Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Ja hier ook en vandaag ook veel regen, ik blij, collega s hebben me nog net niet ontoerekeningsvatbaar verklaard
Alle reacties Link kopieren
ik mopper ook op de zomer, wat een rotweer, paar mooie dagen gehad, maar mijn winterdekbed ligt nog in de buurt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Konden wij winterliefhebbers maar allemaal samen in een groot, knus kantoor werken, dan hoefden we dat gejammer en geoordeel van zomerliefhebbers niet te horen! Dat zou een feest zijn!
Jaaaaa ik ben voor!
quote:Kerstvrouw schreef op 15 juni 2016 @ 19:08:

Konden wij winterliefhebbers maar allemaal samen in een groot, knus kantoor werken, dan hoefden we dat gejammer en geoordeel van zomerliefhebbers niet te horen! Dat zou een feest zijn!Vergeet ook geen airconditioning te installeren
Goed plan, lekker koel houden die hap!
Wat een héérlijk weer was het de afgelopen dagn voor deze regenaanbidster. En als die mensen om me heen maar klagen. Nu wordt het langzaam aan weer warmer en minder nat. Maar goed. Na 21 juni gaan we weer richting de meer donkere avonden. Nog drie maanden, dan is t weet oktober, hoera!!! Het taboe, om niet van zomer te houden maar juist van winter en herfst wordt wel een beetje doorbroken. Ik kom er nu gewoon voor uit en hoor meer mensen erover.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik kom helaas alleen maar mensen tegen die van hoe warmer hoe beter houden. Maar ik ben er zeker van dat er nog mensen zijn die niet van warmte en zomer houden maar die er niet durven voor uitkomen ... ik begrijp ze wel ik krijg vaak dingen te horen in het genre: dan moet je maar naar de noordpool verhuizen, jij bent abnormaal, aansteller enz.... Maar ja ik heb mij er al lang bij neergelegd dat ik een uitzondering ben gelukkig bestaat dit topic nog! Maar goed voorlopig geen reden tot klagen
Mooi, tanteslankie! Hopelijk krijgen we ook een mooie en KOUDE oktober, november, december, januari en februari! Die hebben we dik verdiend toch, na al die magere slechte jaren? Ik zit me nu weer te verheugen op de kerstshows in de tuincentra, lekker gezellig zijn die altijd!

Nu helaas even doorbijten met weer een paar slechte dagen, gevoelstemperatuur jammer genoeg tropisch. Was eerst alleen donderdag, nu ook nog vrijdag. Hopelijk is dat een plagerijtje en wordt het toch maar een dag zo onaangenaam.En als het dan toch niet verandert hoop ik dat het bij deze twee dagen blijft! Niet dat ze dat weer uit gaan rekken... het kan nog vaak genoeg warm zijn, de aarde warmt toch op.
quote:blauwuiltje schreef op 15 juni 2016 @ 17:32:

Ja hier ook en vandaag ook veel regen, ik blij, collega s hebben me nog net niet ontoerekeningsvatbaar verklaard
Ik vind het lekker weer, de laatste tijd. Een beetje zon, een beetje regen, een beetje wind. Heerlijk! Het is hier rustig, dus ik ga ervan uit dat iedereen aardig tevreden is.
Ik ben tevreden met het feit dat de langste dag alweer achter de rug is. :-)
Oh, jij houdt niet van lang licht? Ik vind dat 's avonds wel lekker, 's ochtends niet zo.
Hihi nee, ik word er altijd wakker van.
Geen idee hoe het bij jullie zit maar ik heb de laatste dagen enorm veel last van muggen telkens als ik naar buiten ga word ik vrijwel meteen aangevallen door een paar muggen en ze blijven maar komen ze lijken wel agressief! echt dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik heb op dit moment al meer muggenbeten dat de voorbije zomers te samen ... rot beesten
Dat het dan maar eens goed gaat winteren dit jaar zodat die bronnen van ellende allemaal doodvriezen!
quote:kimmeke1983 schreef op 22 juni 2016 @ 20:15:

Geen idee hoe het bij jullie zit maar ik heb de laatste dagen enorm veel last van muggen telkens als ik naar buiten ga word ik vrijwel meteen aangevallen door een paar muggen en ze blijven maar komen ze lijken wel agressief! echt dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik heb op dit moment al meer muggenbeten dat de voorbije zomers te samen ... rot beesten Ja! Gelukkig lusten muggen mij niet zo. Erger vind ik: vliegen! O, wat haat ik ze. We hebben een vliegengordijn voor de keukendeur hangen, maar dat houdt die gore beesten helemaal niet tegen. Bah. En er dan maar weer achteraan met de vliegenmepper (niet de elektronische, daar kun je niet lekker mee uithalen :-)) Ik baal als een stekker van dit smerige badkamerweer. Wat ik ook zo naar vind: zonnebrandcreme. Ik heb een heel lichte huid en moet goed smeren, maar ik voel me zo vies met dat plakspul. Iemand tips voor zonnebrandcreme die niet zo plakkerig aanvoelt? Ik heb nu het Kruidvat, maar dat vind ik niks.
't Is al met al een heel gedoe
Ja hoor...ik hoor ze alweer: 'pfff...wat is het benauwd en plakkerig'. Je wilde toch warm weer? Nou heb je het en dan ga je weer klagen. Word er zo moe van.

Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig met de auto naar mijn werk ga. Die staat in de garage thuis en in de garage bij mijn werk. Blijft dus lekker koel in de auto. En als het 's middags te warm is, dan zet ik de airco aan. Zoveel beter dan in een hete trein en op een heet station wachten en in de felle zon lopen.
quote:Daantje1970 schreef op 23 juni 2016 @ 10:50:

Ja hoor...ik hoor ze alweer: 'pfff...wat is het benauwd en plakkerig'. Je wilde toch warm weer? Nou heb je het en dan ga je weer klagen. Word er zo moe van.

Ik heb het nog steeds koud
Laat ons hopen dat je grapje maakt
quote:kimmeke1983 schreef op 23 juni 2016 @ 13:32:

Laat ons hopen dat je grapje maaktNee, ik was serieus. Het is hier ook maar 19 graden ipv de 28 die ons was beloofd. Misschien dat dat elders in Nederland anders is?
Hier in belgisch limburg is het 30 graden ik stuur ze met plezier door en die 19 graden mag je naar mij sturen
Wat ben ik blij dat ik op een kantoor met airco werk! Heerlijk! Nergens last van.

Ik zie hier de zon schijnen (tussen de buien door) maar hier binnen is het koel.

Sterkte allemaal!!
quote:pamelacourson schreef op 23 juni 2016 @ 11:48:

[...]

Ik heb het nog steeds koud Ruilen?
quote:elf12 schreef op 23 juni 2016 @ 14:53:

Wat ben ik blij dat ik op een kantoor met airco werk! Heerlijk! Nergens last van.

Ik zie hier de zon schijnen (tussen de buien door) maar hier binnen is het koel.

Sterkte allemaal!!Dank je! Jij ook, thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven