Au Pair Amerika

02-03-2012 16:19 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Volgend jaar wil ik graag voor een jaar naar Amerika om daar als au pair te gaan werken.

Ik ben al veel informatie aan het zoeken maar ervaringen van anderen zijn ook altijd fijn om te lezen.

Heeft ervaringen op het gebied van au pair zijn? Hoeft niet per se in Amerika.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Yvette
quote:ikke1984 schreef op 02 maart 2012 @ 20:41:

Ik vond het fijn met een organisatie te gaan. Je hebt toch wat om op terug te vallen mochten er 'problemen' zijn. Travelactive heb ik als erg plezierig ervaren. Goede voorlichting en voorbereiding op de reis. Moest in Amerika wel koken voor de kinderen en ouders. Vaak maakte de moeder een recept wat ik kon maken, soms 's ochtends al wat in de slowcook (en hoefde ik helemaal niks te koken) en soms was het gewoon makkelijk aardappelen groente en vlees. Echt huishoudelijk werk heb ik niet hoeven doen, er kwamen 3 schoonmakers. Wel het wassen van de kleding, vuile vaat in vaatwasser, en opruimen wat je gebruikt. Als je wilt mag je mijn waarbenjij verslag wel lezen, moet je maar even pb en

Ik zou graag je waarbenjij verslag willen lezen!

Een vraag: wat bedoel je met pb en?

Of weet iemand anders dit?
PB: privé bericht. Sinds afgelopen week is dit een werkende functie van het forum. Je moet dan wel eerst iets wijzigen en opslaan in je profiel (en de ander denk ik ook) en dan kun je elkaars vriendje worden en berichten sturen.

Zie voor zo'n zelfde uitleg het moderatortopic: een berichtje van een paar dagen geleden.
quote:molly74 schreef op 06 maart 2012 @ 20:48:

PB: privé bericht. Sinds afgelopen week is dit een werkende functie van het forum. Je moet dan wel eerst iets wijzigen en opslaan in je profiel (en de ander denk ik ook) en dan kun je elkaars vriendje worden en berichten sturen.

Zie voor zo'n zelfde uitleg het moderatortopic: een berichtje van een paar dagen geleden.

Thanks!

Waar staat dit moderatortopic? Sorry hoor, ik ben nieuw op dit forum;)
Haha, die emoticon slaat nergens op. Ik dacht dat 't een smiley was;)
Vind het wel een grappige smiley.

Dat topic staat bij de pijler Overige, de bovenste waarschijnlijk of eentje eronder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven