Belgrado - vrouw alleen...

06-12-2011 11:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al.

We zouden met zijn tweeen gaan, maar helaas, hij moet werken, dus moet ik alleen. Maar hoe is Belgrado voor een vrouw alleen?

Ga er een weekend heen in het voorjaar...
Hij weet nú al dat hij dán moet werken??
Samen een weekendje weg wordt solo een weekendje weg? Gezellig. Kun je het niet verzetten of ga je er om een speciale reden heen?

Dan als antwoord op je vraag; je kunt er prima als vrouw alleen heen. Maar vermijd -net als in elke grote stad- 's avonds de onveilige buurten.
Kun je idd prima alleen heen, net als elke andere grote stad altijd rekening houden met mogelijke 'gevaren', maar niet anders als anders denk ik.

Het enige waar ik altijd rekening mee houd; Ik ben soms best bijdehand (al zeg ik het zelf) en durf in NL wat een grotere mond te hebben, bv tegen mannen.

En nee, dat is geen vooroordeel (heb zelf ook Balkan/Servisch bloed),maar de mensen/mannen zijn daar soms wat feller (heb er dus zelf ook last van )

Maar verder prima, denk dat je je goed kan vermaken daar!!
quote:Nammma schreef op 06 december 2011 @ 11:11:

Hij weet nú al dat hij dán moet werken??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vorige week bij memories geloof ik , waren ze bij een oude liefde in Belgrado. Zag er gezellig uit die stad , was in zomer of najaar. Niet in winter opgenomen. Ik heb er speciaal op gelet.

Want ben er vroeger met de trein doorheen gereden, toen nogal mistroostig.
Kan goed hoor. Vond het qua veiligheidsgevoel net als elke andere stad in Europa. Belgrado is misschien niet de allermooiste, maar wel een leuke stad en heeft een heel erg leuk uitgaansleven! Misschien is het iets om via internet een reismaatje te vinden (zijn allerlei sites voor) of om met iemand contact op te nemen die daar woont, bv. door Couchsurfing? (couchsurfing.org)
youth is wasted on the young
Ik denk dat je man niet zoveel zin heeft om naar Belgrado te gaan. Waarom Belgrado eigenlijk?
quote:sito1970 schreef op 07 december 2011 @ 07:20:

Ik denk dat je man niet zoveel zin heeft om naar Belgrado te gaan. Waarom Belgrado eigenlijk?Tjonge wat een onzin zeg. Misschien heeft die man dan een verplichte zakenreis, weet jij veel.
quote:sito1970 schreef op 07 december 2011 @ 07:20:

Ik denk dat je man niet zoveel zin heeft om naar Belgrado te gaan. Waarom Belgrado eigenlijk?

Hoe kom je daar nu weer bij? Er zijn mensen wiens agenda verder loopt dan de komende paar maanden (trouwens, het voorjaar is ook al over een paar maanden...)...

Lekker gaan, TO, is toch heerlijk, een weekendje alleen op pad? Samen kan altijd een ander keertje weer...Belgrado ken ik helaas niet, dus kan je over veiligheid niets vertellen.
quote:isabellajosephine schreef op 07 december 2011 @ 07:32:

[...]

Tjonge wat een onzin zeg. Misschien heeft die man dan een verplichte zakenreis, weet jij veel.Ik zeg ook maar iets wat in me opkomt, was gewoon een opmerking. Of mag dat ook al niet meer.
Ik ben zelf in Belgrado geboren en het is een beetje een grauwe stad maar superleuk.

Je kan er net zoals elke andere grote stad prima alleen als vrouw naar toe, gewoon op de dingen letten waar je in elke andere stad waar dan ook op zou letten. Ga alleen niet als vrouw alleen naar de ouderwetse cafeetjes waar veel mannen zitten.

Tip. je kan via internet een gratis "gids" krijgen, gewoon voor overdag of om savonds mee te stappen.
Jahoor! Veel plezier!
Gezond verstand dus...

Is dat zo raar dat we nu al weten wanneer te werken in weekenden tot juni? En indd, dit weekend, ander weekend kan niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven