bijkomende kosten ryan air

22-06-2010 13:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil over 2 weken via Weeze naar Italie vliegen met Ryan air. Heb tickets gevonden van 2 euro + online inchecken á 5 euro= 7 euro, retour = 14 euro. Wat zijn de bijkomende kosten als je verder alleen handbagage meeneemt? Moet toch wel (veel)duurder zijn dan 14 euro retour? Ik kan het nl. niet geloven?
Ik vrees dat ik ook vaker zal gaan!!!
Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te laten
Ik vlieg morgen samen met een vriendin naar Madrid, retourtje was bij elkaar dacht ik 100/110 euro met z'n 2en.

Vorig jaar naar Dublin geweest, 2 personen voor 40 euro.

I love Ryanair haha
Let er op dat je naam, paspoortnr exact hetzelfde op je ticket staat als in je paspoort , anders noemen ze het "een boeking wijzigen" en dat kost per vlucht per persoon 100 euro (ja echt !)

Daar verdienen ze dus gewoon aan.
Je kunt erg goedkoop uit zijn als je een beetje handig met aanbiedingen. Ik vlieg nu minstens zes keer per jaar en betaal meestal tussen de ¤ 10 en ¤ 20 voor een retourtje. Voor dat geld kun je ook eens een bestemming kiezen waar je normaal niet snel naar toe zou gaan.
Ik zit ook eens te kijken, dat kost echt 3x niks zeg... Hoe leuk!
Kan allemaal echt! Ik ben vorig jaar voor 2 cent gevlogen, retourtje Barcelona.

Het kán!
quote:Vinyl schreef op 22 juni 2010 @ 21:26:

Kan allemaal echt! Ik ben vorig jaar voor 2 cent gevlogen, retourtje Barcelona.

Het kán!Wow, ook met Ryanair?
quote:El_lebel schreef op 22 juni 2010 @ 22:02:

[...]

Wow, ook met Ryanair?Yep!
Ryanair kan echt helemaal geweldig zijn. Eigenlijk moet je kijken of je zo'n speciale VISA betaalkaart kan aanschaffen. Dan heb je ook geen kosten meer voor het betalen.

Hier in Italie betalen wij namelijk altijd met de Poste Pay Via Electron (dat is een creditkaart van het postkantoor) en dan hoeven we de betaling niet te betalen.

Wordt vliegen nog goedkoper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven