all inclusive? Stel van 23

16-01-2013 21:11 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dit moment op zoek naar een bestemming voor mij en mijn vriend voor de zomervakantie. We wilden eerst naar kroatie en gaan kamperen. Maar eigenlijk hebben we beide zin om een heerlijke all in strand vakantie te hebben. Het enige is dat we zelf 23 zijn en we ons afvragen of er wel mensen van onze leeftijd zullen zijn. Hebben jullie misschien nog tips qua all inclusive hotels. We willen begin juli gaan voor ongeveer 12 dagen en ons budget pp is max €1100. Het liefst willen we wel een levendige omgeving.
Wij hadden via Zoover gezocht op hoogste beoordelingen van hotels in Turkije. In het verleden hebben we in Egypte een keer een slechte ervaring gehad met AI, vandaar dat ik zeker wilde weten dat ik niet voor elk glas wijn moest bijbetalen. Op Zoover lees je dat soort zaken direct terug.
Quote gaat steeds niet goed dus reageer nu maar gewoon.

Maar helaas zijn wij genoodzaakt rond 10 juli te vertrekken. Daardoor wordt het een stuk duurder. Maar heb je bij corendon ook een reisleider?
All inclusive is kei relaxed, je hebt nergens omkijken naar, en wil je toch eens iets anders eten dan ga je gewoon lekker buiten het hotel naar een restaurant...alles mag, niks moet, je bent echt niet gebonden aan het hotel ofzo.

Ik vind het handig omdat je dan zoveel drinken kan halen wat je wil, ik drink enorm veel per dag (en dan bedoel ik niet alcohol).
Ik weet niet wat het is met de reacties maar het gaat niet echt goed om ze te versturen. Sorry daarvoor.

Helaas zijn mijn vriend en ik genoodzaakt om in de week van 10 juli te vertrekken. Echt een hele dure periode.

Citronella ik had inderdaad daar ook voor gekeken maar hoe was het eten daar?
Kaatje heb jij nog een tip qua hotel?

Iamsterdam ja dat had ik inderdaad gedaan helaas zitten die alleen meestal boven ons budget
Moet je doen! Ben zelf 23 en ga ook all in, wel met een vriendin. Vorig jaar voor het eerst gedaan en is erg goed bevallen! Goed kijken op zoover, en voor turkije raad ik zeker 4* of meer aan.
ik heb in Turkije in Side in hotel Havana gezeten, zeer kleinschalig (ik geloof 50 kamers ofzo) en AI. Beviel prima. Eten was goed. Ook niet duur.

Tuurlijk heb je azijnpissers op Zoover die menen dat hotels niet goed zijn en een belachelijk cijfer geven, dat zul je altijd blijven houden. Sommige mensen willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Ik heb eens in een hotel gezeten wat op zoover een 3.4 kreeg maar ik had een kei leuke vakantie hoor. Niks mis mee.
Wij (23 en 29) zijn afgelopen augustus naar egypte geweest all-inclusive.

Weinig contact met andere gasten gehad (maffe russen en italianen) maar des te meer met het personeel (want we waren zo'n beetje de enigen door wie ze een beetje normaal behandeld waren) maar dat vonden we eigenlijk wel lekker rustig dat niemand met ons wou socializen op het strand
Domina coral bay(mooi!!!) zaten we toen trouwens. Volgens mij via d-reizen. 750 pp voor 8 dagen (maar wel in hoogseizoen en pas 2 weken van tevoren geboekt dus dat moet goedkoper kunnen.
Ik kijk eerder op tripadvisor dan op zoover voor reacties.

Side is wel een leuk plaatsje maar denk ik wel erg heet in de zomer.
sowieso heb ik niks met andere gasten. Meestal zijn het niet ''mijn soort mensen'' zeg maar. Zolang men mij niet lastig valt vind ik het allemaal prima, ik ben op vakantie met mijn partner en heb ook geen behoefte aan ''vreemden'' om mee op te trekken...maar dat is heel persoonlijk.

Zolang het eten goed is en en drinken te krijgen is, en het bed fatsoenlijk ligt, ben ik tevreden.
Wij zijn ook bezig met All in hotel zoeken in Turkije.... Stel van midden in de 20..

Misschien kan ik even gebruik maken van dit topic en een (misschien simpele) vraag stellen? Wat wordt er precies verstaan onder lokale alcoholische dranken? Alleen dit zit bij de meeste namelijk inbegrepen.. En bij Turkije denk ik eigenlijk alleen aan raki... Of denk ik té lokaal?
Kaartje dat vind ik inderdaad ook heel belangrijk. Maar vind het toch altijd wel leuk om gezellige mensen om me heen te hebben. Heb jij nog tips qua hotels?

iedereenntrouwens heel erg bedankt voor alle tips!
quote:slushy schreef op 16 januari 2013 @ 22:18:

Wij zijn ook bezig met All in hotel zoeken in Turkije.... Stel van midden in de 20..

Misschien kan ik even gebruik maken van dit topic en een (misschien simpele) vraag stellen? Wat wordt er precies verstaan onder lokale alcoholische dranken? Alleen dit zit bij de meeste namelijk inbegrepen.. En bij Turkije denk ik eigenlijk alleen aan raki... Of denk ik té lokaal?meestal zit daar whisky, rum etc bij alleen dan vaak geen bekende merken maar een "lokaal" merk.
quote:kaatje_85 schreef op 16 januari 2013 @ 22:12:

sowieso heb ik niks met andere gasten. Meestal zijn het niet ''mijn soort mensen'' zeg maar. Zolang men mij niet lastig valt vind ik het allemaal prima, ik ben op vakantie met mijn partner en heb ook geen behoefte aan ''vreemden'' om mee op te trekken...maar dat is heel persoonlijk.

Zolang het eten goed is en en drinken te krijgen is, en het bed fatsoenlijk ligt, ben ik tevreden.Dit dus. Ik vond het heerlijk dat we gewoon met rust gelaten werden. Heb met welgeteld 1 persoon een langer gesprek gehad (wat oudere italiaanse tijdens onze duiktrip) en die vond ik gelukkig wel aardig.
/
Rhodos is heel leuk voor stelletjes van die leeftijd en dat is ook te zien en merken op de all-in resorts. Rhodos stad is leuk (historisch en modern) en leuk uitgaan, de mooiste resort liggen op 10 a 15 min afstand met een bus of taxi. Wij zijn wel eind augustus geweest dus na de 'kindervakantie'.
En slushy hebben jullie al een idee waar de vakantie heen gaat? Volgens mij is het van de alcohol gewoon allemaal nep merken in plaals van de echte
Blome ik had ook voor rhodos gekeken inderdaad waar zaten jullie dan ? En zijn de taxi ritjes naar duur?
Hoi! Zit zelf ook in deze leeftijd, en ongeveer het zelfde budget te besteden! Vorig jaar zijn wij naar ephesus princess geweest in kusadasi Turkije! Lekker aan de westkust, wind, goed hotel! Op het resort zelf zitten 8 restaurantjes, waar je elke dag 1 van kunt proberen (gratis!) zo is er Italiaans, vis, Japans etc! Ik heb er een heerlijke vakantie gehad en een super hotel! Je kunt trouwens kiezen of je een hotelkamer wilt of een mini villaatje :-)! Wij zitten nu te kijken naar een wat bijzondere land, Afrika bijvoorbeeld! Maarja, budget....
quote:eef104 schreef op 16 januari 2013 @ 22:23:

Doen! Hardstikke leuk. Afgelopen jaar ook met (ex)vriend gedaan, wij zijn begin twintig. Budget is 1100? Dan kan je flink luxe zitten. Wij zaten in Tunesië voor 650 euro de man.wij hebben (incl shoppen, taxi's en eten buiten het resort) precies 1100 pp uitgegeven!
Ah bedankt! Wij weten het nog niet, maar hebben ook een iets kleiner budget (max 900 pp) maar wij gaan wel iets na het hoogseizoen dus dat scheelt al...

Ik ben vooral aan het kijken naar Side en Marmaris want dat lijkt me erg mooi... En inderdaad letten wij erop dat er een stad dichtbij ligt, 8 van de 10 all in resorts liggen best ver weg van de steden dus valt er al veel af..
quote:slushy schreef op 16 januari 2013 @ 22:36:

Ah bedankt! Wij weten het nog niet, maar hebben ook een iets kleiner budget (max 900 pp) maar wij gaan wel iets na het hoogseizoen dus dat scheelt al...

Ik ben vooral aan het kijken naar Side en Marmaris want dat lijkt me erg mooi... En inderdaad letten wij erop dat er een stad dichtbij ligt, 8 van de 10 all in resorts liggen best ver weg van de steden dus valt er al veel af..Wij hebben idd wel veel geld uitgegeven aan taxi's (eigen taxiservice van het resort. Betere auto's en fatsoenlijke chauffeurs (sommige egyptenaren zijn echt kamikaze chauffeurs) maar je betaalt er ook wel meer voor)
Slushy dat scheelt inderdaad al heel veel. Ik baal er echt van dat wij in het hoogseizoen moeten maarja. Wij willen het liefst ook wat dichter bij een plaatsje zodat we zoals orzoo zegt niet een vermogen aan taxi kosten of gekke chauffeurs hebben.
Wij willen ook idd naar Egypte of Tunesie of Turkije.

Ook helaas tijdens zomervakantei,want ja,kids..

We willen gaan wachten op de last minutes omdat zoonlief ook nog naar New York gaat (heeeel duur) en we moeten afwachten wat er "over" blijft,haha!

De inentingen die je nodig hebt,hoe kort van te voren kan je die nog halen?

En heb je last van bijwerkingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven