Bagage British Airways
zondag 28 september 2014 om 18:38
Ik ga morgen een paar dagen naar London en ben nu bezig met het inpakken van mijn koffer. Heb op de website gelezen wat de afmetingen zijn (56cm x 45cm x 25cm) maar nu begin ik te twijfelen. Ik heb in mijn koffer (uiteraard) kleding, ondergoed, schoenen en toilet artikelen, maar ik wil ook wel een hand tas mee om daar mijn paspoort, portemonnee en geld etc in te kunnen doen.
Ik twijfel of dit mag, en op de website van B.A word ik niet echt veel wijzer. Dus bij deze: wie heeft er zelf met British Airways gevlogen en heeft dus ervaring, of kan mij via de website vertellen of ik alleen de koffer mee kan nemen of ook nog een (niet al te grote) handtas?
http://www.britishairways ... s/hand-baggage-allowances
Thanks!
Ik twijfel of dit mag, en op de website van B.A word ik niet echt veel wijzer. Dus bij deze: wie heeft er zelf met British Airways gevlogen en heeft dus ervaring, of kan mij via de website vertellen of ik alleen de koffer mee kan nemen of ook nog een (niet al te grote) handtas?
http://www.britishairways ... s/hand-baggage-allowances
Thanks!
zondag 28 september 2014 om 18:40
Dat staat toch gewoon op de link die je zelf geeft? Of ben ik nu helemaal zot aan het worden?
Your free baggage allowance on British Airways flights
Passenger 1 x cabin bag 1 x personal bag
Size and weight of your hand baggage
1 x cabin bag
56cm x 45cm x 25cm (22in x 18in x 10in) including handles, pockets and wheels.
1 x personal bag
45cm x 36cm x 20cm (18in x 14in x 8in) including handles, pockets and wheels.
1 x cabin bag
1 x personal bag
45cm x 36cm x 20cm (18in x 14in x 8in) including handles, pockets and wheels.
zondag 28 september 2014 om 18:42
quote:nephthys schreef op 28 september 2014 @ 18:40:
Dat staat toch gewoon op de link die je zelf geeft? Of ben ik nu helemaal zot aan het worden?
1 x cabin bag
1 x personal bag
45cm x 36cm x 20cm (18in x 14in x 8in) including handles, pockets and wheels.Ja heb ik gelezen, dus dan lijkt het mij dat het inderdaad gewoon mag om én een koffer(tje) én een handtas mee te nemen. Maar ik lees op andere websites dat je óf een koffer(tje) óf een handtas mee mag.
1 x cabin bag
1 x personal bag
45cm x 36cm x 20cm (18in x 14in x 8in) including handles, pockets and wheels.Ja heb ik gelezen, dus dan lijkt het mij dat het inderdaad gewoon mag om én een koffer(tje) én een handtas mee te nemen. Maar ik lees op andere websites dat je óf een koffer(tje) óf een handtas mee mag.