8 en 9 september: Open Monumentendag

05-09-2012 16:41 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mocht je nog op zoek zijn naar een gratis dagje uit:

Komend weekend is het weer Open Monumentendag, het thema is 'Groen van Toen'.

Ik vind het altijd leuk om (gratis ) op plekken te komen waar je anders niet kunt komen, omdat het geen openbare ruimtes zijn.

http://www.openmonumentendag.nl/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
Leuk! Thnx voor de tip
Altijd leuk. Niet alle monumenten zijn beide dagen open dus het is wel handig daar even op te letten.
Ja, leuk! Nu nog bedenken wat ik wil zien!
Leuk! Dank voor de tip!!
[reclamemodus aan]En ik mag werken in onze musea. We hebben een mooie tentoonstelling over een aantal buitenplaatsen rondom Zutphen. Erg leuk om te zien. Voor kinderen een LEGO-wedstrijd rond het thema "Groen van Toen". Dus.... als je zin hebt in een leuk dagje uit? Kom maar bij ons [/reclamemodus uit]
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ja ik ga hier ook heen met mijn neefje van 9. Eerst een voorstelling in de biblotheek, naar een pannenkoekenmolen waar je naar boven kan en een rondleiding krijgt en als klap op de vuurpijl een gratis pannenkoek kan eten. Dan nog met een boot en ondertussen om ons heen kijken wat er nog meer te doen is.

Leuk hoor!
Ik ga denk ik naar Rotterdam, daar zijn ook nog eens de www.wereldhavendagen.nl en dan is er vast wel genoeg te zien en te doen.
Bedankt voor de tip!
quote:Hasse88 schreef op 05 september 2012 @ 18:15:

[reclamemodus aan]En ik mag werken in onze musea. We hebben een mooie tentoonstelling over een aantal buitenplaatsen rondom Zutphen. Erg leuk om te zien. Voor kinderen een LEGO-wedstrijd rond het thema "Groen van Toen". Dus.... als je zin hebt in een leuk dagje uit? Kom maar bij ons [/reclamemodus uit]Jammer dat ik niet in de buurt woon!
quote:mama_lein schreef op 05 september 2012 @ 21:07:

[...]

Jammer dat ik niet in de buurt woon!We zijn uitstekend bereikbaar met auto én openbaar vervoer hoor
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven