Accommodatie OP het strand!

20-10-2010 13:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me zo heerlijk om eens een accommodatie te hebben op het strand, waarbij je dus ook direct zeezicht hebt.

Weet iemand huisjes/stacaravans/chalets in het zuiden van Europa die dit hebben.

De bedoeling is om met de auto te gaan, dus het moet Frankrijk, Italie, Kroatië etc zijn.

Een ligging aan een mooi meer is ook een optie. Het is wel de bedoeling dat het een beetje een idyllische ligging heeft, dus niet met een groot hek van 2 meter hoog ertussen ofzo (heb ik ergens gezien..)

Ben heel benieuwd naar jullie reactie. Ik had al wel e.e.a. gevonden, maar nog niets wat helemaal aan mijn wensen voldoet.

De accommodatie moet trouwens min. 2 slaapkamers hebben.
Als je een grote zak met geld meeneemt is er veel mogelijk.
Kijk hier eens

http://www.tiki-hutte.com/

bovenaan de site kan je nl intoetsen
OMG die tiki hutte, dat is wel gaaf zeg. Maar duuuuuuur! Wow!
Ja die wilde ik ook zeggen, een vriendinnetje is er van de zomer geweest met drie kinderen. Inderdaad nogal aan de prijs
Hoi!! Die Tiki Hutte had ik al wel gevonden, maar die wel redelijk klein vond ik. Maar het is inderdaad een goede optie.

We gaan in het naseizoen, dus dan vallen de prijzen nog wel mee voor zoiets.

Alvast bedankt, ik hoor het graag als er nog meer ideeën zijn!!
In NL heb je dit ook gewoon. klik en klik

en vast op nog wel meer plaatsen. Als het gaat om de sensatie van op strand slapen is dit misschien een betaalbaar alternatief. (al zou ik wel echt zomer boeken, kwam toevallig twee weken geleden mensen tegen die hier sliepen in de regen en storm, lijkt me niet echt een succes. De huisjes zijn echt gebaseerd op buiten zijn, binnen is het erg klein)
Ik zie nu je opmerking over de kleine tiki hutte, ik denk dat het gros van de accomodaties op het strand klein zijn. Als je echt een huisje of een villa wil zal die toch sneller in de duinen er achter staan. Ook wel logisch, als je op het strand logeert gaat men er ook vanuit dat je daar de hele dag bivakkeert, is ook een beetje het back to basic idee van zijn locatie toch?
Hoi Mardjen, die huisjes in NL zijn idd ook leuk, maar het is echt voor september, dus Zuid Europa lijkt me beter dan.

Ik heb nu eigenlijk alleen nog maar de campings van Riviera Villages waar o.a. de Tiki Hutte onder vallen. Deze liggen allemaal rondom St. Tropez, en ik heb het idee dat je ook door die ligging duurder uit bent.

Ik dacht in 1e instantie dat de prijs wel meeviel, maar voor een huisje op de 1e rij, wat toch het leukste effect geeft, zijn we ook in september nog ¤ 1500 per week kwijt. Dat vindt ik toch wel grof geld.

Ik hoop eigenlijk dat er ergens anders nog iets soortgelijks is, wat toch ietsjes goedkoper is.

En wat de grootte van zo'n huisje betreft, daar heb je gelijk in, dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Je hebt een camping in Rovinj in Kroatie met op het terrein ook een hotel en mooi gelegen huisjes aan de zee. Via de rotsen duik je zo de zee in. Ik vond het er erg mooi, in de verte zie je het pittoreske dorpje Rovinj.
Hoi Sakara, weet je misschien nog welke camping het was? Ik kan het niet echt vinden via Google.

En nog belangrijker, kun je wel via het strand de zee in? Er gaan nl. wel kinderen mee die niet via de rotsen de zee in kunnen duiken.
bedoel je zoiets?

http://www.alternative-aq ... 041_pavillon_ete/041.htm#
Hoi Sienna. Het huis is helemaal super, alleen ligt het niet "direct" aan het strand, maar achter de duinen.

Het leuke lijkt me juist dat degene die bij het huis op het terras zit, nog steeds de anderen kan zien die bij de zee spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven