Zomermoppers en wintervreugd!
zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.
zondag 5 juni 2016 om 18:59
maandag 6 juni 2016 om 09:14
Ik heb een huis op het westen. Pas vanaf 16.30 zon, alleen door de reflectie van de zon bij het flat aan de overkant wordt het hier alsnog bloedheet. Gelukkig zonwering maar toch.
Met warm weer (voor mij 20+) kijk ik dagelijks op weeronline om te zien hoelang ik nog moet afzien.
Heb naar airco gekeken maar voor mij op moment ook te duur.
Ik snap ook echt niet dat mensen dit mooi weer vinden. Geef mij maar regen en kou
Met warm weer (voor mij 20+) kijk ik dagelijks op weeronline om te zien hoelang ik nog moet afzien.
Heb naar airco gekeken maar voor mij op moment ook te duur.
Ik snap ook echt niet dat mensen dit mooi weer vinden. Geef mij maar regen en kou
maandag 6 juni 2016 om 16:10
Ik begrijp ook niet dat warm en heet weer op de weersites als iets geweldigs wordt gezien. Alsof het hier nooit warm is en altijd koud. Er wordt altijd heel enthousiast en hoopvol over warmterecords geschreven, maar kan er een kouderecord komen, dan blijven ze koelbloedig. Het is de omgekeerde wereld daar.
Van mij mag het wel weer een keer gaan afkoelen, mijn lichaam is ook totaal niet gemaakt voor dit te warme weer. Mijn hoofd kan het niet hebben en mijn darmen raken daardoor van streek, flinke krampen gehad vanmorgen. Leuk is anders.
Ik begrijp ook niet dat die zomerliefhebbers zo zeuren. Zij krijgen toch hun zin, de aarde warmt (helaas) op, dus die leven hier straks in weelde en wij zitten te janken.
Van mij mag het wel weer een keer gaan afkoelen, mijn lichaam is ook totaal niet gemaakt voor dit te warme weer. Mijn hoofd kan het niet hebben en mijn darmen raken daardoor van streek, flinke krampen gehad vanmorgen. Leuk is anders.
Ik begrijp ook niet dat die zomerliefhebbers zo zeuren. Zij krijgen toch hun zin, de aarde warmt (helaas) op, dus die leven hier straks in weelde en wij zitten te janken.
dinsdag 7 juni 2016 om 19:26
quote:snjokorn schreef op 05 juni 2016 @ 20:55:
Ik ben met dit weer zo blij met m´n huiskamer op het noorden.
Kan ik mij voorstellen. En ik heb mijn slaapkamer op het noorden. De zon komt daar bijna nooit.
De dagen zijn mij eigenlijk nu te lang als het om 22:30 uur nog niet donker is en zeer vroeg licht. Zeer korte dagen vind ik geen probleem.
En een zonnige aangename dag vind ik wel prettig en gezellig: zonnig, tussen 18 en 25 graden. Dat is het binnenkort. Vandaag was de laatste echt warme dag (tussen 28 en 30 graden).
Ik ben met dit weer zo blij met m´n huiskamer op het noorden.
Kan ik mij voorstellen. En ik heb mijn slaapkamer op het noorden. De zon komt daar bijna nooit.
De dagen zijn mij eigenlijk nu te lang als het om 22:30 uur nog niet donker is en zeer vroeg licht. Zeer korte dagen vind ik geen probleem.
En een zonnige aangename dag vind ik wel prettig en gezellig: zonnig, tussen 18 en 25 graden. Dat is het binnenkort. Vandaag was de laatste echt warme dag (tussen 28 en 30 graden).
World of Warcraft: Legion