All inclusieve vakantie met moeder op leeftijd

12-01-2019 17:36 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een leuke all-inclusive bestemming voor september (tweede helft) voor mijzelf en mijn moeder (70 plusser). Ze wil niet meer iedere dag de deur uit voor wat te gaan eten en loopt niet meer zo ver. We zijn vorig jaar in juni weekje weggeweest maar dat vond ze te warm. Dus nu graag half september, niet warmer (voor zover je dat kan bepalen) dan 25 graden. En dus all inclusive.

Ik heb werkelijk geen idee wat er dan leuk is.

Ik heb zelf als voorkeur : eigen kamer, zwembad, mogelijkheid dat je met busje naar stadje kan en geen vreetschuur idee en als het kan adult only. Geen zin in kleine kinderen

Iemand tips voor goede keten met all inclusive ?

Qua bestemming dacht ik aan Tenerife, Griekenland of Turkije. Nu weet ik niet of Tenerife en Turkije mogelijk nog te warm zijn in die periode . Griekenland lijkt me net iets koeler. Spanje vaste land weet ik niet zo goed , Benidorm en die kant ? Of nog zuidelijker ?

Andere bestemmingen zijn ook welkom, ik ben even inspiratieloos na doorspitten van aantal sites.
Alle reacties Link kopieren
Portugal de algarve is heerlijk in september .
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-01-2019 22:16
Het klinkt steeds gezelliger :rofl:
Ha ha. Snap ik :). Maar ze is verder lief hoor :).

Roken doet ze gerust in appartement. Hotel minder snel maar wel op balkon en op1 of andere manier zit ik altijd in de rook ;-). En ze snurkt echt heel hard en ik ben heel slecht met dit soort geluiden. Ik slaap thuis al met oordoppen maar haar geluid overtreft alles. En ik kan niet slapen met mijn nc headphone ;-)

Ze is nu eenmaal wie ze is en dat is oké en we komen er eigenlijk altijd wel uit. Maar onze vorige vakantie had ze veel last van de warmte en vond ze het niet fijn om iedere avond op stap te gaan voor eten. En ze wil dat ik ook echt vakantie heb. Vandaar die AI en minder heet “eis”. En ze heeft natuurlijk zo haar wensen qua landen.

Ze ging toen mijn vader nog leefde graag naar Griekenland Turkije etc. En dat wil ze nog steeds graag. Maar die warmte .. ze heeft niets met Oostenrijk Duitsland etc.

Ik ga 1 x per jaar met haar weekje weg en dat is echt haar week.
Ik zou haar toch eens foto’s laten zien van Oost-Europese landen. Ik heb gelijk besloten dat ik binnenkort naar Slovenië wil. Adembenemend mooi. Kroatië is ook erg mooi. Macedonië ook. En qua temperatuur precies wat je moeder zoekt. Als ze dat allemaal niet wil, weet ik het ook niet. De Zuidelijke landen zijn gewoon nog te warm in september. Dus dan wil ze volgens mij iets onmogelijks.
Hoewel bij Côte d'Azur aangegeven wordt dat de temperatuur maximaal 25 graden is in september. :)
Dit hotel op Madeira lijkt mij erg gaaf:
https://www.google.com/travel/hotels/Ma ... MDEtMjFSAA

http://www.quintasplendida.com/quinta-splendida
Alle reacties Link kopieren

o wauw.. die is mooi.. die heb ik even opgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Bovenstaande hotel is zeker goed, alleen een stuk van het strand.
Als je direct aan een zandstrand wil is Savoy Calhetha misschien iets.
All inclusive hotel aan zandstrand en haventje, met een grote supermarkt.
Zorg wel dat je een kamer krijgt in het voorste deel met frontaal zeezicht, anders beland je vaak boven de supermarkt en kijk je op het zeezichtdeel van het hotel.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Deze! Echt een prachtig kleinschalig complex adult only.
https://www.koswhitepearls.gr/our-suites
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Hotel Bitzaro Grande op Zakynthos.
Goed eten, niet massaal, 2e helft September niet meer bloedheet en geen schoolgaande kinderen, zwembad, dicht bij leuk plaatsje (Kalamaki), mooi eiland met kleinschalige excursiemogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
wat een leuke tips krijg ik zeg. ik heb er een aantal wat meer uitgezocht en er zitten echte kanshebbers bij. Ik ga deze week met haar alles een bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven