10 jaar samen, tips voor een stedentrip?

26-03-2013 16:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Wij zijn aankomend 1 mei 10 jaar samen en wouden er een weekendje met z'n tweeen tussenuit.

Wie heeft er nog leuke tips om naar toe te gaan hier in Nederland....we hadden zelf stiekem Utrecht in gedachten...maar daar zijn zoveel hotels...

Wie heeft er een goede tip voor ons...
Heb je een budget in gedachten?

Karel V is cool, maar vast ook heel duur.
Hoi Ka32,

Ja die had ik idd gezien, ziet er erg mooi uit..maar oh zo verschrikkelijk duur...mijn budget is eigenlijk rond de 250 euro voor 2 nachten....het ontbijt er bij in zou ook fijn zijn maar het diner is geen must, lekker samen uit eten buiten het hotel is ook aangenaam
Waarom niet Belgie, is om de hoek en toch buitenland, kost je niks meer dan een stad in Nederland. Ik vind zelf Gent prachtig, maar natuurlijk ook Brugge of Antwerpen.
Groningen is gezellig.. dan kun je ook nog een dagje naar schiermonnikoog bijv.

Sanadome in nijmegen heeft vaak wel last minute aanbiedingen, dat is echt heerlijk! ontbijt zit erbij in, je kunt daar lekker ronddobberen en eventueel nijmegen in. http://www.sanadome.nl/ar ... rangementen/last-minutes/
Qua hotels : een leuke bespaartip is om een "hotel voucher " te kopen via Ebay !
Of kijken op vakantieveiling?
In Nederland: Maastricht!

Buiten Nederland: eventueel Brussel? Ik vind dat een leuke stad met lekker eten - en de betere hotels zijn in het weekend lekker goedkoop omdat er dan geen zakenreizigers zijn..
Ik zou ook maastricht aanraden! Veel te doen, mooi en gezellig.
Of Nijmegen.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven