all inclusive? Stel van 23
woensdag 16 januari 2013 om 21:11
Ik ben op dit moment op zoek naar een bestemming voor mij en mijn vriend voor de zomervakantie. We wilden eerst naar kroatie en gaan kamperen. Maar eigenlijk hebben we beide zin om een heerlijke all in strand vakantie te hebben. Het enige is dat we zelf 23 zijn en we ons afvragen of er wel mensen van onze leeftijd zullen zijn. Hebben jullie misschien nog tips qua all inclusive hotels. We willen begin juli gaan voor ongeveer 12 dagen en ons budget pp is max €1100. Het liefst willen we wel een levendige omgeving.
woensdag 16 januari 2013 om 21:22
woensdag 16 januari 2013 om 21:22
woensdag 16 januari 2013 om 21:26
quote:Snoesje666 schreef op 16 januari 2013 @ 21:22:
Ik zat als enige Nederlandse met 5000 Britten (gezinnen) in een Riu-hotel in Alcudia (Mallorca).
Prima eten en drinken, maar over het publiek zullen we het maar niet hebben.
Zat samen met man in een Egyptisch hotel vol Russen. Ze waren redelijk goed gemanierd, maar gezellig was anders.
Om half tien in de ochtend zaten ze al aan de all-inclusive wodka.
Gelezen, dat er daar echt nóóit Russen zouden zitten.
Ik zat als enige Nederlandse met 5000 Britten (gezinnen) in een Riu-hotel in Alcudia (Mallorca).
Prima eten en drinken, maar over het publiek zullen we het maar niet hebben.
Zat samen met man in een Egyptisch hotel vol Russen. Ze waren redelijk goed gemanierd, maar gezellig was anders.
Om half tien in de ochtend zaten ze al aan de all-inclusive wodka.
Gelezen, dat er daar echt nóóit Russen zouden zitten.
woensdag 16 januari 2013 om 21:33
quote:Snoesje666 schreef op woensdag 16 januari 2013 21:29 Je kunt eigenlijk het beste een paar locaties uitzoeken, en dan op Zoover naar recensies kijken.Ja klopt dat doe ik inderdaad ook. Alleen je hebt soms zulke tegenstrijdige reacties. Wat het dan weer lastig maakt. En je kan er niet echt uit opmaken wat de leeftijden zijn die er komen
"Je kunt eigenlijk het beste een paar locaties uitzoeken, en dan op Zoover naar recensies kijken."
"Je kunt eigenlijk het beste een paar locaties uitzoeken, en dan op Zoover naar recensies kijken."
woensdag 16 januari 2013 om 21:34
woensdag 16 januari 2013 om 21:37
Ben 2 x all inclusive in Turkije geweest, en beide keren was het een goed hotel, en het eten prima. Ik ben zelf niet zo'n fan van all inclusive omdat ik altijd liever bij lokale tentjes iets ga eten en liever in kleinere hotels overnacht, maar eerlijk is eerlijk, ik vond het goed en het viel zeker niet tegen en was lekker makkelijk.
Ik weet niet meer of het 4 sterren was, zal het eens nazoeken
Let wel op dat all inclusive hotels in Turkije aan de kust vaak in een wat meer afgelegen gebied liggen, een paar km van het stadscentrum af. Wil je dat het hotel levendig ligt in een centrum moet je daar dus even opletten.
Ik weet niet meer of het 4 sterren was, zal het eens nazoeken
Let wel op dat all inclusive hotels in Turkije aan de kust vaak in een wat meer afgelegen gebied liggen, een paar km van het stadscentrum af. Wil je dat het hotel levendig ligt in een centrum moet je daar dus even opletten.
woensdag 16 januari 2013 om 21:41
quote:I.amsterdam schreef op woensdag 16 januari 2013 21:34 Club Voyage in Side (Turkije). Is ultra all inclusive, dus ook met cocktails. O ja, een van de twee pieren met zonnebedden is voor 18+, dus geen kindjes. Kijk maar eens op Zoover. Wij zijn er drie jaar geleden in april geweest. Lekker relaxen!
woensdag 16 januari 2013 om 21:42
quote:I.amsterdam schreef op woensdag 16 januari 2013 21:34 Club Voyage in Side (Turkije). Is ultra all inclusive, dus ook met cocktails. O ja, een van de twee pieren met zonnebedden is voor 18+, dus geen kindjes. Kijk maar eens op Zoover. Wij zijn er drie jaar geleden in april geweest. Lekker relaxen!Ziet er erg goed uit! Alleen is toch wel boven ons budget maar bedankt voor de tip! "Club Voyage in Side (Turkije). Is ultra all inclusive, dus ook met cocktails. O ja, een van de twee pieren met zonnebedden is voor 18+, dus geen kindjes. Kijk maar eens op Zoover. Wij zijn er drie jaar geleden in april geweest. Lekker relaxen!"
woensdag 16 januari 2013 om 21:48
woensdag 16 januari 2013 om 21:52
woensdag 16 januari 2013 om 21:55
quote:I.amsterdam schreef op woensdag 16 januari 2013 21:52 Lotteh, die Club Voyage die ik net noemde hadden wij via Corendon geboekt. Vlucht werd ook door Corendon verzorgd. Wij waren tevreden over vlucht. Geen vertraging.
Trouwens, wij verbleven hier de week voor de meivakantie en verbleven er voor ¤300-¤400 incl vlucht en transfer.
Trouwens, wij verbleven hier de week voor de meivakantie en verbleven er voor ¤300-¤400 incl vlucht en transfer.