Bagagelimieten

29-07-2012 07:16 16 berichten
Goedemorgen!

Ik vlieg over een paar uur, op weg naar Turkije. Op mijn eticket, dat geboekt is door iemand anders, staat bij bagage de code ADT 30K. Betekent dit dat ik 30 kilo mee mag nemen?
Alle reacties Link kopieren
Met welke maatschappij vlieg je? Kijk anders ff op de website van de reisorg of luchtvaartmaatschappij, die code kan van alles betekenen. Meestal mag 20 kg en 1 koffer pp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja, op de reisorganisatie staat free baggage allowance 20kg. Hun callcenter neemt niet op Ik kan het ook met 20 kg af hoor, maar met 30 kan ik een kleine handbagagetas meenemen ipv een grotere.
Je handbagage wordt niet meegenomen in de 20 kg ruimbagage. Je mag vaak 1 tas handbagage mee.

Hier staan wat regels: http://surprisetickets.nl ... ckets/afmeting-handbagage
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik weet dat hij niet meegenomen wordt in de ruimbagage 20kg, maar als ik daar dus 30kg in mag stoppen, dan hoef ik een aantal spullen niet in mijn handbagage te doen. Vandaar.
Je kunt 30 kg meenemen, maar dan moet je bijbetalen.
quote:UCchick1990 schreef op 29 juli 2012 @ 07:19:

Ja, op de reisorganisatie staat free baggage allowance 20kg. Hun callcenter neemt niet op Ik kan het ook met 20 kg af hoor, maar met 30 kan ik een kleine handbagagetas meenemen ipv een grotere.

Dan lijkt me dat dit zo is eigenlijk. Die K in 30K kan toch overal voor staan?

Fijne vakantie TO!
Waarom zou je 30 kilo alleen al wíllen meenemen? Gewoon aan de 20 kilo houden..
ADT staat voor adult en 30K staat voor 30 kg. Reis je niet premium ofzo?

Of misschien is die 30kg incl handbagage?
Weet je hoeveek 30 kilo is?! Hoe lang ga je? Ik kan drie weken met 12 kilo doen, makkelijk. Waarom zoveel meeslepen?
Hier iets aan? Ervanuitgaande dat je met Turkish vliegt...

http://www.seatguru.com/a ... kish_Airlines/baggage.php

Let op - vanuit US is de limiet veel ruimer dan vanuit Europa.
Djezus, ga je emigreren? Wat ga je allemaal meeslepen voor een vakantie (?) naar bloedheet Turkije?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Houd je er wel rekening mee dat ook al heeft je koffer wieltjes je hem ook wel eens (kleine) stukjes zult moeten tillen.

30 kg krijg ik niet eens van de grond.
30 kilo?

Ik vraag me af of ik zoveel heb om mee te nemen ;)

Gratis tip die ik ooit las:

Als je je koffer gaat pakken, leg alles op bed (ofzo) wat je mee wilt nemen, en neem daar de helft van in de koffer.

Het geld dat je mee wilt nemen verdubbel je,

Op die manier zit je altijd goed
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat doet het er nu toe of TO wel

of niet 30 kg aan spullen mee wil nemen? En dat anderen met 12 kg af kunnen.

Dat is haar vraag toch niet?

Ze wil gewoon weten waar die code voor staat.

Als je het niet zeker weet zou ik de gok niet nemen.

Staat die code ook op je retourticket?

Misschien reis je heen wel luxer als terug en dan zou het vervelend zijn als je terug maar 20 kg mag meenemen.

Toevallig vloog mijn zusje vanmorgen en die mocht heen 25 kg en terug 20 kg meenemen. Heen comfort class, reiour economy..
Eigenlijk heb je gelijk hoor Miriam82, het was gewoon hardop denken wat ik deed ;)

ow lastig trouwens 25 heen, 20 terug, waar blijven je souveniers dan ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven