Antwerpen - tips?
woensdag 25 mei 2011 om 09:26
woensdag 25 mei 2011 om 09:48
Parkeren kan je best doen op de ondergrondse parking onder de groenplaats of de grote markt of op de overdekte parking van de Meir. Hier moet je wel betalen maar het is wel veilig. Als je gratis wil parkeren, raad ik je aan om met de auto naar de carrefour van Schoten te rijden. Hier heb je een heel grote parking en je kan meteen tram drie nemen tot in het centrum van de stad. Als je afstapt aan de halte 'Groenplaats', zit je echt midden van de restaurantjes, café's etc. Van daaruit kan je ook makkelijk alle richtingen uit, richting Meir of Hoogstraat om te gaan winkelen bijvoorbeeld. Hoogstraat is trouwens een hele leuke straat!
woensdag 25 mei 2011 om 11:03
Parkeren kan vaak op de gedempte zuiderdokken, als er geen kermis ofzo staat. Wij parkeren ons heel vaak op Linkeroever, aan de uitgang van de Voetgangerstunnel (Sint-Anna tunnel) onder de Schelde is een parking waar meestal plaats is. Tien minuutjes wandelen en je zit in het centrum.
Een tijdje terug was er ook een topic over Antwerpen, daar staan waarschijnlijk nog wat goede ideetjes in
Antwerpen - wat moet ik doen?
Een tijdje terug was er ook een topic over Antwerpen, daar staan waarschijnlijk nog wat goede ideetjes in
Antwerpen - wat moet ik doen?
woensdag 25 mei 2011 om 12:33
Antwerpen is leuk. ALs je het winkel zat bent kun je nog naar het diamant-museum gaan, naar de Zoo, heel mooie ouderwetse dierentuin midden in de stad, of goud gaan kiken rondom het station.
Lekker eten kun je overal wel. Ik heb pas naog heerlijk gegeten bij de Rode Hoed, weet niet meer waar het is, maar er zaten heel veel restaurants en cafeetjes omheen.
geniet van je weekend!
Lekker eten kun je overal wel. Ik heb pas naog heerlijk gegeten bij de Rode Hoed, weet niet meer waar het is, maar er zaten heel veel restaurants en cafeetjes omheen.
geniet van je weekend!
woensdag 25 mei 2011 om 12:43
Gratis parkeren kun je bij de Metropolis bioscoop en van daaruit zou je 'n bus kunnen pakken naar 't centrum. Je kunt ook bij de Grote Markt in de parking, maar da's best duur.
Als je 'n grotere maat kleding hebt dan is Belgie niet leuk om kleding te shoppen omdat onze maat 40 daar 'n maat 42 is etc. etc.
Als je 'n grotere maat kleding hebt dan is Belgie niet leuk om kleding te shoppen omdat onze maat 40 daar 'n maat 42 is etc. etc.
woensdag 25 mei 2011 om 14:47