Bali

03-08-2011 09:21 12 berichten
Voor wie van plan is naar Bali te reizen en een bijzondere vakantie wil kijk dan eens op www.homebalihome.com

Wij zijn daar een aantal dagen geweest en hebben via hun een rondreis gemaakt over het eiland, echt een aanrader !

Deze mensen weten heel erg veel van het eiland en weten dan ook de mooie plekjes waar je nog het echte Bali kan proeven en ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Dit is ongevraagd spammen hoor. En volgens mij mag dat niet.
Sowieso zou ik er niet aan moeten denken om op Bali bij Nederlanders te zitten! Je wilt toch juist even niet in Nederland zijn?!
Ik ken heel veel betere, mooiere, relaxtere en goedkopere accommodaties daar. Vind deze er helemaal niet zo mooi uitzien spammert.
't Is je eigen bedrijf zeker? Haha..
Och wat is iedereen weer lekker negatief & aan't zeuren!

Ziet er gaaf uit! :D Helaas niet de centjes om naar Bali te gaan ;(
En duur ook voor Balinese begrippen. (behalve die kamer voor nanny/chauffeur dan.. pfff het idee alleen al)
Wat nu spam....het is niet mijn eigen bedrijf en voor wie niet is geinteresseerd kijk dan gewoon niet !

Het enige wat ik wil is een tip geven voor de mensen die op zoek zijn naar iets erg goeds op Bali en natuurlijk weet ik ook wel dat er goedkope accomodatie's zijn.

Wat ik zeker weet is dat hier hier geweldig is en dat deze mensen je kunnen voorzien van hele goede tips om te bezoeken op het eiland en ik zou hier dan ook zeker niet de hele vakantie blijven maar het is een hele mooie start zeker omdat je vanaf hiet in 15 minuten op de luchthaven bent.
Erg duur voor Balinese begrippen.
Jimbaran... je moet er maar net willen zitten. En dan ook nog eens tussen de Hollanders
Tja, want op Google is verder ook niets te vinden.
Er word erg slecht gelezen....de eerste dagen doorbrengen en je laten adviseren bij homebalihome is alleen maar een tip en Jimbaran heeft een prachtig strand.

Heerlijk dus om een paar dagen te acclamatiseren en dan over het prachtige Bali te reizen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven