autohuur VS

22-08-2007 21:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor 2 weken een auto huren in Los Angeles of San Fransisco, misschien zelfs naar SF heen en terug uit LA. Waar kan ik het beste boeken? Waar moet ik op letten en welke is het goedkoopst? Ik boek een los vliegticket of is fly+drive misschien toch een betere optie? En welke verzekering? Ervaringen en tips zijn welkom! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je in de VS ongenadig de pineut kunt zijn als je iemand aanrijdt (de schadevergoedingen die rechters toewijzen aan de slachtoffers zijn soms niet mals) zou ik zorgen dat je verzekeringstechnisch gezien dat goed ingedekt hebt.



Ik heb prima ervaringen met Avis en Budget. Vaak kan je bij het boeken van je vliegticket korting krijgen op autohuur.



Hou er rekening mee dat de Tioga-pas van Yosemite naar Death Valley vaak gesloten is.



Hoewel ik een enorme TomTom-fan ben, hebben we hem in de US nauwelijks gebruikt. Zoveel wegen lopen er niet (tenzij in de stad) en met een kaart is het makkelijk te volgen.



Wat ik een uitkomst vond was mijn laptop mee. Vrijwel ieder motel heeft gratis WiFi. Kan je mooi de prijzen en recenties van het motel in je volgende plaats van bestemming vergelijken en online boeken... Of wat info opzoeken over waar je heen gaat.



De Trotter Zuid-West USA vond ik de fijnste reisgids.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven