Babysit in Londen

15-04-2010 10:35 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

10 september 2010 zijn wij met mijn dochter van 8 een lang weekend in Londen.

Nu heb ik ook concert kaartjes en natuurlijk is ze daar te jong voor ;)

Ik ben dus op zoek naar tips voor een betrouwbare babysit vanaf ongeveer een uur of 5 tot ? .

Wie heeft er ervaring met een hotel met babysit dienst?

Mijn dochter spreekt Nederlands, Frans en basis Engels...
Misschien een OT vraag. Maar vind jouw dochter dat niet eng?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Hoi,

Leuk Londen!

Is het niet mogelijk dat er een opa/oma/zus/broer/zwager/you name it, meegaat en die dan de betreffende avond oppast?
Ik denk dat ik het enger vindt dan haar. ;)
Ik wil wel mee!

Heb op een kinderdagverblijf gewerkt dus dat moet wel lukken, haha. Londen is trouwens fantastisch, was er vorige week nog.
Ik vind de tip van Salle een hele goede. Ik zou niet snel iemand vertrouwen die ik (en kind) niet goed kennen. Ik vind het trouwens goed dat je je opties verkend hoor
Kan je dochter niet thuisblijven bij een oma of opa? Hebben jullie een lekker een weekendje voor jezelf en is voor dochter denk ik veel leuker!
Precies de rede wat je hierboven beschrijft, zal voor mij een rede zijn om een bekende mee te nemen.

Ik ga een enkele keer wel eens mee met mijn man naar het buitenland. Soms valt het net zo dat we besluiten om de kids mee te nemen. Vaak is er dan wel een of ander zakendiner waar we heen moeten. Een collega van mijn man, neemt dan ook vrouw en dochter (17) mee, de dochter past dan op onze kids. Vaak zitten we dan wel te dineren in het hotel, dus onder hetzelfde dak.

Het is gevoelsmatig dat ik het niet prettig vind, dat een onbekende in een ander land (mijn kinderen spreken geen engels, alleen een enkel scheldwoord ) in een vreemde omgeving op mijn kinderen past. Dan zit ik niet lekker die avond, heeft niemand wat aan.
Ik denk trouwens ook dat het bij 2 vd 3 kinderen hier brullen wordt.

Is jouw dochter flexibel daarin?
Iemand meenemen is al over gedacht... maar, het is op een vrijdag en iedereen die ik ken werkt dan.

Heb nog een paar maanden om erover te beslissen , het concert afzeggen is geen optie. Het is of dochter naar haar vader of mee 5 nachten Londen met 1 avond babysit ;)
Volgens mij is (was?) er een Londen-topic op de reispijler, misschien wil iemand daar wel helpen
Ik zou haar niet meenemen en overleveren aan een onbekende. Al is het maar voor 1 avondje. Zou toch proberen om thuis wat te regelen.... als het nog een paar maanden is, kun je vast wel iemand vinden! Logeren bij familie, vrienden, een vriendinnetje e.d.
Ze is heel flexibel, en erg zelfstandig.

Maar idd het blijft gissen of we wel van het concert genieten met haar met een vreemde..
Ik zou het ook niet doen, want ik zou absoluut niet lekker weggaan als ik die persoon niet ken.

Ik zou haar gewoon lekker thuislaten.
Is het een once in a life time concert? Londen is natuurlijk wel heel erg leuk voor een 8 jarige.
Het concert is een verjaardagskadoo, dus dat wil ik niet afzeggen ( Muse @ wembley)

Ik ben al eerder in Londen geweest , en nu wil dochter mee.

Heb der gezegd dat we der deze week over beslissen.

Der zijn veel hotels met babysit service, en heb ook een paar mailtjes gestuurd met de vraag of ze willen oppassen met als betaling een vliegticket en overnachting extra ;)
Hmm wel lastig ja, ze is acht?

Londen is groot, er zijn vast hotels of B&B's met oppasmogelijkheid maar of ik dat zou durven? Er zijn wel forummers die in Londen wonen. Mss kun je daar tips krijgen.
Ik zou een kind van 8 rustig met een oppas van het hotel achterlaten. Kom op, de eerste keer dat je in Nederland een oppas neemt ken je diegene toch ook nog niet?

Een kind wat nog niet kan praten, a la, maar een kind van 8 dat weet hoe een telefoon werkt, kan toch best een avondje met een oppas van een oppascentrale achterblijven?

Ik zou gewoon een goed hotel boeken en het direct bij de boeking regelen. Vragen om een Nederlandse oppas, die zijn er meer dan genoeg in London.
Am Yisrael Chai!
FV, dan ben je in je eigen vertrouwde omgeving, dat vind ik persoonlijk anders

Maar goed, misschien denk ik er anders over als mijn kind 8 is.
Ik denk dat het er aan ligt hoe je kind is. Bij die van mij hoef ik het nog geen eens te proberen. Die brult al als hij bij een vriendje mag blijven slapen

Mijn ouders deden vroeger op de camping ook een babysit regelen van de camping. Ging prima.

En wat FV zegt: als het een goede (echte) oppascentrale is moet het geen probleem zijn.
quote:mayake schreef op 15 april 2010 @ 11:03:

Het is of dochter naar haar vader of mee 5 nachten Londen met 1 avond babysit ;)Als de vader thuis blijft is dat toch de beste optie? Dan heb je zelf ook 'n leuk weekend met volwassenen onder elkaar.
Bedankt allemaal voor de reacties... we overwegen het nog even ;)

Als iemand goede of slechte ervarinen met iemand heeft hoor ik het graag ...

Elninjoo, moest glimlachen met je bericht. Dochter gaat bijna elke vakantie naar haar vader " en mag nooit met vriend en mij op reis" *

Dus daarom heeft ze zelf gevraagd om wel mee te gaan in september ... ik zou der graaag meenemen , het lijkt me super voor haar.

* haar woorden he, ze gaat natuurlijk regelmatig mee ;)
Ik dacht heel over dat het over een baby van 8 maanden ging, maar je dochter is al 8! Ik denk dat dat met een oppascentrale geen probleem moet zijn. Anders raad ik je aan een Nederlandse in London te vinden die een avondje op wil passen (tegen vergoeding natuurlijk). Kijk anders even op het wonen in London topic.
quote:mayake schreef op 15 april 2010 @ 11:03:

Iemand meenemen is al over gedacht... maar, het is op een vrijdag en iedereen die ik ken werkt dan.Jullie gaan in september dus tijd genoeg om iemand mee te vragen die een vrije dag zou kunnen opnemen. Met alle respect maar je laat je dochter van 8 toch niet alleen met een wildvreemde? Ik beweer niet dat er vast iets gaat of kan gebeuren maar wil je het risico lopen?
Ik zou de babysitters service van het hotel gebruiken. Dat lijkt me vertrouwder dan je kind zomaar bij iemand achterlaten.

Ik woon overigens in Londen, maar veel te ver uit het centrum om je te kunnen helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven