Bordeaux

31-07-2011 15:18 7 berichten
ik ga over een paar weken naar Bordeaux.

Nu hoop ik dat hier mensen zijn die deze stad goed

kennen en me kunnen vertellen wat ik echt niet mag missen, moet zien of doen enz.

we zitten trouwens in een hotel in het oude centrum (30 course de Juillet of zoiets, vlakbij le Grande Theatre)

hoop op leuke tips!!
Alle reacties Link kopieren
Dacht iets leuks te lezen over de wijn bordeau maar helaas.

Veel plezier.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
hahaha nee snorry......

ik moet toegeven dat ik niet zo'n drinkerd ben,

maar als ik in Bordeaux ben zal ik een uitzondering maken
Ik heb er anderhalve maand geleden (op doorreis) een halve dag rondgewandeld, en was verbaasd dat het zo'n mooie, interessante stad is. Had ik nooit verwacht. Ik heb toen natuurlijk alleen maar de highlights gezien, dus echte tips kan ik je niet geven. In ieder geval een fijne tijd toegewenst!
Het is alweer heel wat jaren geleden dat ik voor het laatst in Bordeaux was, dus ik kan je niet echt veel tips geven, maar ik moet gelijk denken aan de heerlijke vis die ik daar heb gegeten! Fantastische visrestaurantjes zitten er en voor Franse begrippen erg betaalbaar (tenminste, dat was toen zo en in vergelijking met onder andere de Provence en de Cote 'd Azur). Oftewel, heerlijk gaan tafelen daar!
hihi ja vergeleken met de Cote 'd Azur zal het zeker goedkoper zijn, daar heb je wel een extra creditcard voor nodig .

ik begreep trouwens van iemand dat Bordeaux vergeleken met Parijs ook al een stuk goedkoper was....

goede tip trouwens ccake! ik ben gek op vis en wil nog altijd is een keer coquilles proberen. La Douce France lijkt me daar een uitstekende plek voor
Oh, het water loopt me echt in de mond als ik aan de visrestaurantjes van Bordeaux denk Neem bijvoorbeeld een plateau de fruit de mer, dan krijg je vast coquilles en nog zoveel meer heerlijks uit de zee.

Maar inderdaad, Bordeaux is vergeleken met Parijs ook al een stuk goedkoper. Alleen, zoals ik eerder zei, ik ben er dus al heel wat jaren niet geweest, dus weet niet hoe het er nu is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven