Beekse Bergen met peuter
donderdag 12 augustus 2021 om 19:59
Goedenavond lieve mensen,
Over een paar weken gaan mijn ouders en ik een week naar vakantiepark Beekse Bergen met mijn bijna 3-jarige kind. We verblijven in een Kidsjungalow en hebben een AttractiePas. I.v.m. brand in de Afrika Club kunnen we één keer gaan zwemmen bij Laco Goirle, Laco Hilvarenbeek of Recreatiebad Stappegoor te Tilburg. Iemand bekend met deze zwembaden? Welke is het leukst voor/met een 3-jarig kind?
We mogen onbeperkt naar het Safaripark en Speelland Beekse Bergen, en kunnen zwemmen in het Victoriameer. Zijn hier mensen die (onlangs) bij de Beekse Bergen geweest zijn en tips hebben voor andere leuke activiteiten? En/of voor leuke plekken om te eten?
Ik ben er nog nooit geweest
Alvast bedankt!
Over een paar weken gaan mijn ouders en ik een week naar vakantiepark Beekse Bergen met mijn bijna 3-jarige kind. We verblijven in een Kidsjungalow en hebben een AttractiePas. I.v.m. brand in de Afrika Club kunnen we één keer gaan zwemmen bij Laco Goirle, Laco Hilvarenbeek of Recreatiebad Stappegoor te Tilburg. Iemand bekend met deze zwembaden? Welke is het leukst voor/met een 3-jarig kind?
We mogen onbeperkt naar het Safaripark en Speelland Beekse Bergen, en kunnen zwemmen in het Victoriameer. Zijn hier mensen die (onlangs) bij de Beekse Bergen geweest zijn en tips hebben voor andere leuke activiteiten? En/of voor leuke plekken om te eten?
Ik ben er nog nooit geweest
Alvast bedankt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
donderdag 12 augustus 2021 om 20:04
donderdag 12 augustus 2021 om 20:35
Safaripark is helemaal leuk voor een driejarige. Het is wel een park waar je flinke afstanden moet lopen, dus neem een wandelwagen mee en pak ook een keer de auto of de boot (helaas rijdt de bus in het park nu niet). Het zwembad bij de africa-club was ideaal voor 3 jarige. Onze wekelijkse zwemspot toen dichten die leeftijd had. Laco Goirle is een buitenbad en vrij koud (dus alleen leuk als het echt lekker weer is), stappegoor is niet leuk met een kind van die leeftijd (hooguit het buitenbad).
Ik kan het terras van Camping Breehees in Goirle aanraden. Zit een fantastische speeltuin bij en je kunt er lekker eten. Ook 'De Gulle Brabander' is een leuk terras met mooie speeltuin (het eten is er wel minder). Of natuurpoort de Roovertsche Leij, terras met er tegenover een speelbos (speelbos moet je wel mee naar toe lopen, maar er zit ook een stukje natuurlijke speeltuin aan het terras vast).
Mocht je na de zomervakantie gaan en het slecht weer zijn, dan is de speelwinkel in Goirle ook een leuke tip. Open op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend (geloof ik, even googlen...). Is een heel gemoedelijke ruimte waar kinderen lekker met natuurlijke materialen kunnen spelen. En zand. Binnen. Wat wil je nog meer als 3 jarige
Ik kan het terras van Camping Breehees in Goirle aanraden. Zit een fantastische speeltuin bij en je kunt er lekker eten. Ook 'De Gulle Brabander' is een leuk terras met mooie speeltuin (het eten is er wel minder). Of natuurpoort de Roovertsche Leij, terras met er tegenover een speelbos (speelbos moet je wel mee naar toe lopen, maar er zit ook een stukje natuurlijke speeltuin aan het terras vast).
Mocht je na de zomervakantie gaan en het slecht weer zijn, dan is de speelwinkel in Goirle ook een leuke tip. Open op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend (geloof ik, even googlen...). Is een heel gemoedelijke ruimte waar kinderen lekker met natuurlijke materialen kunnen spelen. En zand. Binnen. Wat wil je nog meer als 3 jarige
donderdag 12 augustus 2021 om 20:42
donderdag 12 augustus 2021 om 22:26
Tja, en dan kom je gezellig met als gezin met peuter zwemmen en moet je eerst je vingerafdruk laten scannen om binnen te komen. Vervolgens wordt er op de deur van het (familie) kleedhokje geklopt en wordt er gemeld dat manlief per direct een ander hokje dient te nemen (8 rijen verder) omdat er geen verschillende geslachten bij elkaar mogen omkleden (nee, ook geen koppel met een peuter). Nou, dit is al even geleden maar sindsdien ben ik er niet meer geweest. Sowieso weinig leuke zwemmogelijkheden voor een peuter. Dan kun je beter doorrijden naar Dongen. Daar zit een leuk zwembad! Maar Hilvarenbeek zal ook prima zijn.
vrijdag 13 augustus 2021 om 09:03
vrijdag 13 augustus 2021 om 10:34
Nou, 'gewoon een binnenbad'. Een badje van 5 bij 15 ofzo. Prima voor de zwemles, maar niet echt een zwembad om een middagje te gaan zwemmen. Mag je tegenwoordig bij Laco überhaupt binnen zwemmen? Vroeger was dat echt alleen voor lessen en hoorde dat verder niet bij het (recreatie)bad.
vrijdag 13 augustus 2021 om 18:18