Antwerpen!

08-09-2009 12:15 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin oktober ga ik met m'n moeder een lang weekend naar Antwerpen. We hebben er heel erg veel zin in en ik ben al druk aan het uitzoeken wat we kunnen gaan doen.

Ik heb een leuk boekje gekocht met verschillende wandelingen (100% Antwerpen) en ben me dus aan het orienteren op het internet.

Maar er is zo veel! Ik zie door de bomen het bos niet meer!

M'n moeder en ik houden van overdag een culturele (mode museum, rubenshuis, fotomuseum???) invulling en Sight-Seeing, 's avonds lekker eten en borrelen.

Vorig jaar in Parijs hebben we fietsen gehuurd, dat was een hele ervaring, hoe is dat in Antwerpen?

Kortom, wie is onlangs in Antwerpen geweest, of beter nog, wie woont er en heeft een paar gouden tips voor mij?

Alvast bedankt!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik ben 2 jaar geleden 4 dagen naar antwerpen geweest met m'n nichtje. Op een avond hebben wij meegelopen met een spooktocht ( er werd veel verteld over het "spookachtige" verleden van de stad ), was erg leuk. www.ghostwalk.be
Bedankt nog voor de tips!

Ons hotel zit in Zurenborg dus ik denk ook dat we vooral daar uit eten gaan. Ik ga ook bijna nooit in sterrenrestaurants eten, maar in belgie is het eten veel goedkoper, en omdat het restaurant vlak bij ons hotel ligt leek het me erg leuk!

Het elfde gebod heb ik eens bekeken en daar ben ik ooit eens geweest tijdens een halve dag doorreis door antwerpen. Vond ik helemaal niks. Maar smaken verschillen.

Mijn moeder en ik zorgen idd wel altijd dat we van de geijkte touristische plekken afwijken, zoals koeka zegt. We zullen zien!

Bedankt voor de links, ik ga dit weekend zeker even kijken!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven