Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

maandag 28 augustus 2017 om 19:33
Hier wordt het morgen 14 gradenblue_lagoon schreef: ↑28-08-2017 19:32Sterkte morgen yessshet wordt hier 31 graden. Maar... daarna 20 graden en daarna verder omlaag naar 16 graden!! Nog even volhouden!

maandag 28 augustus 2017 om 19:37
Aan het koude klimaat kan ik zeker wennen. Vooral zomers ben ik zo blij dat het hier hooguit 24 graden wordt. Maar bij 18 graden kun je al zonder jas buiten lopen zonder dat het koud is.blue_lagoon schreef: ↑28-08-2017 19:35O wat heerlijk!!!! Op het forum ooit gelezen waar je woont, lijkt me prachtig en zalig!!
maandag 28 augustus 2017 om 19:40

maandag 28 augustus 2017 om 19:41
Heerlijk vroeg donkerblue_lagoon schreef: ↑28-08-2017 19:40Klinkt als een prima klimaat!! En in de winter lekker vroeg donker natuurlijk![]()

Maar daar staat tegenover dat het zomers niet donker wordt.
maandag 28 augustus 2017 om 19:43
O ja, natuurlijk. Dan is een slaapmasker wel nodig denk ik.
IJsland lijkt me geweldig en dan buiten in een hot pot/hot spring zitten. Of Finland en dan tripjes naar de Baltische staten. Of Jokkmokk, bij de poolcirkel!
maandag 28 augustus 2017 om 20:16
Dankjewelblue_lagoon schreef: ↑28-08-2017 19:32Sterkte morgen yessshet wordt hier 31 graden. Maar... daarna 20 graden en daarna verder omlaag naar 16 graden!! Nog even volhouden!

Ik las het ook op de weersite

Vrijdag 16 graden, heerlijk!
maandag 28 augustus 2017 om 20:26
Pff...wat een hel weer de afgelopen dagen. Veel en veel te warm! Waarom nou meteen weer zo bloedverziekend heet? Gelukkig zit wij nog op de camping, het koelt hier lekker snel af, binnen en buiten. En het duurt lang voordat het binnen net zo warm is als buiten. In mijn appartement blijft de warmte veel langer hangen. En vandaag en gisteren zijn we wezen varen, op het water is ook lekkerder.
Morgen naar kantoor, gelukkig met een goede airco.
Sterkte voor iedereen morgen.
Morgen naar kantoor, gelukkig met een goede airco.
Sterkte voor iedereen morgen.

maandag 28 augustus 2017 om 20:41
Jokkmokk is een prachtige stad.blue_lagoon schreef: ↑28-08-2017 19:43O ja, natuurlijk. Dan is een slaapmasker wel nodig denk ik.
IJsland lijkt me geweldig en dan buiten in een hot pot/hot spring zitten. Of Finland en dan tripjes naar de Baltische staten. Of Jokkmokk, bij de poolcirkel!
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:10
"Wie vandaag is gezegend met een vrije dag, kan in zijn of haar handjes knijpen." Dat staat op ad.nl en het gaat er natuurlijk over dat het vandaag de warmste dag van augustus wordt. Ik kan daar altijd zo boos om worden. Alle berichtgeving is zo gericht op de zon- en hitte liefhebbers. Hoe heter hoe beter of zoiets.
Ik heb er al vaker over geklaagd, maar ik kan het niet laten om het nog een keer te doen. Heb ook wel eens een mail gestuurd naar weeronline enzo. Nooit een reactie gekregen.
Maar, lieve herfstliefhebbers, het kan niet lang meer duren. De blaadjes beginnen al gezellig te kleuren, de kastanjebomen hangen vol met mooie bolsters en ik heb de eerste eikeltjes op de grond gespot!
Ik heb er al vaker over geklaagd, maar ik kan het niet laten om het nog een keer te doen. Heb ook wel eens een mail gestuurd naar weeronline enzo. Nooit een reactie gekregen.
Maar, lieve herfstliefhebbers, het kan niet lang meer duren. De blaadjes beginnen al gezellig te kleuren, de kastanjebomen hangen vol met mooie bolsters en ik heb de eerste eikeltjes op de grond gespot!
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
dinsdag 29 augustus 2017 om 10:08
Ja echt om je rot aan te ergeren, die hallelujah-cultuur bij het weerbericht. Hoe heter hoe beter, wtf doe toch normaal. Als het bij wijze van spreken 50gr zou zijn krijg je nauwelijks nog zuurstof, echt heerlijk ja
Ik heb weeronline hierover gemaild laatst, maar kreeg een nietszeggende reactie terug.
Gister en vooral vandaag schurftweer dus, merkte het vannacht al want kon niet slapen van de warmte. Tegen een uur of 6 of 7 werd het pas een beetje aangenaam. Maar inderdaad, er is beter weer op komst waarbij we weer op kunnen laden. De herfst is duidelijk in aantocht!!!

Gister en vooral vandaag schurftweer dus, merkte het vannacht al want kon niet slapen van de warmte. Tegen een uur of 6 of 7 werd het pas een beetje aangenaam. Maar inderdaad, er is beter weer op komst waarbij we weer op kunnen laden. De herfst is duidelijk in aantocht!!!

dinsdag 29 augustus 2017 om 12:59
Ik vind het hier nu nog meevallen want heb nog op de hometrainer gezeten en vandaar net pas gedoucht. Zit nu heerlijk fris bij de ventilator. Heb binnenshuis het een en ander te doen maar mijn outdoor-activiteiten beperk ik denk ik tot de Aldi vandaag voor pistache-magnums en flesjes muntwater.
Sterkte allemaal vandaag lieve wintervrienden!!
Sterkte allemaal vandaag lieve wintervrienden!!

dinsdag 29 augustus 2017 om 13:01
Bah wat is het heet! Ben er gewoon chagrijnig van.
Ik heb best zwaar werk in een oud gebouw met een heel laag plat dak. Niks kan daar tegen elkaar open dus het is daar om te stikken.
En dan loopt iedereen lekker in luchtige kleding terwijl ik verplicht in uniform moet
Voel me echt doodongelukkig dan. En iedereen maar ouwehoeren dat het zulk heerlijk weer is
Gewoon opbokken met die pleuris zon!
Zo, das eruit
Ik heb best zwaar werk in een oud gebouw met een heel laag plat dak. Niks kan daar tegen elkaar open dus het is daar om te stikken.
En dan loopt iedereen lekker in luchtige kleding terwijl ik verplicht in uniform moet

Voel me echt doodongelukkig dan. En iedereen maar ouwehoeren dat het zulk heerlijk weer is

Gewoon opbokken met die pleuris zon!
Zo, das eruit

dinsdag 29 augustus 2017 om 13:10

dinsdag 29 augustus 2017 om 13:12
Haha dankjewel!

dinsdag 29 augustus 2017 om 13:29
Pfff ja irritant hè die weerberichten, hoe het altijd gebracht wordt
Precies wat Kapitein Haak zegt, de hallelujah cultuur.
En weet je wat het ook is... Ik heb een tijdje in het buitenland gewoond en gewerkt (warm klimaat) en daar liep iedereen op het werk gewoon professioneel gekleed, wel luchtig maar niet in strandkleding. Daar deed iedereen ook gewoon normaal en ging je ook gewoon vaak binnen lunchen in de middag of in de avond een film kijken. Het is dat hysterische:'We moeten met zijn allen genieten!!!' wat me het meeste tegenstaat. En ook dat veel mensen er gelijk bij lopen alsof we in de Sahara leven. Of helemaal in een strand outfit naar het werk komen.
Poeh dat zal wel warm zijn Katalina, sterkte vandaag! En voor iedereen sterkte, nog even volhouden en dan gaan we de herfst in
Ik kan niet wachten!

Precies wat Kapitein Haak zegt, de hallelujah cultuur.
En weet je wat het ook is... Ik heb een tijdje in het buitenland gewoond en gewerkt (warm klimaat) en daar liep iedereen op het werk gewoon professioneel gekleed, wel luchtig maar niet in strandkleding. Daar deed iedereen ook gewoon normaal en ging je ook gewoon vaak binnen lunchen in de middag of in de avond een film kijken. Het is dat hysterische:'We moeten met zijn allen genieten!!!' wat me het meeste tegenstaat. En ook dat veel mensen er gelijk bij lopen alsof we in de Sahara leven. Of helemaal in een strand outfit naar het werk komen.
Poeh dat zal wel warm zijn Katalina, sterkte vandaag! En voor iedereen sterkte, nog even volhouden en dan gaan we de herfst in