Bali in oktober

16-09-2011 22:39 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen, ik lees graag mee op het reis-forum omdat er vaak heel leuke tips voorbij komen! Nu heb ik ook een vraag: in oktober willen mijn vriend en ik naar Bali gaan, m.n. om te surfen. We gaan 2 weken en het liefst zitten we op een lokatie waarbij je ook nog wat uitstapjes kunt doen om wat meer van het eiland te zien. Wie is er wel eens geweest? Alle adviezen zijn welkom! Het weer in oktober schijnt volgens veel websites best goed te zijn, maar wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt!! Sterre
Ik ben een keer in mei geweest en ga aankomende februari weer. Kuta is het uitgaans mekka en alles wat daarbij hoort. Sanur is een wat rustiger badplaats. Ik vind persoonlijk ubud fantastisch. Huur een prive chauuffeur voor een dag 40 euro, en laat je rond rijden.

Ik vind het een fantastisch eiland
quote:lisettev schreef op 16 september 2011 @ 22:42:

Ik ben een keer in mei geweest en ga aankomende februari weer. Kuta is het uitgaans mekka en alles wat daarbij hoort. Sanur is een wat rustiger badplaats. Ik vind persoonlijk ubud fantastisch. Huur een prive chauuffeur voor een dag 40 euro, en laat je rond rijden.

Ik vind het een fantastisch eilandTis alleen een beetje lastig surfen in Ubud.....
quote:sassafras schreef op 17 september 2011 @ 00:07:

[...]

Tis alleen een beetje lastig surfen in Ubud.....

En een uur rijden vanaf de kust.

Kuta en Sanur is vreselijk, maar als je van massatoerisme houdt, ga je gang.

Het strand is ook niet mooi op Bali.
Ik raad je malesie aan ipv bali...bali zit vol hindoes die net als de turken erg plakkerig zijn tegen toeristen en je steeds avhterna komen m dingen te verkopen.werd er gek van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven