All inclusive met kind van 2 jaar. tips
vrijdag 22 februari 2013 om 12:32
Hoever wil je vliegen? hoeveel mag het kosten? Hoveel comfort & kwaliteit wil je zelf? Hoe warm moet/mag het zijn (kan je kindje wel tegen hitte? Is er airco?)
Als je kindje nog een middagslaapje doet: Wat doe jij dan? Op de kamer een boekje lezen of kies je voor iets kleinschaligs zodat je vlakbij je kamer aan het zwembad kan zitten? Moet er veel te doen zijn in de omgeving (uitstapjes) of blijf je op het complex?
Nou, als je dat allemaal weet kan je wel een leuke locatie uitzoeken zou ik zeggen.
Als je kindje nog een middagslaapje doet: Wat doe jij dan? Op de kamer een boekje lezen of kies je voor iets kleinschaligs zodat je vlakbij je kamer aan het zwembad kan zitten? Moet er veel te doen zijn in de omgeving (uitstapjes) of blijf je op het complex?
Nou, als je dat allemaal weet kan je wel een leuke locatie uitzoeken zou ik zeggen.
vrijdag 22 februari 2013 om 12:50
Wij zijn een week all-inclusive naar Hurghada gegaan met onze dochter van 2. Het was wel een dure reis, vanwege de luxe van het hotel en de junior suite waar 4 volwassenen in konden.
De vlucht ging redelijk goed, alleen de terugvlucht in het laatste uur was ze hysterisch van de vermoeidheid. Op de heen- en terugvlucht had ik in de handbagage 2 kartonnetjes groeimelk van elk 250 ml, rozijntjes en rijstwafels zodat ze wat te eten en drinken had tijdens het stijgen en dalen.
Voor de hele vakantie had ik groeimelk kartonnetjes van 250 ml ingeslagen, 2 per dag. Het eten voor de kinderen daar was niet echt gezond, dus we schepten altijd een klein bordje op bij het volwassenen buffet, of ze nam wat hapjes van ons, of ze at wat soep.
Junior suite genomen, zodat we een ruimte apart hadden als onze dochter moest slapen. We hadden babybed van het hotel, maar ze sliep eigenlijk beter in een van de 1-persoonsbedden. We hadden haar deken van thuis meegenomen, en ze sliep verrassend goed daar.
Er was daar een oppasservice, maar hebben daar geen gebruik van gemaakt.
De vlucht ging redelijk goed, alleen de terugvlucht in het laatste uur was ze hysterisch van de vermoeidheid. Op de heen- en terugvlucht had ik in de handbagage 2 kartonnetjes groeimelk van elk 250 ml, rozijntjes en rijstwafels zodat ze wat te eten en drinken had tijdens het stijgen en dalen.
Voor de hele vakantie had ik groeimelk kartonnetjes van 250 ml ingeslagen, 2 per dag. Het eten voor de kinderen daar was niet echt gezond, dus we schepten altijd een klein bordje op bij het volwassenen buffet, of ze nam wat hapjes van ons, of ze at wat soep.
Junior suite genomen, zodat we een ruimte apart hadden als onze dochter moest slapen. We hadden babybed van het hotel, maar ze sliep eigenlijk beter in een van de 1-persoonsbedden. We hadden haar deken van thuis meegenomen, en ze sliep verrassend goed daar.
Er was daar een oppasservice, maar hebben daar geen gebruik van gemaakt.
vrijdag 22 februari 2013 om 13:33
Ela quality in Belek is een aanrader. Goede kinderclub (vanaf 0jr) met pasjes systeem. ( niemand kan zomaar naar binnen en de balie is continue bemand) Je kan je kind zelfs in de gaten houden via je tv in je kamer. Ook heb je de mogelijkheid om, indien je dit wenst, je kind tot 23:00 daar te brengen, er staan ook bedjes.
Wij hebben alleen overdag ( af en toe in de middag voor 2 of 3 uurtjes) gebruik gemaakt van de kinderclub; onze dochter was toen 1 1/2jr oud, maar waren zeer tevreden.
Er is ook een kinderbuffet in de kinderclub.
Wij hebben alleen overdag ( af en toe in de middag voor 2 of 3 uurtjes) gebruik gemaakt van de kinderclub; onze dochter was toen 1 1/2jr oud, maar waren zeer tevreden.
Er is ook een kinderbuffet in de kinderclub.
vrijdag 22 februari 2013 om 15:13
Wij zijn met onze dochter hier 2 x heen geweest , eerste keer met 1,5 jaar en de tweede keer met 2,5 jaar
Esperides beach Rhodos-Faleraki
Voor de kleinere kinderen is er:
Kinderclub (vanaf 3/4)
Kinderdisco elke avond een half uurtje
Apart eten maar het gewone eten is ook lekker (dochter at gewoon met ons mee)
Overdag extratjes zoals ijs/popcorn/koekjes
Speeltuinen en springkussen
Hotel is aan het strand dus je kan ze zelfs zonder buggy vervoeren door het hotel.
2 zwembadden > baby/peuter bad en een iets diepere met glijbaantje.
Bedje(s) aan te vragen bij receptie of mee te boeken
Verder zijn grieken dol op kinderen en kan je buiten het hotel ook gerust gaan eten, bijna alles restaurants hebben kinderstoelen of/en een speciaal kindermenu.
Rhodos is een leuke stad om savonds door te wandelen zoek de binnenstraatjes op en niet het grote plein (met put)
Hotel zelf is rustig mits je buiten het seizoen gaat, er zijn wel veel russen en engelsen maar ja waar niet he?
Esperides beach Rhodos-Faleraki
Voor de kleinere kinderen is er:
Kinderclub (vanaf 3/4)
Kinderdisco elke avond een half uurtje
Apart eten maar het gewone eten is ook lekker (dochter at gewoon met ons mee)
Overdag extratjes zoals ijs/popcorn/koekjes
Speeltuinen en springkussen
Hotel is aan het strand dus je kan ze zelfs zonder buggy vervoeren door het hotel.
2 zwembadden > baby/peuter bad en een iets diepere met glijbaantje.
Bedje(s) aan te vragen bij receptie of mee te boeken
Verder zijn grieken dol op kinderen en kan je buiten het hotel ook gerust gaan eten, bijna alles restaurants hebben kinderstoelen of/en een speciaal kindermenu.
Rhodos is een leuke stad om savonds door te wandelen zoek de binnenstraatjes op en niet het grote plein (met put)
Hotel zelf is rustig mits je buiten het seizoen gaat, er zijn wel veel russen en engelsen maar ja waar niet he?
vrijdag 22 februari 2013 om 15:46
Ja, leuk verhalen.
Ik ben zelf Zuid- Amerikaan, maar deze jaar zit geen vakantie naar mijn familie-land. kunnen wij niet betalen.
Dus daarom een All inclusieve. Maar het moet wel vliegen vriend heeft geen zien om lang te gaan rijden deze jaar.
Griekenland is een optie.Ik ga zeker jullie tips goed zoeken.
Bedankt.
En waar gaan jullie heen, ben ik benieuw!
Verdere tips zijn welkom
Ik ben zelf Zuid- Amerikaan, maar deze jaar zit geen vakantie naar mijn familie-land. kunnen wij niet betalen.
Dus daarom een All inclusieve. Maar het moet wel vliegen vriend heeft geen zien om lang te gaan rijden deze jaar.
Griekenland is een optie.Ik ga zeker jullie tips goed zoeken.
Bedankt.
En waar gaan jullie heen, ben ik benieuw!
Verdere tips zijn welkom