all inclusive? Stel van 23
woensdag 16 januari 2013 om 21:11
Ik ben op dit moment op zoek naar een bestemming voor mij en mijn vriend voor de zomervakantie. We wilden eerst naar kroatie en gaan kamperen. Maar eigenlijk hebben we beide zin om een heerlijke all in strand vakantie te hebben. Het enige is dat we zelf 23 zijn en we ons afvragen of er wel mensen van onze leeftijd zullen zijn. Hebben jullie misschien nog tips qua all inclusive hotels. We willen begin juli gaan voor ongeveer 12 dagen en ons budget pp is max €1100. Het liefst willen we wel een levendige omgeving.
donderdag 17 januari 2013 om 13:53
quote:lotteh schreef op 17 januari 2013 @ 10:14:
Slushy dat scheelt inderdaad al heel veel. Ik baal er echt van dat wij in het hoogseizoen moeten maarja. Wij willen het liefst ook wat dichter bij een plaatsje zodat we zoals orzoo zegt niet een vermogen aan taxi kosten of gekke chauffeurs hebben.
Nja het was meer of/of. Of je betaalde wat meer (maar wel fijn, want je kon al gewoon afspreken hoelaat hij je waar komt ophalen om weer terug te gaan) of je kreeg een gestoorde chauffeur en kon ook nog gaan onderhandelen over de prijs.
Er zijn natuurlijk ook resorts dichter bij het centrum he! Maar wij wouden graag naar dat resort en dat het wat verder weg was vonden we niet zo erg. Zijn ook maar 2x in die week de stad in geweest.
Slushy dat scheelt inderdaad al heel veel. Ik baal er echt van dat wij in het hoogseizoen moeten maarja. Wij willen het liefst ook wat dichter bij een plaatsje zodat we zoals orzoo zegt niet een vermogen aan taxi kosten of gekke chauffeurs hebben.
Nja het was meer of/of. Of je betaalde wat meer (maar wel fijn, want je kon al gewoon afspreken hoelaat hij je waar komt ophalen om weer terug te gaan) of je kreeg een gestoorde chauffeur en kon ook nog gaan onderhandelen over de prijs.
Er zijn natuurlijk ook resorts dichter bij het centrum he! Maar wij wouden graag naar dat resort en dat het wat verder weg was vonden we niet zo erg. Zijn ook maar 2x in die week de stad in geweest.
donderdag 17 januari 2013 om 13:54
quote:kiddootje schreef op 17 januari 2013 @ 10:26:
Wij willen ook idd naar Egypte of Tunesie of Turkije.
Ook helaas tijdens zomervakantei,want ja,kids..
We willen gaan wachten op de last minutes omdat zoonlief ook nog naar New York gaat (heeeel duur) en we moeten afwachten wat er "over" blijft,haha!
De inentingen die je nodig hebt,hoe kort van te voren kan je die nog halen?
En heb je last van bijwerkingen?Ik heb de Hep A en DTP gehaald toen. Ik ging 2 september weg en heb ze 9 augustus gehaald. Was wel duur (+100 euro) maar krijg het terug uit de aanvullende verzekering. Geen bijwerkingen van gehad behalve dat mijn bovenarm een paar dagen voelde alsof ik hard gesport had.
Wij willen ook idd naar Egypte of Tunesie of Turkije.
Ook helaas tijdens zomervakantei,want ja,kids..
We willen gaan wachten op de last minutes omdat zoonlief ook nog naar New York gaat (heeeel duur) en we moeten afwachten wat er "over" blijft,haha!
De inentingen die je nodig hebt,hoe kort van te voren kan je die nog halen?
En heb je last van bijwerkingen?Ik heb de Hep A en DTP gehaald toen. Ik ging 2 september weg en heb ze 9 augustus gehaald. Was wel duur (+100 euro) maar krijg het terug uit de aanvullende verzekering. Geen bijwerkingen van gehad behalve dat mijn bovenarm een paar dagen voelde alsof ik hard gesport had.
donderdag 17 januari 2013 om 13:56
kiddootje, ik ben naar Domina Coral Bay geweest in Sharm-el sheikh. Prachtig resort, mooi koraal recht voor het strand (onhandig met gewoon zwemmen, wel geweldig voor snorkelen), heel vriendelijk personeel. Alleen het eten vond ik wat weinig variatie hebben dus zijn we 3 avonden ergens anders gaan eten.
donderdag 17 januari 2013 om 16:36
Toevallig heb ik net met mijn vriend (ook beiden begin 20) een vakantie naar Gran Canaria geboekt, ook all inclusive en we zijn pp 700 kwijt! Een 3 sterren hotel op 400 m van het zandstrand en 500 m van het centrum van Playa del Inglés. Er schijnen veel jongeren te zijn in zowel het hotel als op het eiland zelf en er is van alles te doen. Gezellige barretjes op de boulevard, restaurantjes maar ook jeep safari's naar het binnenland en je kunt er goed duiken/snorkelen etc. Wij gaan ook begin juli!
Een aanrader dus!
Een aanrader dus!
donderdag 17 januari 2013 om 17:00
donderdag 17 januari 2013 om 18:04
Ontopic: ik kijk veel op een vergelijkingssite.. Travelta! Daar staan ook beoordelingen op, maar ook de prijs bij alle aanbieders, vind ik erg handig zodat je zelf niet alle prijzen hoeft te vergelijken...
ik zoek gewoon op een land of stad die mij leuk lijkt + all in en dan lekker naar van alles kijken...
ik zoek gewoon op een land of stad die mij leuk lijkt + all in en dan lekker naar van alles kijken...
donderdag 17 januari 2013 om 18:11
Ik ga in April voor het eerst naar een Ultra All inclusive in Turkije
http://www.corendon.nl/cr ... UlOAAC4AgcAAVgCRVo1&tab=7
Krijgt een 9,2 op Zoover.. weet natuurlijk niet of ie in je budget past, maar in mijn minimale budget in April was 10 dgn haalbaar.
http://www.corendon.nl/cr ... UlOAAC4AgcAAVgCRVo1&tab=7
Krijgt een 9,2 op Zoover.. weet natuurlijk niet of ie in je budget past, maar in mijn minimale budget in April was 10 dgn haalbaar.
donderdag 17 januari 2013 om 18:17
quote:dolfje schreef op 16 januari 2013 @ 22:11:
Ik kijk eerder op tripadvisor dan op zoover voor reacties.
Side is wel een leuk plaatsje maar denk ik wel erg heet in de zomer.Idem. Zoover mijd ik. Wat de gemiddelde nederlander fantastisch vindt en luxe, vind ik dus drie keer niks. Nederlanders zijn niet echt kritische vakantiegangers, behalve op financieel gebied. Ik heb meer met de internationale beroordelingen. Hotels die op zoover super uit de bus komen, kunnen op tripadvisor een verschrikkelijke beoordeling krijgen.
Ik kijk eerder op tripadvisor dan op zoover voor reacties.
Side is wel een leuk plaatsje maar denk ik wel erg heet in de zomer.Idem. Zoover mijd ik. Wat de gemiddelde nederlander fantastisch vindt en luxe, vind ik dus drie keer niks. Nederlanders zijn niet echt kritische vakantiegangers, behalve op financieel gebied. Ik heb meer met de internationale beroordelingen. Hotels die op zoover super uit de bus komen, kunnen op tripadvisor een verschrikkelijke beoordeling krijgen.
dinsdag 22 januari 2013 om 18:55
Volgens mij is All in niet echt voor een bepaalde leeftijd ofzo
Zou er zelf nooit voor kiezen
Vind het juist hardstikke leuk om savonds UIT eten te gaan.
Daarna nog een drankje op de boulevard o.i.d
Dan kom je nog eens ergens en eet je ook lekker
Ik heb bij bufetten ( ook thuis in restaurants o.i.d) ook altijd dat ik van alles op schep wat ik lekker vind en dat het uiteindelijk allemaal niet bij elkaar past waardoor je er wat vreemd in om eet.
A la carte lijkt me in All inn ook niet super....
Ik heb bij bufetten ( ook thuis in restaurants o.i.d) ook altijd dat ik van alles op schep wat ik lekker vind en dat het uiteindelijk allemaal niet bij elkaar past waardoor je er wat vreemd in om eet.
A la carte lijkt me in All inn ook niet super....
dinsdag 22 januari 2013 om 18:59
quote:friezin23 schreef op 22 januari 2013 @ 18:55:
A la carte lijkt me in All inn ook niet super....Bij ons was Het verschil tussen All-in en half pension maar 50 euro pp voor de week. En dan krijg je dus ook al het drinken gratis erbij (heb je die 50 euro er al uit). En de avonden dat we zin hadden in iets anders gewoon de stad in gegaan. Het is wel echt heel lekker rustig dat als je niet wilt je niks hoeft te doen, niet hoeft te zoeken, niks.
A la carte lijkt me in All inn ook niet super....Bij ons was Het verschil tussen All-in en half pension maar 50 euro pp voor de week. En dan krijg je dus ook al het drinken gratis erbij (heb je die 50 euro er al uit). En de avonden dat we zin hadden in iets anders gewoon de stad in gegaan. Het is wel echt heel lekker rustig dat als je niet wilt je niks hoeft te doen, niet hoeft te zoeken, niks.
dinsdag 22 januari 2013 om 19:20
Kijk eens naar (ultra all inclusive) Utopia World. Vlakbij Alanya. Vonden wij erg mooi 3 jaar geleden (toen was het hotel net nieuw geloof ik)
Lekkere relax vakantie gehad.
Het enige min punt was de vele trappen van de bijgebouwen. Wij hebben voor 100¤ een upgrade gedaan naar het hoofdgebouw!
Een heel leuk waterpark met vrij toegang
Lekkere relax vakantie gehad.
Het enige min punt was de vele trappen van de bijgebouwen. Wij hebben voor 100¤ een upgrade gedaan naar het hoofdgebouw!
Een heel leuk waterpark met vrij toegang