Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Bewolkt weer en ik zit met kippenvel. Zometeen toch maar iets met lange mouwen aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Na een fikse regenbui, toch nog 25,5 hier in de tuin. Deuren weer open.
Al een account? Log dan hier in.
Off topic: Nick veranderen lukt niet. Dan maar verwarrend.
Alle reacties Link kopieren
Jeeyyy weer een nieuw topic! Ik ben door mijn gegaan dus vast aan mijn bed vandaag maar vandaag is het geen mooie dag...
Nou ik heb het dus gewoon koud buiten! Voor mij is de overgang veels te groot, gisteren nog 26 graden en veel zon en nu 22 graden en bewolkt. Bah! En idd als ik het al niet zei, nu beginnen hier blauwe gaten in de lucht te vallen en breekt het zonnetje voorzichtig door!
quote:elfje12 schreef op 25 juli 2016 @ 14:48:

Off topic: Nick veranderen lukt niet. Dan maar verwarrend.Voor mij niet verwarrend hoor, ik ken alleen 1 elfje en dat ben jij
Alle reacties Link kopieren
Stom! Er komt op FB een 'blij' bericht voorbij dat het vandaag over 5 maanden jippie al weer kerst is.

Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 25 juli 2016 @ 15:10:

Stom! Er komt op FB een 'blij' bericht voorbij dat het vandaag over 5 maanden jippie al weer kerst is.







Dat betekent kou, dikke jassen, handschoenen, laarzen, sjaals enzovoorts.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 25 juli 2016 @ 14:48:

Off topic: Nick veranderen lukt niet. Dan maar verwarrend.Gewoon deze op anoniem laten zetten en een nieuwe aanmaken (met nieuw mailadres)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Of gewoon een nieuwe en met deze niet meer inloggen.
Al een account? Log dan hier in.
-
quote:thee schreef op 25 juli 2016 @ 15:10:

Stom! Er komt op FB een 'blij' bericht voorbij dat het vandaag over 5 maanden jippie al weer kerst is.

Meteen ontvrienden die hap!
quote:BassGroove schreef op 25 juli 2016 @ 15:47:

[...]

Meteen ontvrienden die hap! Idd!
Alle reacties Link kopieren
Getverdemme, kerst! Ik vind er sowieso al niet veel aan, maar in de zomer had het best leuk kunnen zijn (net als in Australië). De kalkoen lekker op de barbecue gooien en de kerstdagen doorbrengen op het strand. Geweldig lijkt me dat!
quote:pamelacourson schreef op 25 juli 2016 @ 15:52:

Getverdemme, kerst! Ik vind er sowieso al niet veel aan, maar in de zomer had het best leuk kunnen zijn (net als in Australië). De kalkoen lekker op de barbecue gooien en de kerstdagen doorbrengen op het strand. Geweldig lijkt me dat!Ik vond het vreemd en begon eerlijk gezegd de kou en sneeuw te missen. Ik was in Miami net voor kerst. Heel raar om kerstliedjes te horen terwijl het 25 graden was.
Alle reacties Link kopieren
zullen we ons focussen op de hittegolf die net voorspelt is en begin augustus gaat plaatsvinden



Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 juli 2016 @ 14:02:

En ineens regent het hier heel hard. Heb tuindeuren weer dicht.Ik zat bij De Kater... maar waar ben jij dan? Ik heb geen regen gezien. Het is wel de hele tijd bewolkt en waait af en toe.
World of Warcraft: Legion
quote:simone789 schreef op 25 juli 2016 @ 15:58:

zullen we ons focussen op de hittegolf die net voorspelt is en begin augustus gaat plaatsvinden





Oeh, jajajaja!



(Nickwissel is gelukt trouwens)
Alle reacties Link kopieren
nvt
Echt niet...

Ook de rest van de week is er een mix van wolken, buien en zon. De wind zit voorlopig in de (zuid)westhoek en de middagtemperatuur komt dagelijks uit tussen 20 en 24 graden.



Begin volgende week neemt de kans op warmer weer iets toe. Of dit ook het begin is van een nieuwe zomerse periode valt nog niet te zeggen.
Ik had geen idee wat een tinto verano is, maar de plaatjes op google zagen er lekker uit. Het enige nadeel van een hittegolf is mijn PDS, dat gaat klachten geven. Maar voor die paar keer dat het zo warm is, maakt me dat niet zoveel uit.
Alle reacties Link kopieren
simone, dan liever een maand ca. 25 graden ipv een week 30+
quote:thee schreef op 25 juli 2016 @ 16:14:

simone, dan liever een maand ca. 25 graden ipv een week 30+Ja, dat is nog beter! Met 25 graden voel ik mij lichamelijk beter en is het prima buitenzit weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 25 juli 2016 @ 15:58:

zullen we ons focussen op de hittegolf die net voorspelt is en begin augustus gaat plaatsvinden



Waar lees je dat?
Alle reacties Link kopieren
Daar teken ik ook voor! Heel augustus 25 graden en zon



Gisteren nog een weekje vakantie gepland voor over 2 weken, alleen dit keer is het iets wat vooral mijn man graag wil en het is een land dat niet bekend staat om zijn prachtige zomers Dus ik hoop dat die hittegolf daar ook geldt Ik heb er wel heel veel zin in hoor, ben er nog nooit echt (alleen in 1 bepaalde stad) geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven