alleen op vakantie?

21-08-2011 15:59 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zou over een paar weken op vakantie gaan met man, ben er pas achtergekomen dat hij vreemd is gegaan. Wat nu te doen met vakantie? Man wil eigenlijk met mij, maar gaat anders alleen.

Ik heb eigenlijk ook heel erg behoefte aan vakantie, maar niet met man... Heb al geïnformeerd of er een vriendin mee kan, maar omdat het best op korte termijn is (en de meesten al op vakantie zijn geweest) kan niemand mee. Normaal zou ik het niet zo erg vinden om alleen te gaan, maar in deze toestand zie ik mezelf ook niet echt vrienden maken...

Iemand advies/ervaring?
Weet ik, maar dat lijkt mij dus niets, want ik ben extravert dus ik verwerk dingen door ze te delen met anderen.

Wellicht ben jij introvert?

(dit is niet hetzelfde als verlegen of stil, wat vele mensen denken)
Delen met anderen kan je soms helpen met iets te verwerken, maar om ervan te LEREN, dat is een andere zaak vind ik. En je hebt nu eenmaal niet altijd anderen beschikbaar. Wat heel veel mensen ondervinden als ze bvb. iets meemaken en alle vrienden haken af. Dan móet je het wel alleen doen. En dan kun je maar beter voorbereid zijn en het jezelf aanleren om het in je eentje te kunnen, dat maakt je sterk. :-)

@Iris, goed dat jij dat zegt, over introvert en extravert. Ik ben er ook bekend mee, maar veel mensen inderdaad niet. Ze zien dat inderdaad anders, daar heb je gelijk in.

Off topic: Maar inderdaad, ik ben dus introvert wat dat betreft. Ik had voorheen (dacht ik) ook altijd anderen nodig. Maar ik ben door de jaren heen en met veel levensingrijpende gebeurtenissen vaak op mezelf teruggeworpen geweest. En dat heeft me ontzettend veel goeds gebracht. Ik ben nogal een knokker, ik kán niet anders dan de confrontatie met mezelf aangaan, dat heb ik echt nodig. En daar ben ik dus enorm van gegroeid.

Dat is ook wat ik TO zo gun! :-) Dat 'ikweethetniet' het uiteindelijk wél gaat weten! You go girl!
we hebben alleen de vliegtickets geboekt, dus we zullen dan naar dezelfde bestemming vliegen en daar onze eigen weg gaan. Ben er nog nooit geweest, maar ik spreek er de taal en volgens mij kun je er goed alleen reizen.

Wat betreft de confrontatie met mezelf, ik zit op dit moment vol emoties. nu de confrontatie met mezelf aangaan zie ik nog niet zo zitten, dat doe ik later wel, nu wil ik er gewoon even uit.

Ik ben wel vaker (langere) tijd alleen naar het buitenland geweest en heb daar veel van geleerd, maar aan zo'n ervaring ben ik nu echt niet toe.
[quote]ikweethetniet111 schreef op 21 augustus 2011 @ 19:49:

we hebben alleen de vliegtickets geboekt, dus we zullen dan naar dezelfde bestemming vliegen en daar onze eigen weg gaan. Ben er nog nooit geweest, maar ik spreek er de taal en volgens mij kun je er goed alleen reizen.

Wat betreft de confrontatie met mezelf, ik zit op dit moment vol emoties. nu de confrontatie met mezelf aangaan zie ik nog niet zo zitten, dat doe ik later wel, nu wil ik er gewoon even uit.

Ik ben wel vaker (langere) tijd alleen naar het buitenland geweest en heb daar veel van geleerd, maar aan zo'n ervaring ben ik nu echt niet toe.[/quote]

Dan heb je dus zelf al antwoord op je vraag gegeven! :-)

Fijne vakantie en sterkte!
Ikweetniet, misschien is de volgende site wel een handige tip om nog iets van je geld terug te zien als je niet gaat. Hier kan je bepaalde tickets doorverkopen. Door het nummer in te vullen kan je zien of het mogelijk is jouw ticket door te verkopen.

Re-ticket.com

Ik heb zelf geen koop of verkoopervaring met de site en er staat nog niet veel op, maar misschien een optie. Dus misschien iets om zelf even voor te gaan zitten.
I choose happy!
Man zou zijn ticket aan een vriendin van je moeten geven (als je naam op ticket mag veranderen). Misschien dat een vriendin dat wel met je mee kan. Dit als hun bezwaar dus meer het geld is dan geen vrij meer kunnen krijgen.

Dat is toch het minste wat hij voor je kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven