Belgrado - vrouw alleen...
dinsdag 6 december 2011 om 11:19
dinsdag 6 december 2011 om 11:24
Kun je idd prima alleen heen, net als elke andere grote stad altijd rekening houden met mogelijke 'gevaren', maar niet anders als anders denk ik.
Het enige waar ik altijd rekening mee houd; Ik ben soms best bijdehand (al zeg ik het zelf) en durf in NL wat een grotere mond te hebben, bv tegen mannen.
En nee, dat is geen vooroordeel (heb zelf ook Balkan/Servisch bloed),maar de mensen/mannen zijn daar soms wat feller (heb er dus zelf ook last van )
Maar verder prima, denk dat je je goed kan vermaken daar!!
Het enige waar ik altijd rekening mee houd; Ik ben soms best bijdehand (al zeg ik het zelf) en durf in NL wat een grotere mond te hebben, bv tegen mannen.
En nee, dat is geen vooroordeel (heb zelf ook Balkan/Servisch bloed),maar de mensen/mannen zijn daar soms wat feller (heb er dus zelf ook last van )
Maar verder prima, denk dat je je goed kan vermaken daar!!
dinsdag 6 december 2011 om 13:32
dinsdag 6 december 2011 om 14:29
Kan goed hoor. Vond het qua veiligheidsgevoel net als elke andere stad in Europa. Belgrado is misschien niet de allermooiste, maar wel een leuke stad en heeft een heel erg leuk uitgaansleven! Misschien is het iets om via internet een reismaatje te vinden (zijn allerlei sites voor) of om met iemand contact op te nemen die daar woont, bv. door Couchsurfing? (couchsurfing.org)
youth is wasted on the young
woensdag 7 december 2011 om 07:32
woensdag 7 december 2011 om 07:49
quote:sito1970 schreef op 07 december 2011 @ 07:20:
Ik denk dat je man niet zoveel zin heeft om naar Belgrado te gaan. Waarom Belgrado eigenlijk?
Hoe kom je daar nu weer bij? Er zijn mensen wiens agenda verder loopt dan de komende paar maanden (trouwens, het voorjaar is ook al over een paar maanden...)...
Lekker gaan, TO, is toch heerlijk, een weekendje alleen op pad? Samen kan altijd een ander keertje weer...Belgrado ken ik helaas niet, dus kan je over veiligheid niets vertellen.
Ik denk dat je man niet zoveel zin heeft om naar Belgrado te gaan. Waarom Belgrado eigenlijk?
Hoe kom je daar nu weer bij? Er zijn mensen wiens agenda verder loopt dan de komende paar maanden (trouwens, het voorjaar is ook al over een paar maanden...)...
Lekker gaan, TO, is toch heerlijk, een weekendje alleen op pad? Samen kan altijd een ander keertje weer...Belgrado ken ik helaas niet, dus kan je over veiligheid niets vertellen.
woensdag 7 december 2011 om 10:54
woensdag 7 december 2011 om 11:12
Ik ben zelf in Belgrado geboren en het is een beetje een grauwe stad maar superleuk.
Je kan er net zoals elke andere grote stad prima alleen als vrouw naar toe, gewoon op de dingen letten waar je in elke andere stad waar dan ook op zou letten. Ga alleen niet als vrouw alleen naar de ouderwetse cafeetjes waar veel mannen zitten.
Tip. je kan via internet een gratis "gids" krijgen, gewoon voor overdag of om savonds mee te stappen.
Je kan er net zoals elke andere grote stad prima alleen als vrouw naar toe, gewoon op de dingen letten waar je in elke andere stad waar dan ook op zou letten. Ga alleen niet als vrouw alleen naar de ouderwetse cafeetjes waar veel mannen zitten.
Tip. je kan via internet een gratis "gids" krijgen, gewoon voor overdag of om savonds mee te stappen.