Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Over drie weken begint de zo er oas echt he... 21 juni....
Zomer pas echt
vandaag heerlijk hoor wolken en wind ik ben helemaal happy...maandag schijnt het 28 te worden nou ja we zien wel....
Waar zijn mijn medestanders??. Ik ben nu alweer klaar met de plakhitte en hetl blijft nog drie dagen zooooo
Hier!

Ik zit heerlijk binnen. Wij hebben geen zon op de ramen in de woonkamer, dus daar is het altijd iets koeler

De slaapkamer is helaas vreselijk warm....

Ik heb vandaag geen afspraken of verplichtingen, dus ik blijf met een boek in mijn hoekje zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n hooikoorts

En het is zo vochtig warm, hier ook helemaal niet blij
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Drukkend zwoel weer is voor mij het vreselijkste weer dat er bestaat dus de komende tijd word het lastig zowel overdag als s 'nachts.

Het enige positieve aan de komende tijd is dat na 22 Juni de dagen stilletjes aan minder lang worden
Hier nog een hoor. Al dagen letterlijk beroerd. Misselijk, hoofdpijn noem maar op. Vanmiddag zelfs knockout gegaan. Terwijl ik genoeg drink en alleen vanmorgen even buiten ben geweest.

Nog een paar dagen en dan wordt het weer lekker, graadje of 22!
Ik ben altijd z blij met jullie reacties...iedereen roemt net ' mooie' weer maar voor osn is dit geeeeen mooi weer....sjucht
Ik ben met dit weer zo blij met m´n huiskamer op het noorden.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb een huis op het westen. Pas vanaf 16.30 zon, alleen door de reflectie van de zon bij het flat aan de overkant wordt het hier alsnog bloedheet. Gelukkig zonwering maar toch.

Met warm weer (voor mij 20+) kijk ik dagelijks op weeronline om te zien hoelang ik nog moet afzien.

Heb naar airco gekeken maar voor mij op moment ook te duur.

Ik snap ook echt niet dat mensen dit mooi weer vinden. Geef mij maar regen en kou
Ik begrijp ook niet dat warm en heet weer op de weersites als iets geweldigs wordt gezien. Alsof het hier nooit warm is en altijd koud. Er wordt altijd heel enthousiast en hoopvol over warmterecords geschreven, maar kan er een kouderecord komen, dan blijven ze koelbloedig. Het is de omgekeerde wereld daar.

Van mij mag het wel weer een keer gaan afkoelen, mijn lichaam is ook totaal niet gemaakt voor dit te warme weer. Mijn hoofd kan het niet hebben en mijn darmen raken daardoor van streek, flinke krampen gehad vanmorgen. Leuk is anders.

Ik begrijp ook niet dat die zomerliefhebbers zo zeuren. Zij krijgen toch hun zin, de aarde warmt (helaas) op, dus die leven hier straks in weelde en wij zitten te janken.
Pas maar op wat je zegt kerstvrouw want zodadelijk komt er een zomerliefhebber uit het andere topic zeggen dat je een aansteller bent
quote:snjokorn schreef op 05 juni 2016 @ 20:55:

Ik ben met dit weer zo blij met m´n huiskamer op het noorden.

Kan ik mij voorstellen. En ik heb mijn slaapkamer op het noorden. De zon komt daar bijna nooit.

De dagen zijn mij eigenlijk nu te lang als het om 22:30 uur nog niet donker is en zeer vroeg licht. Zeer korte dagen vind ik geen probleem.

En een zonnige aangename dag vind ik wel prettig en gezellig: zonnig, tussen 18 en 25 graden. Dat is het binnenkort. Vandaag was de laatste echt warme dag (tussen 28 en 30 graden).
World of Warcraft: Legion
mensen in tZuiden stuur eens wat regen omhoog
quote:blauwuiltje schreef op 07 juni 2016 @ 19:42:

mensen in tZuiden stuur eens wat regen omhoog Dan moet je hen wel je e-mail geven. Dan kunnen ze het als bijlage naar jou versturen.
World of Warcraft: Legion
Haha nou vandaag is het weer even voorbij gelukkig!
Vandaag word het hier toch nog 25 graden maar er is wel veel betere lucht dan de voorbije dagen
Hopelijk is het nu eens een tijdje afgelopen met die warmte, het is om te stikken zo warm in onze woning!
Nog iemand hier? Of is iedereen van de regen en de lagere temperaturen aan het genieten?
Nee ik ben er...pfff wat is het benauwd zeg die regen gisteren, dat was lekker
Het is inderdaad zo vies benauwd geweest. Kon er niet van slapen van die warmte in huis. Ik ontvang dit frissere weer met open armen!
Yess hier regent het inmiddels ook weer , top!
Het is benauwd, waar klagen die zomerliefhebbers nou eigenlijk nog over? Ik had me bij 17 tot 20 graden toch echt wel koeler weer voorgesteld...
Hier regent het nu eindelijk! Het is al minder benauwd dan gisteren, hoera!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven