer we gaan is er nog weinig zomerkleding te koop. Goed voor mijn humeur!
quote:Dreamer schreef op 25 juli 2016 @ 12:30:

Bijzonder op weeronline.nl



nieuws op

22/7: Zomerweer houdt tot ver in de komende week aan

24/7: Verkoeling op komst

25/7: Vakantieweer in Nederland verslechterd.



tot zover het nut van de weersverwachting op langere termijn
Alle reacties Link kopieren
Bewolkt en 24 graden. Ik zit bij een kroeg onder zeer grote parasols; ik kan de lucht daardoor niet goed zien. Ik kan altijd kijken of er duidelijke schaduw is op het plein voor mij.
World of Warcraft: Legion
Dubbel
quote:hans66 schreef op 25 juli 2016 @ 12:42:

Bewolkt en 24 graden. Ik zit bij een kroeg onder zeer grote parasols; ik kan de lucht daardoor niet goed zien. Ik kan altijd kijken of er duidelijke schaduw is op het plein voor mij.Hans, met welke cruisemaatschappij ben jij geweest of houd je dat lieve privé?
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 25 juli 2016 @ 12:37:

[...]



Prachtig! Die was wel geschikt voor in de OP.



Hier is het best warm, 26,5 graden. De zon doet af en toe een poging om tevoorschijn te komen, maar lukken doet het niet. Het begint zonnig te worden.



Ik ben naar zomerkleding aan het kijken voor volgend jaar. We gaan op cruise en en wanneer we gaan is er nog weinig zomerkleding te koop. Goed voor mijn humeur!



Wat een fijn vooruitzicht!!!



Bij ons is het maar 21 graden, wat een verschil dan!
quote:pamelacourson schreef op 25 juli 2016 @ 12:46:

[...]





Wat een fijn vooruitzicht!!!



Bij ons is het maar 21 graden, wat een verschil dan!Idd, de temperatuur loopt nog op hier. 27 graden nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 25 juli 2016 @ 12:48:

[...]



Idd, de temperatuur loopt nog op hier. 27 graden nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 25 juli 2016 @ 12:44:

[...]



Hans, met welke cruisemaatschappij ben jij geweest of houd je dat lieve privé?staat in het vorige topic, als een vn de laatste antwoorden.
quote:simone789 schreef op 25 juli 2016 @ 13:07:

[...]





staat in het vorige topic, als een vn de laatste antwoorden.Oh, gemist! Ik lees even terug. Dank je!
quote:hans66 schreef op 25 juli 2016 @ 08:07:

[...]



Ik zat op Oasis of the Seas.Ik ben daar ook op geweest, twee keer zelfs
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn buienalarm is het hier 20 graden en bij mijn ouders 25.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 25 juli 2016 @ 12:42:

Bewolkt en 24 graden. Ik zit bij een kroeg onder zeer grote parasols; ik kan de lucht daardoor niet goed zien. Ik kan altijd kijken of er duidelijke schaduw is op het plein voor mij.Zit je op de Oude Markt?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Elfje12, even een vraag: jij bent toch van 'het andere team'? Apart dat jij dan dit nieuwe deel opende. Niet dat het op zich iets uitmaakt maar no way dat ik ooit een volgend deel van 'zomermoppers/wintervreugd' open.



En ja, echt balen dat het niet zoals in eerdere berichten nog volop zomert tot minstens eind van deze week.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 juli 2016 @ 13:51:quote:Bewolkt en 24 graden. Ik zit bij een kroeg onder zeer grote parasols; ik kan de lucht daardoor niet goed zien. Ik kan altijd kijken of er duidelijke schaduw is op het plein voor mij.Zit je op de Oude Markt?Ja, daar was ik net even. Later ging ik naar huis.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
En ineens regent het hier heel hard. Heb tuindeuren weer dicht.
Al een account? Log dan hier in.
quote:thee schreef op 25 juli 2016 @ 14:01:

Elfje12, even een vraag: jij bent toch van 'het andere team'? Apart dat jij dan dit nieuwe deel opende. Niet dat het op zich iets uitmaakt maar no way dat ik ooit een volgend deel van 'zomermoppers/wintervreugd' open.



En ja, echt balen dat het niet zoals in eerdere berichten nog volop zomert tot minstens eind van deze week.Nee, ik schrijf alleen hier. Elf12 schrijft volgens mij aan de andere kant. Ik heb niet veel met kou en winter, ieuw. Mss toch een reden om mijn nick te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 25 juli 2016 @ 14:02:

[...]



Ja, daar was ik net even. Later ging ik naar huis.Zat je bij de Kater?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 25 juli 2016 @ 14:03:

[...]



Nee, ik schrijf alleen hier. Elf12 schrijft volgens mij aan de andere kant. Ik heb niet veel met kou en winter, ieuw. Mss toch een reden om mijn nick te veranderen.Is ook best verwarrend. Maak er andesr Elfje-Twaalfje van.
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 25 juli 2016 @ 14:04:

[...]



Is ook best verwarrend. Maak er andesr Elfje-Twaalfje van.Ik was geloof ik eerder met mijn nick, maar het is idd verwarrend. Ik weet alleen niet hoe ik mijn nick moet aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 25 juli 2016 @ 12:44:

Hans, met welke cruisemaatschappij ben jij geweest of houd je dat lieve privé?Cruisemaatschappij was Royal Caribbean. De naam van het schip was Oasis of the Seas. Een reusachtig groot cruiseschip, de grootste ter wereld (in elk geval toen het gebouwd werd en toen ik erop zat).
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 25 juli 2016 @ 14:05:

[...]



Cruisemaatschappij was Royal Caribbean. De naam van het schip was Oasis of the Seas. Een reusachtig groot cruiseschip, de grootste ter wereld (in elk geval toen het gebouwd werd en toen ik erop zat).Ik ben er twee keer op geweest
Alle reacties Link kopieren
O sorry, ik heb 1 persoon/ava in m'n hoofd. Excuus voor de 'valse beschuldiging'
quote:thee schreef op 25 juli 2016 @ 14:27:

O sorry, ik heb 1 persoon/ava in m'n hoofd. Excuus voor de 'valse beschuldiging' Geeft niet, hoor. Het is ook verwarrend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven