Bagage British Airways

28-09-2014 18:38 8 berichten
Ik ga morgen een paar dagen naar London en ben nu bezig met het inpakken van mijn koffer. Heb op de website gelezen wat de afmetingen zijn (56cm x 45cm x 25cm) maar nu begin ik te twijfelen. Ik heb in mijn koffer (uiteraard) kleding, ondergoed, schoenen en toilet artikelen, maar ik wil ook wel een hand tas mee om daar mijn paspoort, portemonnee en geld etc in te kunnen doen.

Ik twijfel of dit mag, en op de website van B.A word ik niet echt veel wijzer. Dus bij deze: wie heeft er zelf met British Airways gevlogen en heeft dus ervaring, of kan mij via de website vertellen of ik alleen de koffer mee kan nemen of ook nog een (niet al te grote) handtas?

http://www.britishairways ... s/hand-baggage-allowances

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Dat staat toch gewoon op de link die je zelf geeft? Of ben ik nu helemaal zot aan het worden?

Your free baggage allowance on British Airways flights

Passenger 1 x cabin bag 1 x personal bag

Size and weight of your hand baggage

1 x cabin bag

56cm x 45cm x 25cm (22in x 18in x 10in) including handles, pockets and wheels.

1 x personal bag

45cm x 36cm x 20cm (18in x 14in x 8in) including handles, pockets and wheels.
quote:nephthys schreef op 28 september 2014 @ 18:40:

Dat staat toch gewoon op de link die je zelf geeft? Of ben ik nu helemaal zot aan het worden?

Your free baggage allowance on British Airways flights

Passenger 1 x cabin bag 1 x personal bag

Size and weight of your hand baggage

1 x cabin bag

56cm x 45cm x 25cm (22in x 18in x 10in) including handles, pockets and wheels.

1 x personal bag

45cm x 36cm x 20cm (18in x 14in x 8in) including handles, pockets and wheels.Ja heb ik gelezen, dus dan lijkt het mij dat het inderdaad gewoon mag om én een koffer(tje) én een handtas mee te nemen. Maar ik lees op andere websites dat je óf een koffer(tje) óf een handtas mee mag.
Je mag een kleine handtas meenemen naast je koffertje. Vergeet je niet je cremetjes ed in een plastic zakje te doen? Anders ben je het kwijt
Je mag beide meenemen. Zelfs een handtas en klein rolkoffetje mogen beide mee als handbagage. Nog nooit problemen mee gehad (keer of 20 met ze gevlogen).

Veel plezier in Londen.
Mag zeker bij BA. De Ryanairs van deze wereld waren daar heel streng op en zelfs zij hebben dat nu versoepeld.
Er staat toch een vinkje bij een koffer en een vinkje bij een handtas. Dat betekend dat je beide mee mag nemen.
Cremetjes en andere toiletartikelen lekker in Londen kopen. Bij Boots enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven