Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Wat een kansloos weer is het hier R'dam!!! Regen ik haat regen! Ik herhaal HAAT REGEN!!!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen was het nog wel lekker, we zijn naar de kinderboerderij geweest en ik kon in ieder geval zonder jas lopen. Helaas is het nu weer helemaal omgeslagen Voor de tuin wel lekker en ik zit nu toch binnen, maar de vooruitzichten maken me allesbehalve blij
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 27 juli 2016 @ 17:48:

Wat een kansloos weer is het hier R'dam!!! Regen ik haat regen! Ik herhaal HAAT REGEN!!! Ik zie bij jou zwarte donderwolken ontstaan... met bliksemschichten. Ga zo door en je krijgt regen! Niet zo boos kijken hoor... of we krijgen een keiharde onweersbui, iets wat je nou net niet wilt!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hier was het vandaag lekker, buiten gezeten vanmiddag. Ben tot maandag niet inzetbaar op werk want na een valpartij een hersenschuddinkje opgelopen. Ik negeerde de symptomen maar ben vanmiddag van het werk weggegaan en toch maar even langs de huisarts.

Even een paar dagen heel rustig aan doen en vooral weinig beeldschermen en geen prikkels.



Dus mooi weer, blijf maar!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap yasmijn!
Alle reacties Link kopieren
Dank!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Mijn weerman ( die heeft heel vaak gelijk!) roept op FB dat er een hittegolf komt in augustus. Laat maar komen!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap, Yasmijn. Verstandig om naar huisarts te gaan. Als je overgegeven hebt, is dat sowieso verstandig.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Precies, Hans en dank je wel!
Al een account? Log dan hier in.
Beterschap Yas! Ik hoop op beter weer, want vandaag vond ik het best koud als de zon niet scheen en dat was toch best vaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 juli 2016 @ 18:46:

Mijn weerman ( die heeft heel vaak gelijk!) roept op FB dat er een hittegolf komt in augustus. Laat maar komen!



ha!!! ik zwijg verder bescheiden



en beterschap !
Alle reacties Link kopieren
nvt
Hittegolf?!? Het is echt te hopen! Ben gelijk weer hoopvol en blij
Er is hier zon! Hoop dat dat zo blijft vandaag
Alle reacties Link kopieren
Hier grijs en bewolkt, hoop dat het nog opknapt.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alleen maar slechte voorspellingen, ook voor vandaag. Denk dat ik maar met de kinderen naar de bioscoop ga.
Hier regen, bah. Wel goed weer om het huishouden te doen. Wordt ik niet iedere keer naar buiten gelokt.
Ik doe mee! Love it!
Alle reacties Link kopieren
Als ik 's morgens met de hond loop is het vaak voor een groot deel onbewolkt. De zon is dan echt al lekker warm, zo rond 7 uur. Helaas komt daarna steeds bewolking opzetten. Vandaag lijkt dat mee te vallen, maarja.. vandaag werk ik.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:_Olive schreef op 28 juli 2016 @ 09:09:

Ik doe mee! Love it!Waarmee precies? Met de hittegolf?
quote:pamelacourson schreef op 28 juli 2016 @ 09:16:

[...]





Waarmee precies? Met de hittegolf? Het liefst natuurlijk met een golf in de zee in een heerlijk warm land... Maar voor nu met meeschrijven!
quote:_Olive schreef op 28 juli 2016 @ 09:18:

[...]





Het liefst natuurlijk met een golf in de zee in een heerlijk warm land... Maar voor nu met meeschrijven!Gezellig, welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Olive schreef op 28 juli 2016 @ 09:18:

[...]





Het liefst natuurlijk met een golf in de zee in een heerlijk warm land... Maar voor nu met meeschrijven!
Welkom Olive!



Nou R'dam, heerlijk hier. Af en toe de zon, windstil en redelijk warm. Mag niet mopperen. Bij de rest van jullie het weer opgeknapt??
Alle reacties Link kopieren
zon??? potjandozie, het is hier bewolkt. af en toe piepte de zon tevoorschijn, maar het is echt saai nu.



ga zo een vn mn nwe vesten passen die vndg binnenkwamen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven