Alleen reizen
maandag 16 januari 2012 om 09:50
Naar aanleiding van een ander topic, had ik een gesprek met mijn man. Ik ging vroeger vaak alleen met vakantie. Nu gebeurt dat niet meer. Ik heb niet zo veel vakantie dagen en die gebruik ik om met mijn gezin op vakantie te gaan en/of mijn familie in Spanje te bezoeken. Ik mis toch het alleen reizen, dat gevoel van vrijheid. Dat kan hij niet begrijpen, dat ik alleen zou willen reizen.
Wat vind jij zelf? Reis je liever alleen of in gezelschap? Wat voor gezelschap vind je leuk/niet leuk om mee te reizen?
Wat vind jij zelf? Reis je liever alleen of in gezelschap? Wat voor gezelschap vind je leuk/niet leuk om mee te reizen?
woensdag 18 januari 2012 om 10:29
Is istanbul goed te doen als vrouw alleen?
Ik wil eigenlijk over 1,5 a 2 maanden nog een paar dagen alleen weg, maar ik weet niet zo goed waarheen. Istanbul lijkt me leuk, maar ik weet niet zo goed of ik dat alleen durf (of slaat dit helemaal nergens op, vast niet, die stad is best wel europees toch?)
Ik wil eigenlijk over 1,5 a 2 maanden nog een paar dagen alleen weg, maar ik weet niet zo goed waarheen. Istanbul lijkt me leuk, maar ik weet niet zo goed of ik dat alleen durf (of slaat dit helemaal nergens op, vast niet, die stad is best wel europees toch?)
maandag 11 juni 2012 om 17:28
Heb in februari de Camino de Santiago (voor de tweede keer) in mijn eentje gelopen, en het was weer geweldig. Ik ben nu aan het plannen in sept/okt een weekje de camino in Frankrijk te lopen. Heerlijk om in je eentje op pad te gaan. Kan het iedereen aanraden.
PS: ben getrouwd en heb 3 kinderen onder de tien.
PS: ben getrouwd en heb 3 kinderen onder de tien.
maandag 11 juni 2012 om 18:45
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 18 januari 2012 @ 10:29:
Ik wil eigenlijk over 1,5 a 2 maanden nog een paar dagen alleen weg, maar ik weet niet zo goed waarheen. Istanbul lijkt me leuk, maar ik weet niet zo goed of ik dat alleen durf (of slaat dit helemaal nergens op, vast niet, die stad is best wel europees toch?)Kaat, Istanbul is prima te doen hoor!!!
Ik wil eigenlijk over 1,5 a 2 maanden nog een paar dagen alleen weg, maar ik weet niet zo goed waarheen. Istanbul lijkt me leuk, maar ik weet niet zo goed of ik dat alleen durf (of slaat dit helemaal nergens op, vast niet, die stad is best wel europees toch?)Kaat, Istanbul is prima te doen hoor!!!
dinsdag 12 juni 2012 om 10:23