3 weken backpacken oktober/ november

05-04-2017 14:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn alvast begonnen met het zoeken voor een vakantiebestemming. We houden allebei van backpacken, maar willen wel een eigen kamer en af en toe eten bij een wat luxer restaurant. Het is geen probleem als we met de 'publieke' bus moeten, er geen heet water isof de wc slechts een gat in de grond. Ons budget is max 3500/4000 samen.

We willen graag ongeveer 3 weken weg. Ikzelf zou er gelukkig van worden als ik kon afsluiten met een dag of 3/4 zon en een temperatuur rond de 25 graden of meer.

Het luxeprobleem is een beetje dat vriend en ik allebei al heel wat landen hebben gezien en hier weinig overlap in zit, waardoor ik niet echt meer iets kan bedenken, omdat hij al op veel plekken die bovenaan mijn lijst stonden is geweest.

Om suggesties die al afvallen te voorkomen : guatemala belize nicaragua montenegro Albanië Servië slowakije Hongarije Thailand laos Cambodja vietnam Indonesië Maleisië myanmar marokko armenie georgie peru Bolivia colombia Honduras, noord-argentinie, Paraguay en Mexico is iig een van ons al geweest. Wil natuurlijk niet zeggen dat omdat we in zo'n land eens drie weken zijn geweest we alles hebben gezien, maar teruggaan naar een van deze landen heeft nu niet onze voorkeur dus alle suggesties zijn welkom
quote:Perferator schreef op 06 april 2017 @ 17:23:

Is Tanzania trouwens niet heel duur om in rond te reizen? En kun je sommige dingen ook zelf ondernemen of heb je echt een tour/gids nodig?Ik zou zeggen, lees even mijn meerdere berichten hierboven.
You can never have too many hats, gloves and shoes
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2017 21:51
Reden: spam
98.71% gewijzigd
Maleisisch Borneo (Sabah&Sarawak) of Costa Rica.
Borneo staat in mijn persoonlijke top-3 bestemmingen!!! Niet perse een echt backpack land. Toen wij er waren (2010 dacht ik) was het openbaar vervoer niet perfect geregeld, maar we hebben overal kunnen komen, af en toe een keer gelift. Maar dat maakte het ook juist avontuurlijk en leuk!
Ik vond Costa Rica prachtig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven