Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeeeeeeeee Hipster!!!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk dat je ook weer eens hier langskomt :lips:
Veel sterkte en succes donderdag, zal aan je denken!!
Thanks girl~! :heart:

Het is dan ook wel weer een dag om hier even langs te komen blue :-| bleh, bleh, bleh, ik dacht nog wel dat dit weer niet meer terug zou komen. Hopelijk blijft het hier bij en gaan we een lekkere septembermaand tegemoet.
It's hip(ster) to be square!
Als het goed is wel Hipster. Ik trek het nu ook beter nu het aanzienlijk eerder donker wordt.
blue_lagoon schreef:
29-08-2017 18:50
Als het goed is wel Hipster. Ik trek het nu ook beter nu het aanzienlijk eerder donker wordt.
Klopt! dat heb ik ook :D

Het is hier inmiddels bewolkt en ik kan straks alles tegen elkaar open zetten om nog zo veel mogelijk door te luchten voor vannacht. Dan de airco even aan voordat ik ga slapen en dan mijn kleine fan naast het bed. Morgen hopelijk weer lekkerder slapen.
hipstercat schreef:
29-08-2017 18:53
Klopt! dat heb ik ook :D

Het is hier inmiddels bewolkt en ik kan straks alles tegen elkaar open zetten om nog zo veel mogelijk door te luchten voor vannacht. Dan de airco even aan voordat ik ga slapen en dan mijn kleine fan naast het bed. Morgen hopelijk weer lekkerder slapen.
O dat klinkt goed!! Hier is de zon ook weg aan het trekken :)
En hopelijk was dit toch echt de laatste zweetdag van het jaar! :-D
hipstercat schreef:
29-08-2017 18:57
En hopelijk was dit toch echt de laatste zweetdag van het jaar! :-D
Als de weerberichten kloppen wel :)
In ieder geval hebben de zomerliefhebbers vandaag een beetje hun deel gehad. Hopelijk hadden zij een fijne dag. En hier bij de ventilator zit ik wel goed op zich.
Ik vind het mooi geweest :-D en ik heb zin om er weer uit te kunnen in plaats van de hele dag opgesloten te zitten en niet goed te kunnen slapen. Warmer dan 25 graden zou verboden moeten worden! :-D :-D :-D
Lucylucille schreef:
29-08-2017 18:07
Ben na al jouw berichten toch onderhand benieuwd op welk tropisch eiland jij je bevindt. Het was gister 21 graden en bewolkt. En jij stond in een oven om half 5 smiddags..

Pardon? Ik schrijf dit notabene vandaag, niet gister. FYI, het is hier 29 graden. Enne, "al mijn berichten", bijzonder! Als je goed leest zou je weten dat ik juist heel erg blij ben geweest met het koele weer van de afgelopen tijd :facepalm:

Thanks yesss! En zeker, als ik wil klagen doe ik dat gewoon, daar is dit topic voor en ik laat me zeker de mond niet snoeren. Dat zit bepaald niet in mijn aard en zeker niet als het weer toch al explosief is ;-)
anoniem_349135 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 19:34
1.12% gewijzigd
Ik vind het verschil tussen 23 en 26 ook groot. 23 Graden is nog enigszins aangenaam, 26 neigt al naar te warm...
hipstercat schreef:
29-08-2017 19:06
Ik vind het mooi geweest :-D en ik heb zin om er weer uit te kunnen in plaats van de hele dag opgesloten te zitten en niet goed te kunnen slapen. Warmer dan 25 graden zou verboden moeten worden! :-D :-D :-D
Haha, daar ben ik het wel mee eens!! Net afgewassen en ik druip van het zweet dus ga zo koud douchen. Eerst een groot glas ijskoude seven up zero.
blue_lagoon schreef:
29-08-2017 19:41
Haha, daar ben ik het wel mee eens!! Net afgewassen en ik druip van het zweet dus ga zo koud douchen. Eerst een groot glas ijskoude seven up zero.
Van koud douchen met warm weer krijg je het alleen maar warmer. Warm douchen is beter omdat het daarna koeler is.
Yep! :-D Ik moet ook onder de douch maar eerst poezekind maar even te eten geven; krijg namelijk al boze blikken toegeworpen! :proud:
FiIee schreef:
29-08-2017 19:42
Van koud douchen met warm weer krijg je het alleen maar warmer. Warm douchen is beter omdat het daarna koeler is.
Heb ik inderdaad ook gelezen maar mij doet een koude douche dan juist goed. Als ik met warm weer een warme douche neem krijg ik het gevoel dat ik flauw ga vallen, heel raar.

Hipster, kat eten geven is ook heel belangrijk!! :)
Ik houd het maar op lauw-warm want anders krijg ik mijn haar niet uitgespoelt. En dan zweet ik ook niet zo erg als ik uit de douche kom. :)
Ik ben uit de douche, koud afgespoeld ook en heerlijk opgefrist. En ik ruik weer lekker!! Zit bij ventilator en heb besloten vandaag geen kleren meer aan te trekken. Wat een verschil met de winter, dan ben ik gek op knusse kleren :)'

Ga zo alvast wat in de sferen komen met de winterthee.
Hier ook weer alles fris en schoon! :D
Oh heerlijke héérlijke regen, wolken, frisse wind en gure luchten!!!!! Ik ben blij, zo blij dat ik spontaan een bbq ga organiseren het komend weekend. In mijn tuin! Voor het eerst sinds jaaaaaaaren. Met heel veel vrienden. Een pre herfst bqq. Nu al zin in.

Geniet ervan mensen!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
30-08-2017 08:13
Oh heerlijke héérlijke regen, wolken, frisse wind en gure luchten!!!!! Ik ben blij, zo blij dat ik spontaan een bbq ga organiseren het komend weekend. In mijn tuin! Voor het eerst sinds jaaaaaaaren. Met heel veel vrienden. Een pre herfst bqq. Nu al zin in.

Geniet ervan mensen!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Vanmorgen was het zoooo fijn! Lekker donker, regen, onweer, echt zalig! :yes:
Het heeft zichtbaar geregend vanmorgen :) wegdek is nat. Desondanks wel de ventilator weer aan. Heb vannacht door de hitte nauwelijks geslapen.
Heerlijk nu, lekker grijs! Daar houd ik van :worship:
Ik weet niet waarom, maar in Nederland merk je veel verschil bij een paar graden. 26 graden, pf... hier is het 18 graden nu, gister 26 graden, én het regent! :yes: Het staat wel erg somber zo met de zwembad in de tuin :rofl:

Gisteravond hoorde ik iets heel raars op de radio: ze zeiden dat het vandaag 18 TOT 28 GRADEN zou worden O_O En dan te bedenken dat Nederland een heel klein pieplandje is..
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Ik vond het wel benauwd vandaag... Heel vochtig. Ik voel nog niet echt die koelere lucht, dat gevoel dat je koele lucht inademt, in huis is het ook nog warm.
Maar ik ben al blij dat het wat koeler is en bewolkt.
Ik vond het heerlijk buiten op de fiets, het waait lekker. Heb hard getraind in sportschool dus kon pas laat douchen vandaag. Heb hetzelfde jurkje als gisteren aangetrokken maar dan een schoon exemplaar. Zo fijn om twee identieke te hebben!! Erg handig. En zit nu even te genieten van winterthee op deze grijze middag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven