Babysit in Londen
donderdag 15 april 2010 om 10:35
Hallo,
10 september 2010 zijn wij met mijn dochter van 8 een lang weekend in Londen.
Nu heb ik ook concert kaartjes en natuurlijk is ze daar te jong voor
Ik ben dus op zoek naar tips voor een betrouwbare babysit vanaf ongeveer een uur of 5 tot ? .
Wie heeft er ervaring met een hotel met babysit dienst?
Mijn dochter spreekt Nederlands, Frans en basis Engels...
10 september 2010 zijn wij met mijn dochter van 8 een lang weekend in Londen.
Nu heb ik ook concert kaartjes en natuurlijk is ze daar te jong voor
Ik ben dus op zoek naar tips voor een betrouwbare babysit vanaf ongeveer een uur of 5 tot ? .
Wie heeft er ervaring met een hotel met babysit dienst?
Mijn dochter spreekt Nederlands, Frans en basis Engels...
donderdag 15 april 2010 om 10:57
Precies de rede wat je hierboven beschrijft, zal voor mij een rede zijn om een bekende mee te nemen.
Ik ga een enkele keer wel eens mee met mijn man naar het buitenland. Soms valt het net zo dat we besluiten om de kids mee te nemen. Vaak is er dan wel een of ander zakendiner waar we heen moeten. Een collega van mijn man, neemt dan ook vrouw en dochter (17) mee, de dochter past dan op onze kids. Vaak zitten we dan wel te dineren in het hotel, dus onder hetzelfde dak.
Het is gevoelsmatig dat ik het niet prettig vind, dat een onbekende in een ander land (mijn kinderen spreken geen engels, alleen een enkel scheldwoord ) in een vreemde omgeving op mijn kinderen past. Dan zit ik niet lekker die avond, heeft niemand wat aan.
Ik ga een enkele keer wel eens mee met mijn man naar het buitenland. Soms valt het net zo dat we besluiten om de kids mee te nemen. Vaak is er dan wel een of ander zakendiner waar we heen moeten. Een collega van mijn man, neemt dan ook vrouw en dochter (17) mee, de dochter past dan op onze kids. Vaak zitten we dan wel te dineren in het hotel, dus onder hetzelfde dak.
Het is gevoelsmatig dat ik het niet prettig vind, dat een onbekende in een ander land (mijn kinderen spreken geen engels, alleen een enkel scheldwoord ) in een vreemde omgeving op mijn kinderen past. Dan zit ik niet lekker die avond, heeft niemand wat aan.
donderdag 15 april 2010 om 11:03
donderdag 15 april 2010 om 11:06
donderdag 15 april 2010 om 11:19
Het concert is een verjaardagskadoo, dus dat wil ik niet afzeggen ( Muse @ wembley)
Ik ben al eerder in Londen geweest , en nu wil dochter mee.
Heb der gezegd dat we der deze week over beslissen.
Der zijn veel hotels met babysit service, en heb ook een paar mailtjes gestuurd met de vraag of ze willen oppassen met als betaling een vliegticket en overnachting extra
Ik ben al eerder in Londen geweest , en nu wil dochter mee.
Heb der gezegd dat we der deze week over beslissen.
Der zijn veel hotels met babysit service, en heb ook een paar mailtjes gestuurd met de vraag of ze willen oppassen met als betaling een vliegticket en overnachting extra
donderdag 15 april 2010 om 11:34
Ik zou een kind van 8 rustig met een oppas van het hotel achterlaten. Kom op, de eerste keer dat je in Nederland een oppas neemt ken je diegene toch ook nog niet?
Een kind wat nog niet kan praten, a la, maar een kind van 8 dat weet hoe een telefoon werkt, kan toch best een avondje met een oppas van een oppascentrale achterblijven?
Ik zou gewoon een goed hotel boeken en het direct bij de boeking regelen. Vragen om een Nederlandse oppas, die zijn er meer dan genoeg in London.
Een kind wat nog niet kan praten, a la, maar een kind van 8 dat weet hoe een telefoon werkt, kan toch best een avondje met een oppas van een oppascentrale achterblijven?
Ik zou gewoon een goed hotel boeken en het direct bij de boeking regelen. Vragen om een Nederlandse oppas, die zijn er meer dan genoeg in London.
Am Yisrael Chai!
donderdag 15 april 2010 om 11:38
Ik denk dat het er aan ligt hoe je kind is. Bij die van mij hoef ik het nog geen eens te proberen. Die brult al als hij bij een vriendje mag blijven slapen
Mijn ouders deden vroeger op de camping ook een babysit regelen van de camping. Ging prima.
En wat FV zegt: als het een goede (echte) oppascentrale is moet het geen probleem zijn.
Mijn ouders deden vroeger op de camping ook een babysit regelen van de camping. Ging prima.
En wat FV zegt: als het een goede (echte) oppascentrale is moet het geen probleem zijn.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
donderdag 15 april 2010 om 11:57
Bedankt allemaal voor de reacties... we overwegen het nog even 
Als iemand goede of slechte ervarinen met iemand heeft hoor ik het graag ...
Elninjoo, moest glimlachen met je bericht. Dochter gaat bijna elke vakantie naar haar vader " en mag nooit met vriend en mij op reis" *
Dus daarom heeft ze zelf gevraagd om wel mee te gaan in september ... ik zou der graaag meenemen , het lijkt me super voor haar.
* haar woorden he, ze gaat natuurlijk regelmatig mee
Als iemand goede of slechte ervarinen met iemand heeft hoor ik het graag ...
Elninjoo, moest glimlachen met je bericht. Dochter gaat bijna elke vakantie naar haar vader " en mag nooit met vriend en mij op reis" *
Dus daarom heeft ze zelf gevraagd om wel mee te gaan in september ... ik zou der graaag meenemen , het lijkt me super voor haar.
* haar woorden he, ze gaat natuurlijk regelmatig mee
donderdag 15 april 2010 om 13:22
Ik dacht heel over dat het over een baby van 8 maanden ging, maar je dochter is al 8! Ik denk dat dat met een oppascentrale geen probleem moet zijn. Anders raad ik je aan een Nederlandse in London te vinden die een avondje op wil passen (tegen vergoeding natuurlijk). Kijk anders even op het wonen in London topic.
vrijdag 16 april 2010 om 11:14
quote:mayake schreef op 15 april 2010 @ 11:03:
Iemand meenemen is al over gedacht... maar, het is op een vrijdag en iedereen die ik ken werkt dan.Jullie gaan in september dus tijd genoeg om iemand mee te vragen die een vrije dag zou kunnen opnemen. Met alle respect maar je laat je dochter van 8 toch niet alleen met een wildvreemde? Ik beweer niet dat er vast iets gaat of kan gebeuren maar wil je het risico lopen?
Iemand meenemen is al over gedacht... maar, het is op een vrijdag en iedereen die ik ken werkt dan.Jullie gaan in september dus tijd genoeg om iemand mee te vragen die een vrije dag zou kunnen opnemen. Met alle respect maar je laat je dochter van 8 toch niet alleen met een wildvreemde? Ik beweer niet dat er vast iets gaat of kan gebeuren maar wil je het risico lopen?