Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Kodak, we zijn een beetje bezorgt om je..klinkt cliche maar als we iets voro je kunnen doen laat het weten... knuffel

Presisent bush wat komt ie doen op een brandje plassen? hoop dat ik niet iemand voor het hoofd stoot maar ik kan die man niet uit staan... maandag was obamam hier en gisteren mc cain,...... de hele stat zat dicht met security...

hoe gaat het met de banden is het minder dan vorig jaar?
BIJNA WEEEEEEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iedereen Geniet van het weekend

(ik hoop kodak dat je ondank alles wat je mee maakt ook even kan genieten...ook al is het vna kleine dingen...knuffel)

wij gaan morgen naar de comedy club.... met een ander stel, gelukkig babysitter kunnen vinden (wat is dat moeilijk tijdens de zomer)
Dank je wel Dutchie en die knuffel was zeker welcome.

En elke dag moet je er wat van maken dat is zeker.

Ik kan en mag ook weer wat genieten van het leven.Nu pas begrijp ik als iets weggerukt wordt uit je leven wat het voor een impact heeft op een mens.

Met mijn soort van werk sta je daar niet erg bij stil .Of eigenlijk wel maar heeft het niet zo'n impact omdat je je werk zo goed mogenlijk wil doen.En kun je daar niet zo op in gaan. En stel je je daar ook op in.

Fijne dag allemaal
kodak, ook een knuffel van deze kant. Inderdaad als iemand onverwachts wegvalt dan kan dat zeker een enorme impac op je leven hebben. En het duurt vaak wel een poos voordat dat over is. Fijn dat je weer terug bent.

Dutchie, fijn dat jullie een babysitter hebben kunnen vinden. Veel plezier alvast.

SFO, voor hoelang gaat je vrouw die kant op?

De weergoden voorspellen nog steeds mooi weer voor het volgende weekend..dus het gaat allemaal goedkomen.
Bloem de vrouw gaat vanavond weg en komt volgende week zaterdag terug. Ik denk dat wij inderdaad mooier weer krijgen dan hen. Anders is de BBQ en een biertje drinken niet meer zo leuk, al hoewel. Ik ben er overigens nodig aan tripje Portland toe, zie dat de werk prestaties langzaam achteruit gaan.

Ik wens iedereen een fijn weekend.
SFO ik vind het heel wat dat je vrouw dit doet.het zal zeker geen vakantie worden.Maar ik denk dat ze er volledig achter staat om de wereld een stukje beter en vrolijker te maken.

The comedy club dutch .!laat je even weten hoe het was.Ik ben gek op stand up comedy.

Nou Bloem en SFO jullie gaan er lekker samen op uit lees ik dat goed.lekker genieten van Portland. Het is een heerlijke stad,met leuke tentjes waar je een goed glas bier kunt drinken.

Hier zitten we nog in de rook,de vierde week gaan we in en ze hebben de branden voor een 75% onder controle.(hopen dat de winden nu ook mee gaan werken)

Zodat we weer wat gezonde lucht kunnen inademen.

Vandaag wil ik er even lekker uit .een hike zat er tijden niet in dus ga ik nu een twee uur rijden om toch een klein beetje van de natuur te gaan genieten.

Het is hier al tijden in the triple digits en dat met de rook maakt het er niet echt gezonder op.Ik ga dus wat zuivere lucht opzoeken.

Allemaal een fijne zondag.

Dank jullie wel voor de fijne knuffels en gedachten die ik van jullie mocht ontvangen.Dat vind ik echt lief. Dikke knuffel voor jullie allen.
Het is hier rustig in huize Sfo behalve dat de kat vanmorgen maauwde waar zijn ontbijt bleef. Vind het wel even relax om paar dagen alleen te zijn al hoewel, mijn NL vriend kwam gisteren even langs en we hebben de laatste bitterballen opgegeten.

Kodak ik heb sfo-vrouw leren kennen tijdens een missie in Belize en blijf de groep steunen voor de goede dingen die ze doen. Nigeria is inderdaad geen vakantie, onder bewaakte begeleiding worden ze vanaf het vliegveld direct naar het complex gebracht waar ze de 10 dagen gaan werken en verblijven.

Het Portland bezoekje komt inderdaad erg dichtbij en het is de bedoeling om naast de bezoek aan mijn vrienden ook op te trekken met Bloem, haar man en kids.

Ik hoop voor jullie dat de branden snel over zijn Kodak en dat je weer gewoon de verse lucht kunt inhaleren.
Kodak, misschien een brutale vraag van me maar af en toe bekruipt me het gevoel dat er iets met je man is gebeurd.

Geniet van je hike..

SFO, we zijn er klaar voor hier..het gaat vast gezellig worden. Het weer is in iedergeval goed en het bier zal ook wel smaken..alhoewel ik daar deze zomer niet aan mee mag doen. Altijd handig heb je altijd een bob.

Wij gaan er ook vandoor, ook even een kleine hike in de bergen..
Een Bob is inderdaad altijd handig, nu sfo-vrouw weg is heb ik de laatste twee dagen aardig zitten trainen qua polsbewegingen.

Ik wens jullie allen veel wandel plezier, deze jongen heeft weer eens last van zijn linkervoet waardoor ik hinkend door het huis ga en achter de pc blijf zitten.
SFO,..petje af hoor voor wa tje vrouw doet,.... ik hoop dat als de kids ouders zijn me ook meer te richten op vrijwillerswerk,....

Mijn vaders was daar zo goed ik hij was technicus in een ziekenhuis en als apparaten vervangen moesten dan bewaarde hij de oude aparaten en 1x per jaar ginghij naar roemenie om die te instaleren in zijn eigen vrije tijd........ toen hij daar voro het eerst na toe ging had het zieken huis in sucava niet eens lopen water dat kan je je toch niet voor stellen.....

Hier hikken we tegen de 100 aan met een lucht vochtigheid van 95% ...... echt een sauna gevoel buiten, heb dus gisteren een dag in het zwembad gelegen

Zaterdag naar de comedy club geweest Cash levy trad op,....vond het een beetje tegen vallen,..vond de locale jongen die voor hem het programma opende leuker..... het is altijd met comdey leuk of niet leuk ...... hangt ook echt van je humor af,...
Ben vandaag laat, dat krijg je als je zelf de wekker uit drukt en niemand thuis die mijn even het bed uitgooit.

Dus meer posting vanavond, doei
Dutchie, heb die lieve schat van een sfo-vrouw in mijn ouders woonkamer leren kennen. Mijn ouders doen sinds '89 aan ontwikkelingshulp vandaar de link.

In mijn vakanties in Belize hielp ik vaak mee in de ziekenhuizen en healthcenters door het hele land. Vandaar dat ik volgend jaar maart met de groep van Oakland mee ga.

Ik ben toe aan een short break, damn ik moet nog tot donderdag morgen wachten totdat mijn vlucht vertrekt.
Goedenmorgen,

SFO het is nu zo donderdag,maar ken het gevoel om lekker even vrij willen zijn en ertussenuit te kunnen.

Wat leuk hoe jij je vrouw hebt leren kennen.Dus eigenlijk hebben je ouders toch mooi werk afgelevert in hun huiskamer en iets mooi hebben zien opbloeien.

Bloem nee niet mijn man daar gaat het redelijk goed mee naar omstandigheden.(maar de angst zit er dan wel even in) Maar wel een goede vriendin die er plots niet meer is en dat zo jong en zonder enig ziek te zijn geweest. Gewoon van de 1 op andere dag veel te jong.Ze had nog een heel leven voor zich.En dan wordt je toch weer met de neus op de feiten gedrukt dat je leven niet in de hand hebt.En dat je nu moet leven,morgen kan je er niet meer zijn.

Nou ja erg zwaarmoedig in de vroege ochtend.

Ik ga me eens opmaken voor mijn jog eindelijk wat minder rook in the valley . Een heel fijne dag vandaag.
Kodak, het was inderdaad niet in de bar waar ik haar ontmoette.

Mijn ouders (met dank aan mijn moeder) hebben inderdaad mooi werk afgeleverd.

Het is inderdaad heel hard Kodak als je op de feiten wordt gedrukt als iemand plots klaps wegvalt uit je leven en dan pas realiseerd hoe dierbaar het leven is. Ik weet nog precies hoe ik mij paar maand geleden voelde toen ik naar Kentucky vloog. Echter ik had nog tijd om mijn vriendin te zien en dus een totaal andere situatie.

Ik wens jouw nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van je verlies.

Bloem ik heb vanmorgen mijn vriend aan de telefoon gehad, zij blijken donderdag te werken en ik heb hun auto ter beschikking, hoor ik de koffie al pruttelen?
ik zit bij te komen, had een tornado vannacht in de achter tuin (1 km bij me vnadaan) schrik zit er in,.... heb het gevoel als of ik 10 blikjes red bull naar achteren heb gegooit...internet/troom is net weer aan gesprongen....... ben dus sonds 3 am klaar wakker..... en de kids,..... just die sliepen gewoon door terwijl dit het moment was om dus WEL wakker te worden.....

Kodak,..jeetje tja zulke dingen daar hoor ja af en toe van en je heb zo'n stemmetje in je achter hoofd dat gebeurd bij ons niet,... vorig jaar had man lief een vriend die getroffen werd door een hersen bleoding 32 jaar oude kind vna 3 en 2 maanden...... hij heeft het wel over leeft maar kan dus niets meer..... op die omomenten komt het griezelig dicht bij.......
Ja, hoor SFO die hoor je goed, je bent van harte welkom..mijn zoon heeft vroeg in de middag zwemles maar daar vind ik vast wel een oplossing voor. Om hoe laat dacht je te komen? Mee eten mag ook altijd..

Kodak, inderdaad is het soms niet te begrijpen. Het leven als een luchtbel..dan proberen er een leuke tijd van te maken..Ik kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren is gaan zitten.

Inderdaad Dutchie, daar zou ik ook wel mijn bed vooruit gekomen zijn..bahh lijkt me dood eng. En kids je snapt ze niet altijd he..

De zon is hier eventjes verdwenen..voelt meteen weer fris..
Bloem ik reageer nu maar even want morgen moet ik weer vroeg de deur uit. Hou het even op 11.00uur, tegen die tijd heb ik alles wel op de rit. 's Avonds wil ik mij toch even melden bij de vrienden aangezien ik daar blijf slapen.

Ik heb er in iedergeval zin in, maar nog eerst een dagje werken.
brrrr mister boss heeft de airco weer op 60 staan,......brrrrrr zit ik hier ook nog aan de ijs koffie... werkt ook niet ecth mee he!

Gezellig jullie hebben een date dus...hahaha

80 graden vandaag buiten....heerlijk misschien kan ik mjin cubical naar buiten schuiven
Nou Bloem en SFO het laaste dagje werken voor je voordat jullie gezellig Portland onveilig gaan maken. Veel plezier.

Jeetje Dutch 60 is wel erg koud hoor. Hier zitten we nog steeds tegen of in de 100.maar dat is normaal voor hier hoor in de zomer.

Zo tijd voor mijn dagenlijkse jog nu het nog lekker vroeg is en nog niet zo heet.
denk dat mijn baas de airco express op 60 heeft staan,.... als die dames die hier werken hahahaha
Ja leuk he dat ik morgen bezoek heb uit SFO..ben zeer benieuwd..maar het gaat vast gezellig worden.

SFO, alvast een goede vlucht en vergeet de wekker niet..

Dutchie, dat is inderdaad erg koud...60...hadden je in las vegas ook. Kwam je binnen en dan stond de airco op tilt..niet lekker en niet gezond. Gelukkig is het goed afgelopen bij jullie met de tornado..lijkt me doodeng.

Lekker gejogd Kodak..altijd een fijn begin van de dag.

Dochter naar summercamp, ik ga even met zoon op stap. Vanavond uieten want we zijn 9 jaar getrouwd..
bloem gefeliciteerd,..... ik was zondag 8 jaar hihhihii
Gefeliciteerd Bloem maak er wat gezelligs van. En jullie weekend zal te gek worden daar ben ik niet bang voor. SFO lijkt me een geweldige man war je lekker mee uit kunt.

Dutch zou je denken dat je baas dat express doet .haha Nou is wel en vies mannetje dan he?

Jeetje het is alsof ze met bosjes vallen hier nu. Gisteren een andere goede vriendin van hier dood gevonden in haar appartement. Ze was pas terug van een reisje naar Las Vegas waar ze haar moeder en zussen bezocht had. ze had hen al een jaar of tien niet meer gezien.Ze was wat ouder dan ik maar 45 jaar is toch wel erg jong om te gaan .Ze heeft waarschijnlijk een epileptische aanval gehad in haar slaap.(maar zeker weten doen ze het nog niet)

Hopenlijk krijgen we ook wat betere tijden.

Fijne avond allemaal en voor Bloem en SFO maak er wat van en laat ons (nieuwsgierige) weten hoe jullie het gehad hebben. Ik hoop op wat vrolijks te horen...
Verdamme Kodak het zit je toch niet mee zeg, 45jaar is inderdaad erg jong te noemen. Ik zou zeggen sterkte met alles.

Bloem ik heb een klein probleempje, Kodak leg de lat wel heel erg hoog wat betreft Moi. Bedoel ben ene gezellige vent maar ja dat moeten wij morgen natuurlijk maar eerst even waarmaken.

Daarnaast hoop ik dat je de airco niet zo koud heb staan als de baas van Dutchie anders raakt mijn brian bevroren. En dat laatste kan gevolgen hebben voor mijn gezelligheid, lol.

Ik ga zo nog even uit eten met mijn stiefdochter, die vond het maar niets dat als zij thuis kwam ik al voor pampus in bed lag en geen tijd om te kletsen had. Denk dat ik haar favoriete Mexicaanse tent gaan bezoeken. Daarna vroeg naar bed want rond 4uur wil ik rijden. Koffer is gepakt, boarding pass al uit gedraait dus wat kan er nog misgaan.
SFO, we zijn zo als we zijn...het zal wel loslopen. Airco hebben we niet, dus we worden het huis niet uitgeblazen..

Kodak..inderdaad niet leuk en veels te jong..

Dutchie, waren jullie ook uiteten gewees???

Nou, ik duik mijn nest zo in....moet er morgen vroeg uit om te poetsen...ha ha, grapje..en het eten smaakte heerlijk..op na de volgende negen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven