Beschikbaarheid camping vakantieveilingen

25-07-2012 16:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wéér een topic over vakantieveilingen, maar mijn speurtochten door de bestaande topics hadden het antwoord niet.

Regelmatig staan er campings die geen exacte aankomstdatum hebben, maar zoals het er bijvoorbeeld staat:

• Week tijdens het hoogseizoen op ......

• Staplaats voor eigen kampeermiddel (tent/caravan/vouwwagen)

• Voor maximaal 4 personen

Data

Geldig van 30 juni t/m 25 augustus 2012.

Aankomst op zaterdag.

Is dit arrangement dan elke elke zaterdag een week beschikbaar t/m 25 augustus? Of kun je dan nog pech hebben dat er geen plek meer is....

Ik ben als de dood voor die hotel praktijken dat als je wilt boeken de datum dat jij kunt er niets beschikbaar is.....
Zo denk ik dus ook
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Je kan ook de pech hebben dat er op jouw gewenste vertrekdatum geen plek meer is. Staat er geen beschikbaarheidskalender bij het aanbod?
I choose happy!
Ik zou even op de website kijken van het desbetreffende vakantiepark om te kijken of er een beschikbaarheidskalender is. Weet alleen niet hoe ze reageren als het via VV is.

Volgens mij is dat gewoon de truc, doen alsof je terecht kan terwijl ze al maanden zijn volgeboekt. "Sorry mevrouw, de week dat u vakantie hebt zijn we toevallig al vol.." en al je andere vakantieweken ook. Daaaag geld!

(ik ga met acties als deze altijd van het negatieve uit, dan kan het alleen maar meevallen)
op de site van de camping staat er op de vertrekdatum die ik wil dat er nog plek is...

Maar of ze die ook aan vakantieveilingen kwijt willen weet ik dus niet
Staat er heel misschien toevallig eventueel ook een telefoonnummer op de site van de camping? Dan zou je ze misschien eventueel die vraag kunnen stellen...
@fullhouse, ja, er staat toevallig een telefoonnummer. Maar.... Vertellen ze mij de waarheid?
quote:adventure schreef op 25 juli 2012 @ 17:07:

@fullhouse, ja, er staat toevallig een telefoonnummer. Maar.... Vertellen ze mij de waarheid?

Nee, JOU niet

Vraag het gewoon, leg uit waarom je dat vraagt. Je voelt aan de reactie meestal wel aan of het goed zit. Als je twijfelt, doe je het niet....
Dat is waar. Maar ken je die horror verhalen van hotels niet? Dat kamers vrij zijn en pas als vertelt dat je met een hotelbon oid komt er ineens geen plek is?

Maar goed, ik geloof dat het een domme vraag is?
dan vraag je eerst of het klopt dat er dan plek is, en daarna of dat ook geldt voor bonnen van VV
Mensen zijn nu eenmaal eerder geneigd om te klagen en negatieve ervaringen overal rond te strooien dan de dingen die gewoon goed gaan. Natuurlijk zal er best het een en ander niet goed verlopen, maar ik probeer altijd maar uit te gaan van het positieve.
Mail ze en bewaar het antwoord. Stel dan wel duidelijke vragen. Dus vraag letterlijk of het klopt dat er plek is op de camping en dat je die plek ook kan boeken via vakantieveilingen. Dat ze niet later zeggen dat ze speciale plekken hebben voor vakantieveilingen en dat die plekken net vol zijn.
Dat is een goeie Kaetje, ik ga eens bellen en mailen! Ik zal de uitslag hier vermelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven